Hakutulokset

  1. M

    hesan asuntojono

    kuinka kauan kestää helsingin kaupungilta saada 3-4huonetta ja keittiön asunto noin keskimäärin jos asuntohakemus on kiireellinen.onko jollakin kokemusta tai tietoa
  2. M

    ystäviä pk-seudulta

    hakusessa olisi tosi ystäviä kahvitteluun ,puistoon ja mitä tekemistä keksitäänkin.täällä olisi äippä 25,lapset eetu 8(koulussa)helena 7(koulussa ja teemu 2v7kk ja roosa 1wee olen kotona ja kaipaisin seuraa. ota yhteyttä miia.nordback@gmail.com
  3. M

    itä-helsinki äidit

    olen 25wee kotiäippä ja minulla on 3lasta eetu 8v,teemu2v ja roosa 9kk,päivät puistoillaan,lisäksi perheeseeni kuuluu mieheni 7v tytär helena.olisi kiva kahvitella ja puistoilla tai mitä vaan keksitään. ottakaa yhteytä onlyyou@netti.fi
  4. M

    ystäviä

    heipä hei! olen kolmen lapsen äiti kannelmäestä,etsin puisto seuraa,kahviseuraa ja vaikkapa ulkoiluseuraa muista äideistä ja lapsista.poikani eetu on 7wee eli koulussa,ja matkassani kulkee teemu 1v10kk ja roosa 3kk.pääsemme liikkumaan ympäri pk-seutua hyvin. ota yhteyttä.tmiia onlyyou@netti.fi
  5. M

    ystäviä haetaan

    moicca! etsin ystäviä helsingistä,asun itse perheeni kanssa kannelmäessä,perheeseeni kuuluu 2poikaani ja 1tyttö ja lisäksi mieheni ttär ja mieheni tietysti.ikää minulla on 24vuotta ja olen kotiäippä. ottakaa yhteyttä. onlyyou@netti.fi
  6. M

    ystäviä etsin

    heipä hei1 olen kahden pojan äiti kannelmäestä helsingistä ja kaipaisin uusia ystäviä.ympäri suome aäidit saa kirjoittaa ja tulevat äidit myös.ite oon 23 mun maili osoite :onlyyou@netti.fi
  7. M

    uusia ystäviä

    etsin uusia ystäviä,itse asun helsingissä.mutta ystävät muualtakin tervetulleita.minulla kaksi poika 6wee ja 1wee ja kolmas lapsi syntyy helmikuussa o7,mutta olisi kiva tutustua,mailaa. ' t:miia onlyyou@netti.fi
  8. M

    ystäviä pk-seutu

    hei! olen 23 vuotias kahden pojan äiti ja kolmas lapsi syntyy maaliskuussa,läytyisikö täältä uusia ystäviä,puistoon kävelylle tai ihan mitä vaan keksitään yhdessä. ottakaa yhteyttä onlyyou@netti.fi t:miia
  9. M

    ystäviä etsimme

    heips! täällä äippä 23,ja lapset 6v ja 7kk,etsii seuraa kahville kävelylle ja voidaan toki mailallakin vaan,kaikki kaveri seura kelpaa.helsingissä asutaan onlyyou@netti.fi
  10. M

    etsin kavereita

    hei! olen miia helsingistä,minulla lapset 2.8.05 ja 19.12.99,etsin kavereita puistoon kahville,shoippailee tai kävelylle. ottakaa yhteyttä... onlyyou@netti.fi
  11. M

    uusia ystäviä

    hei! olen äippä kannelmäestä etsin maili kavereita ja voidaan toki tapaillakin. minulla on kaksi lasta. onlyyou@netti.fi
  12. M

    äippä ystäviä

    heippa! asutaan itä-helsingissä,kahden poikani ja mieheni kanssa.poikani ovat 6v eskarilainen ja 3kk vanha.kaipaisin ystäviä kahville,ulkoiluun tai vaikka ihan ajatusten vaihtoon. onlyyou@netti.fi/miia
  13. M

    helsinkiläiset äidit

    moi!olen 22-vuotias kahden pojan äiti,pojat 99 ja 05 syntyneet.kaipaisin seuraa muista äideistä.ulkoiluun,juttelu seuraa jne..ottakaa yhteyttä.onlyyou@netti.fi tai laittakaa viestiä 041-7050575
  14. M

    uusia ystäviä!

    heips! olen 22-vuotias ja asun karakalliossa espoossa,aviomieheni ja poikani kanssa,meille syntyy elokuussa vauva ja ystävät ovat melkein kaikki kaikonneet johonkin.joten etsin uusia ystäviä.olen lähihoitaja ja todella sosiaalinen. maili osoite :onlyyou@netti.fi miia :)
  15. M

    uusia tosi ystäviä!!

    heips!! ollaan muuttamassa helsinkiin ja en tunne sieltä juuri ketään joten olisi kiva löytää ystäviä :saint: touhuamaan kaikkea kivaa yhdessä. minä olen miia ja ikää 21wee ja elän avoliitossa ja meillä on 4-vuotias poika nimeltään eetu!!! mailatkaa niin tutustutaan lisää!!!

Yhteistyössä