Hakutulokset

  1. U

    esikoisen ja kuopuksen ikäero........

    Vanhin täyttää 15 maaliskuussa ja iltatähti tyttömme tuolloin 1v3kk ja välissä 13 ja 2v 8kk pojat. Itsellä ikää 41. Vauvanvaatteet viety kirppikselle mutta toiveissa olisi vielä yritys ensi kesänä iltatähdelle. Mies vaatii hiukan vielä pehmitystä.:)
  2. U

    Munaslun luovutuksesta

    Luovutin vajaa 8 vuotta sitten siskolleni munasoluja. Minulla kaikki sujui oikein hyvin. Maha tietysti turposi ja hyppelyt sun muut äkkiliikkeet piti vähäksi aikaa unohtaa. Itse keräys nipisteli vain hiukan johtuen hyvästä lääkityksestä ja sain kolme päivää sairaslomaa. Toisena päivänä olin jo...
  3. U

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2009

    Iinalle Onnea pikku tytön johdosta! :flower: Ja uusille Plussaajille myös Onnittelut! :flower: Elokuvissa käytiin ja huomaa että possuflunssa on karsinut elokuvan katsojia. Sillä mekin otettiin äkkilähtö kun ajattelin että sinne ei paljon porukkaa uskaltaudu. Ja jos flunssa on tullakseen niin...
  4. U

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HEINÄKUUSSA

    Moi pitkästä aikaa. Onnittelut uusista plussauksista. Täällä vähän haikein mielin odotellaan kun tietää että nyt on viimeinen vauva joka meille tulee. Rakenneultrassa käytiin ja mies jo heti ovella ilmoitti ettei sukupuolta haluta tietoon. Yhä edelleen elättelen tyttötoiveita. En meinaa ottaa...
  5. U

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 KESÄKUUSSA

    Hauskaa Keskikesän juhlaa kaikille! Poika vietti eilen ensimmäisen yön mummun seurassa. Hyvin olivat pärjänneet vaikka äitiä vähän jännitti. Me oltiin rokkaamassa ACDC:n tahdissa. Ruokailusta ollut puhetta. Meillä oli alkuun joku lelu mut kun poika oppi pistämään itse ruokaa suuhun leluista...
  6. U

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA

    Onni poika kiittää onnitteluista . Onnittelut kaikille 1-v! Kohta taitaa kaikki vauvat olla jo taaperoita. Meillä on juhlat vasta lauantaina kun isoilta pojilta loppuu koulut niin juhlistetaan ne samalla. Ja aivan käsittämättömän upeita kakkuja olette tehneet! Meillä otettiin hemoglobiini 10...
  7. U

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA

    Hyvää Äitienpäivää kaikille! :flower:
  8. U

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Moi pitkästä aikaa. Arvasin että näinhän tässä käy että kirjoittelut jää vähemmälle mutta yritän terästäytyä. Juttuja on tullut niin paljon kun en joka päivä ole käynyt lukemassa. Kevät aurinko ja pihan laitto on vienyt voiton koneella istumisesta. Meillä klo neljän yösyönti jäi ennen...
  9. U

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

    Valot unohtui sammuttaa ja varmaan kellotkin kääntää. Elokuvissa kävin kuten vähän epäilinkin että O ei oikein enää viihtynyt. Kuvan loppuhuipennus jäi näkemättä kun vääntelehtiminen kävi ylivoimaiseksi. Kaupoilla O viihtyi oikein hyvin kun sai mummojen ihailua osakseen kiljunnallaan. Matami en...
  10. U

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

    Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista ja plussasta. Pitkästä aikaa ollaan lähdössä minimiehen kanssa elokuviin Jyväskylään. Onko muita tulijoita?
  11. U

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

    Moi! Pitäisköhän munkin jo vihdoin ja viimein ilmottautua joukkoonne. Lukenut olen palstaa plussa testistä alkaen mutta rekisteröityminen on muka vienyt liikaa aikaa. Mulla on toukokuun 26 päivä syntynyt O poika eli huomenna tasan kymmenen kuukautta. O on ollut tosi ahkera harjoittelemaan...

Yhteistyössä