Hakutulokset

  1. S

    Minne kirppis on mennyt?

    Eikö ole enää myydäänpalstaa? tosi sekavat sivut...
  2. S

    Ei kukaan haluaisi lemmikiksi luppispuputyttöä?

    On sisäsiisti, käy asioilla omassa häkissä. Tulee viereen ja on kiltti.Tykkää rapsuttelusta ja antaa leikata kynnet melko helposti.Väritykseltä on musta-valkoinen.
  3. S

    Ei kukaan haluaisi lemmikiksi luppispuputyttöä?

    Hyvä ja rakastava koti olisi tarkoitus pupulle saada :)
  4. S

    Ei kukaan haluaisi lemmikiksi luppispuputyttöä?

    Meidän pupulla on sellanen laatikko häkissä jonka saa pois ja kipattua siitä purut suoraan roskiin :)
  5. S

    Ei kukaan haluaisi lemmikiksi luppispuputyttöä?

    20.4.2009 syntynyt luppistyttö etsii kotia jossa saa olla paljon vapaana. Itsellä tuntuu että päivästä loppuu tunnit kanin hoitamiselle. Jos olet kiinnostunut voin laittaa söpöliinistä kuvan sähköpostiin.
  6. S

    voi surku

    Kiitos rohkaisevista kommenteista. :flower:
  7. S

    Meneekö kukaan töihin meikittä?

    ilman meikkiä menen töihin, joka päivä.Keittiöllä olen, ei siellä tarvi meikata ja enpä ehtiskään ku viideltä herään muutenki lapsia herättämään että ehditääm tarhalle jne.
  8. S

    voi surku

    kyllä mulla on yhdellä sivustolla profiili, mutten ole sitä vielä ainakaan avaamassa.En vaan pysty nyt edes ajattelemaan uutta suhdetta ja lastenkin takia annan nyt miesten kyllä olla ihan omassa arvossaan.Kai se aurinko joskus vielä tähänkin risukasaan paistaa.Ja soittelipa tuo mies minulle...
  9. S

    voi surku

    tiedä sitä.alussa oltiin hyvinkin rakastuneita sitten vaan suru tuli miehelle(hänen vaimonsa kuoli jokunen vuosi sitten).On vaan niin avuton olo kaikesta.Lapsetkin olivat jo hyväksyneet hänet meidän perheeseen eli aika vaikeeta heillekin.
  10. S

    voi surku

    kiitos
  11. S

    voi surku

    niinhän se on, mutta ai että tekee kipeetä.
  12. S

    Päiväkodin aloittaminen yli 3v:nä

    tyttö meni reilu 3v. tarhaan eikä millään olisi halunnut tarhapäivän jälkeen kotiin lähteä.on viihtynyt todella hyvin ja viikonloppuisin ikävöi välillä kavereitakin.Eli todella positiivinen tapaus.Tytöstä on tullut paljon avoimempi ja sosiaalisempikin.nyt tyttö on 5 1/2v.
  13. S

    voi surku

    Tapasin viime toukokuussa ihanan miehen ja pitkään kaikki sujuikin hyvin.Vaan sitten alkoi rakkaus loppua mua kohtaan ja pikku hiljaa alkoi suhdekin loppua.Eilen tuli sitten lopullinen ero.Muutakin miehen menneisyyteen liittyvää vaikutti tähän kaikkeen, hän ei ollut vielä valmis suhteeseen minut...
  14. S

    Kalkin poisto saunan ovilasista - paras aine?

    ruokasooda tai sitten jos jostain saat Lime away merkkistä ainetta.se sulattaa kalkin hetkessä pois.
  15. S

    Mihis aikaan nykylapset lauantaiaamuisin heräävät?

    meillä klo 5-6 aikaan joka ärsyttää ku muutenki herätään niin aikasin.onneks edes toinen nukkuu tuonne 7 asti...
  16. S

    Jos ruokaan rahaa 300?/17päivää

    no just joo.Tee porukalle makaronilaatikkoa...jää aika paljon käteenki rahaa....Oliko tää nyt joku vitsi täh???
  17. S

    Sanokaa rehellisesti!!!????Miltä näyttää?

    Tää oli ihan päivän paras.KIITOS Savanna :laugh: :laugh:

Yhteistyössä