Hakutulokset

  1. L

    Jälkivuoto

    Ekasta synnytyksestä jälkivuoto mulla 8 viikkoa. Välillä loppuikin päiväksi tai pariksi lähes kokonaan (ehkä pari- kolme kertaa) ja sitten taas alkoi, kun olin esim. rehkinyt jotain enemmän. Keskenmenon jälkeen ( lääkkeellinen tyhjennys) mä vuotelin vielä kauemmin. Ja samalla on-off- tyylillä...
  2. L

    Mitenköhän tuolle meidän tytölle uskaltais alkaa antaa kalaa ym. kun miehellä niin paljon allergioita? Kokemuksia?

    Meillä äiti on allerginen ja ikävä kyllä lapsoset myös. Eivät onneksi yhtä pahasti, itsellä on tuota kurkun turpoamista, lapsilla vaan lievempiä oireita. Ravitsemusterapeutit ja muut on lasten kanssa kierrelty ja kaikille annettu epipen- kynäreseptit ihan varmuuden vuoksi. Pahiten...
  3. L

    kerääkö joku bonakoodeja?

    Kyllä kiitos!
  4. L

    Rokotusreaktiot

    Meillä toi pentavac on aiheuttanut surua ja murhetta. Ekasta rokoitteesta esikoiselle tuli kova kuume ja poika joutui hengitysvaikeuksien takia sairaalaan. Jalkaan nousi iso patti, mutta se ei kovasti aristanut. Voi olla, että poika sai vaan sattumalta flunssan samanaikaisesti, mutta mistäs sen...

Yhteistyössä