Hakutulokset

1. S

Mitäs se tarkottikaan, jos vauva hengittää sillai mahalihaksia käyttäen...?

Meillä tällä hetkellä 4kk poitsulla ollut 2 päivää nenä aivan tukossa lämpöä 37,7-37,9 astetta. Tänään käytiin lääkärissä ja lääkäri totesi että hengittää osin apulihaksilla Ja silmätulehdus.Oli 2 vko sitten korvatulehdus.Nyt korvat oli puhtaat. Poika hyvällä tuulella,syö normaalisti,mitä nyt...
  2. S

Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

Olin siellä ultrassa tiistaina ja kyllä jännitti odotella siinä huoneen edessä. Onneksi ultrassa todettiin vauvan kasvavan oikeassa paikassa. LA on 01.02.2010. Onnea ja voimia kaikille. Ja hyvää juhannusta tälleen jlkikäteen =)
  3. S

Onnea paljon A-Erika :heart:
  4. S

Siruliinu: Eivät sanoneet mitään. Kysyin jopa siitä mutta sanoi vain että jos olisi syytä pelätä että piikki vaikuttaisi vielä sikiöön niin olisivat antaneet raskauskiellon. Toivotaan että kaikki on hyvin.
  5. S

heissan kaikki vanhat ja uudet "tutut". Mulla siis plussasi silloin 25.5. Nyt sitten kärsitään pahoinvoinnista,väsymyksestä,huimailusta ja hajujen etomisesta. Vaikka oireita on paljon viittaamaan normaali raskauteen niin silti pelkään todella paljon ku:ta. Mulla on nyt viikkoja 6+3 ja ultraan...
  6. S

Heissan,mulle lääkäri sanoi viimeisessä puhelussa että kyllä voi heti ensimmäisten kk jälkeen yrittää. Me ei olla yritetty ja silti eilen tuli plussaa.. saa nähdä tuleeko vaavia vai jääkö se väärään paikkaan kasvamaan..pieni pelko. sain siis 3 vko sitten 0 paperit.
  7. S

Mulla maanantaina hCG laskenu 23,5. Jeee.. Mites täällä muut jakselevat?
  8. S

happihyppy: kiitos kaikille.. menen 20 pvä tarkastaa hCG:n, toivotaan että ois taas laskenut paljon. Vuoto on nyt kestänyt kk ja alkaa jo ärsyttää. Onneksi vuoto on ollut todella pientä koko ajan. Joo häästressi on ehkä pahimmillaan..enää 3vko aikaa järjestää kaikki kuntoon. tässä sitä vaan...
  9. S

Hei tää on ehkä tosi tyhmä kysymys mutta tietääkö kukaan saako metopiikin jälkeen käydä solariumissa? Mulla kun siitä piikistä on jo kaks viikkoa ja häät kolmen viikon päästä ja pitäs kaunistautua.. tää kysymys ei ehkä kuulu tälle palstalle mut ajattelin et tietääkö kukaan onko siitä jotain haittaa.
  10. S

pyrola: hcg oli laskenu 230. kahen viikon päästä sit taas labraan seuraavan kerran. Missä vaiheessa teillä muilla on kivut loppunu? Mulla on nyt taas melkein joka ilta kipuja..tänään on ihan uudenlainen kipu ollu tossa vasemmalla..sais loppua tää jo..
  11. S

Happihyppy, Mä en tällä hetkellä edes tiedä että mikä on tilanne. Eilen kävin ottaa hCG:t ja tänään lääkäri soittaa jatkosta, toivotaan että ois lähteny laskuun. :/
  12. S

Ei se sitten ollutkaan ohi. Mulla seuraanvan uä kontrollin jälkeen alkoi taas vuoto ja kivut. Tänään pitäisi mennä taas kattoo se hCG. piikin jälkeen se oli noussu yli 1000 ja sit muutaman pvä:n jälkeen 895. saa nyt nähdä mitä tässä tapahtuu.
  13. S

Mulla ei tullu muuta kuin väsymystä sen piikin jälkeen. Vuoto loppui kokonaan ja kipuja ei ole ollut viikkoon. Toivottavasti kaikki loppuis pian. Häät tulossa 5 vko päästä mutta ajatukset on tuon ku:n pauloissa..
  14. S

Mä sain eilen metopiikin kun hCG oli kahessa päivässä noussu 480- 800 . Mitään ne ei ultralla löydä.. vuoto on kokoajan ollu tosi niukkaa. Millasia oireita täällä olevat on saanu ensimmäisen metopiikin jälkeen,vai auttako ensimmäisellä kerralla edes. oon nyt ollu sairaslomalla ja viikon ja vielä...
  15. S

Taas sitten piti lähteä käymään päivystyksessä kun töissä alkoi kamala kipu eikä voinut jatkaa työntekoa enää. Meni vain 3h että päästiin lääkärille. Kohdussa,eikä missään muuallakaan näkynyt mitään. Otettiin kaiken maailman verikokeita. Nyt taas kotona odotellaan että lääkäri huomenna ilmoittaa...
  16. S

Lääkäri sitten soitti perjantain tulokset ja ne olivat noussut 615..matalahan tuo on munki mielestä. Lääkäri sanoi että suuri todennäköisyys on ku. Maanantaina taas mittauksiin ja tiistaina kontrolli ultra. Kyllä mua pelottaa aika paljon.
  17. S

Heissan. Mä tein positiivisen testi 12.3 ja viikonloppuna sitten alko pientä vihlomista alavatsassa ja vuoto oli rusehtavaa ja välillä kirkasta mutta pelkkää tihkua. Keskiviikkona sitten menin kättärille kipujen takia ja pääsin ultraan. rv olis nyt 6+3 mutta kohtu olikin tyhjä. Vasemmassa...

Yhteistyössä