Hakutulokset

  1. H

    Lahtelaiset äidit

    tintti86: Onnea pikkuisesta, toivottavasti on mennyt alkutaipaleet hyvin. Mulla on laskettuaika viikon pästä ja tässä alkaa jo vähän puntti tutisemaan, että koska lähtö tulee. Asun tosiaan tässä metsäkankaalla ja olisi mukava, sitten kun saan tämän oman lapsukaisen kotiutumaan, niin tosiaan...
  2. H

    Lahtelaiset äidit

    jäi ilmeisesti tuo fontti tuollaiseksi, ei ollut siis tarkoitus mitenkään korostaa omaa viestiä =)
  3. H

    Lahtelaiset äidit

    Heippa [b]tintti86! Sä saatkin pian jo pikkusen syliin, ihanaa! Uskon, että tuossa vaiheessa aika alkaa taas menemään liian hitaasti. Mä asuin Tampereella vielä raskauden puoleen väliin asti, joten sain kaupungilta kaksi maksutonta ultraa ja toisessa veikattiin poikaa. Ja kun muutimme Lahteen...
  4. H

    Lahtelaiset äidit

    Multa on mennyt ihan ohi nuo lapsimessut :/ Olen tosin viikonlopun töissä, joten en olisi päässyt varmaan edes menemään. Pieni paniikki tässä kyllä alkaa tulla noiden hankintojen kanssa, koska meillä ei ole kuin kasapäin vaatteita ja sitteri :) Oon kyllä katsonut vaunut, sängyn ja turvakaukalon...
  5. H

    Lahtelaiset äidit

    Loistavaa, on täällä siis hieman elämää =) Olet tiuhtiska päässyt/joutunut äippälomalle siis aikasemmin supistusten takia? Laskettuaikakin on hyvin lähellä omaani.. itselläni on tosin jotenkin sellanen olo, että menee kesäkuulle, vaikka kovasti toivon, että mahdollisimman aikasin saan oman...
  6. H

    Lahtelaiset äidit

    Hei, mitenkäs tämän keskustelupalstan tilanne on, onko muut vielä mukana. Itse tällaiseen keskustelun vasta ensimmäisiä kertoja osallistun, mutta tarvetta olisi keskustella ja tutustua samassa tilanteessa oleviin tuleviin äiteihin Lahden aluelta. Minullakin tilanne, että äitikavereita ei oikein...

Yhteistyössä