Hakutulokset

  1. Yön enkeli

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Hei kaikki marraskuiset odottajat! Olipa pakko tulla tänne onnittelemaan kaikkia teitä jo vauvan saaneita, sekä vielä loppumetreillä raskaanaolevia tsemppaamaan. Ehkä joku minut muistaakin alkumetreiltä, ikäväkseni jouduin joukkonne jättämään silloin toukokuulla kun odotuksemme päättyi. Olen...
  2. Yön enkeli

    Pienen lapsensa menettäneille nuorille äideille!

    Minä olen kokenut pienen lapseni kuoleman. Meidän tyttö syntyi raskausviikolla 27 viime elokuussa, mutta oli liian heikko jaksaakseen elää, ja nukkui pois muutaman tunnin ikäisenä. kokemus oli kamala, enkä siitä edelleenkään ole yli päässyt. Sen täydellisen enkelin kasvot piirtyvät jatkuvasti...
  3. Yön enkeli

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - TOUKOKUUSSA vol2***

    Hei! Paljon en ole tänne kirjoitellut, mutta aktiivisesti olen juttujanne lukenut. Voimia kaikille joita suru kohdannut, ja onnea jokaiselle raskauteen, kenellä se onnellisesti on jatkunut. Meidän odotus on tältä erää päättynyt. :'( Saimma vauvan nähdä elossa muutaman kerran ultrassa, ja...
  4. Yön enkeli

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    Moi pitkästä aikaa! Ompa tullut paljon juttua. Ja monelle jo hyviä ultrakuulumisia! :heart: Mutta myös monia keskenmenoja, voimahalit kaikille sen kauheuden kokeneille! :hug: Täällä odotus on fyysisesti ollut lähes oireeton, voin siis hyvin. Henkisesti pelko vaivaa edelleen, ja oikeastaan...
  5. Yön enkeli

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    Huomenta! Tulimpa minäkin moikkaamaan tähän uuteen pinoon! =) Mukava lukea, et aika monella on ihan hyvä olo ollut, ja monet ovat saaneet jo kivoja ultrakuulumisiakin! :heart: Ja sitten taas niille, jotka painivat tuhrujen ja muiden vuotojen kanssa, niille iso :hug: Itsellä ollut...
  6. Yön enkeli

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Onnea kaikille plussanneille ja mukaan liittyneille! :heart: Täällä kovin väsynyt ja masentunut tunnelma. Kun lukee tämän pinon juttuja, olisi mukava itsekin antautua hyvään fiilikseen ja uskaltautua jopa nauttimaan raskaudesta, ja luottamaan siihen että kaikki menee hyvin. Mutta tämä on...
  7. Yön enkeli

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Huomenta minunkin puolesta kaikille! Täälläkin oireeton odotus jatkuu. Hyvä niin, on tässä kuitenkin taustalla voimakas pelko muuten tulevasta, yhtään ei osaa raskaudesta nauttia. Melkein haluaisi unohtaa koko asian. Painajaiset seuraa öisin, miten kaikki menee. Mutta pakko olisi koittaa...
  8. Yön enkeli

    Millä viikoilla plussasit?

    4+6 tuli plussa, nyt menossa 7+3
  9. Yön enkeli

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Mahtuisikos tänne mukaan tällainen toista lastaan odottava äiti-ihminen? Nyt menossa suurinpiirtein raskausviikko 7, ultrassa sitten aikanaan varmistuu tarkemmin. Laskettu aika 7.11. Tuleva synnytyspaikka TAYS. Ensimmäinen lapsemme syntyi raskausviikolla 27, ja lähti muutaman tunnin ikäisenä...

Yhteistyössä