Hakutulokset

  1. A

    xylitolipastillit

    \ Joo, ärsyttävä tuo muutos! MEillä muuten oli tuo annostelu nimenomaan puolikas pilleri joka aterian jälkeen.
  2. A

    1 vuotiaan mitat

    \ Meillä neidillä toi pää oli 44.2 cm, eikä mitään tätskä puhunut et ois poikkeavaa...Sama täti on ollu kokajan...nyt tietenkin huolestuin...Onko noi jotenkin suhteessa muihin mittoihin? Muut mitat 8,8kg ja 72,5cm Muut mitat
  3. A

    kavereita Hollolasta ja lahdesta:=)

    juu. ei voi kun ihmetellä, miksi ihmiset on seuraa vailla ja kun ilmottautuu ehdokkaaksi ni ei kuulukkaan mitään. Samat tyypit ilmottautuu ja sitten jättää heti kirjoittamisen. Kyllä mullakin loppuu mielenkiinto kun kolmannen kerran kyselen että missäs sitä ollaan. Eli oikeasti kamusta...
  4. A

    kavereita Hollolasta ja lahdesta:=)

    Mihinkäs ne postit ja meset jäi?? Parin kanssa olen yhdet postit vaihtanut ja nyt on taas hiljaista?? (JOs tänään on tullut postia, pahoittelen, sillä tuo luukku on huollossa...) Kyseleepi, Allu pettyneenä ja vähän pottuuntuneenakin
  5. A

    kavereita Hollolasta ja lahdesta:=)

    Moi! Laitan itseni listalle kanssa :wave: Joittenkin kanssa on jo jokunen sana vaihdettukin...mihin olette kadonneet??!! Mä olisin vailla sitä OIKEATA kaveria, en mitään hetken juttuseuraa. Eli jos kiinnostaa pitkäaikainen kamu niin täällä ollaan :attn: Eli jos parin postin jälkeen meinaat...
  6. A

    Lahti!! uskollista ystävää lenkkipolulle??

    28 v äiti etsii 9kk tyttären kera kavereita ulkoiluun ja sisäleikkeihinkin. Tutustutaan ensin ja sitten treffataan. Pika tuttavuudet ei kiinnosta. Mese: alisea@suomi24.fi (ei s-postia!!!) s-posti: alisea@luukku.com
  7. A

    Uusia ystäviä Lahdesta ?

    :hug: Ensinnäkin!!! Kirjoittele jos haluat: alisea@luukku.com Viittoa en osaa, olen aina halunnut oppia. Olen 28 v ja mulla on tyttö 9kk ja aika liki Lahden keskustaa asutaan.
  8. A

    Uusia tuttavuuksia Lahdesta ja Hollolasta

    Laitappa postia :wave: Äiti 28v ja tyttö 9kk, postittelu, meseily ja lenkkiseuraa vailla. :) alisea@luukku.com
  9. A

    lahti huomio!!!

    2 kk.n ikäisen neitokaisen äiti (28 v.)kaipailee lisää mese/postittelu ystäviä ja ennenkaikkea lenkkiseuraa!!! laittakaapa yy:tä tai postia: alisea@luukku.com, tai meseillään: alisea@suomi24.fi =) =) :) :)
  10. A

    lahti!!!

    2 kk.n ikäisen neitokaisen äiti (28 v.)kaipailee lisää mese/postittelu ystäviä ja ennenkaikkea lenkkiseuraa!!! laittakaapa yy:tä tai postia: alisea@luukku.com, tai meseillään: alisea@suomi24.fi =) =)
  11. A

    lahti huomio!!!

    2 kk.n ikäisen neitokaisen äiti (28 v.)kaipailee lisää mese/postittelu ystäviä ja ennenkaikkea lenkkiseuraa!!! laittakaapa yy:tä tai postia: alisea@luukku.com, tai meseillään: alisea@suomi24.fi
  12. A

    76

    :wave: :wave: :wave: :wave:
  13. A

    Kuinka nopeasti vauva lähti alulle?

    76 vm ollaan. 9kk meni yrityksessä.
  14. A

    voiko tulla raskaaksi jos..

    ymmärtääkseni kyllä, eihän se tartte ku sen et munasolu irtoo ja hedelmöityy matkalla. menkatb tulee sillon jos näin ei käy, ja hedelmöittymätön munasolu poistuu kohdusta. on vaan epätarkempaa määritellä millon hedelmöittyminen on tapahtunu ja sitä kautta millon on la. ultassahan sen sit näkee.
  15. A

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    28, vanha ämmä näköjään...
  16. A

    galluppia pukkaa

    \ Ihanaa, joku isompikin äiti noiden 40 kilosten jälkeen!!!! mulla painot satasen kieppeillä, mut rv 34 vasta.
  17. A

    epiduraalista?!?

    ei ole epiduraalineula yhtä iso kun selkäydinnäyteneula. iho puudutettaan ennen pistämistä, jos asento on hyvä ja ihopuudutus kohdallaan, tuntuu vain pientä paineentunnetta. Helpommin sanottu ku tehtu, mutta selan rentouttaminen olisi kaiken a ja o. Taitaa olla millin paksu suunnilleen se...
  18. A

    miksi ihmeessä..

    \ ei epparista voi halvaantua!!!!
  19. A

    Meseen ystäviä!

    mesekamuja täälläkin ollaan vailla. esikoinen tulossa, la 2.2.05. kirjoitellaan ja tutustutaan. alisea@suomi24.fi :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  20. A

    odottajat

    meillä on esikko tulossa, rv 13+2 menossa, eli alku metrejen jännitystä läpikäydään. olisi kiva jakaa kokemuksia "kohtalotoverin" kanssa!!! mese: alisea@suomi24.fi e-mail: alisea@jippii.fi

Yhteistyössä