Hakutulokset

  1. H

    Rintojen turvotus toisessa raskaudessa?

    Milloin teillä on alkanut rintojen turvotus toisessa raskaudessa? Onko niissä ollut TOSI kipeitä kohtia? Vai voisko olla ekan imetyksen lopettamisen jälkimaininkeja, siitä noin 2 kk (maidon tulo vaan ehtyi :/ )
  2. H

    Tammivauvat 2010

    :flower:
  3. H

    Lahtelaiset hoi!

    Jeh, tääkin on elossa täällä kun viimeinkin vaan muistin lopettaa nettipalstailutaukoni :D Tyttö on nyt 2 kk, joten alkas päästä jo johonkin liikkumaankin! :) Sähköpostia voi hujauttaa osoitteeseen iitu78(at)gmail.com, jos alkaa tapahtua, tai jos joku on vaan niin aktiivinen :D Mut...
  4. H

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Noniin, tunnustan etten ole pariin viikkoon lukenut mitä on tapahtunut... :/ Ilmoitan kuitenkin että meille syntyi 24.01. TYTTÖ kiirellisellä sektiolla, mutta kaikki hyvin! Painoa 3190g ja pituutta 50 cm. Katoin et Pikkuakka oot synnyttänyt 28.01, ollaan siis yhtäaikaa oltu osastolla...
  5. H

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Kiara ja pikkuakka, olkaa sit ajoissa jos mun kans samaan aikaan sairaalaan hinkuatte :D Millään en viittis ootella loppukuuhun ;) Nojoo, mulle tulee siis maanantaille äippäpolille aika, jos ei sitä ennen ala tapahtua -vaan toivottavasti alkas! Selkään jomottelee niin maan perskuleesti, vaan ei...
  6. H

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Pikkuakka ja KiaraIA, voi *piip* jos tässä joutuu vielä odottelemaan sinne 42+2!! Nyt ois 41+0 mulla, että POKS vaan :D Sekoileekohan se mun neuvolatäti sitten jotain.. Se kun tahtoi tietää viimeks et oisko mulla kysymyksiä, niin totesin että eipä muuta ku et ois kiva tietää millon tää...
  7. H

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    MErkataanpa nyt kerrankin, lueskelemassa oon käynyt, mutten ole jaksanut kirjoitella. Jossain vaiheessa näet tuntui että tipuin niin porukasta, että annoin olla.. Täällä siis ei ole vauveli vielä ilmaantunut, vaan kasassa edelleen, vaikka la oli 12.01.2010. Välillä meinasin jo turhautua...
  8. H

    Lahtelaiset hoi!

    Juhuu, uudet tuttavuudet ois tervetulleita! Oon melkoisen uusi lahtelainen näet :) Mammalomailen, ja synnytän kohta (toivottavasti mahd pian, la meni jo :D ) mutta kunhan voi ja saa liikkua niin mikä jottei. Mikäs nyt että lahtelaisten tapaamiset ei yleensä toteudu? Eikö saada järjestettyä...
  9. H

    Kestoilijat, kokemusta? (erit. DreamNappy)

    Hei! Onko kellään kokemusta DreamNappyn lisäimuista? Onko taitot vai tiimat parempia/näppärämpiä käyttää? Sopiiko vaan taskuvaippakäyttöön vai myös pelkkien kuorien kanssa? Esikoista odottelevana tutkailen innoissani valikoimaa, noissa olisi ihania kuoseja :) Hyviä tarjousapajia...
  10. H

    BRITAX baby safe plus (shr) + YANIS matkarattaat käytössä, kokemuksia?

    Hei! Onko kellään käytössä Britaxin baby safe plus turvakaukaloa, ja entäpä uudempaa shr mallia? Onko hyvä, ja kannattaako valita tuo shr, onko siitä paljon oikeasti lisähyötyä et sen saa yhdellä kädellä irroitettua? Oletteko käyttäneet Yanis matkarattaan kanssa, kokemuksia niistäkin...
  11. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Aiii täällä on muuttopuuhia muillakin! Perseestä se on, siihen lausahdukseen yhdyn kyllä! Vastahan mä sain kamat purettua tähän asuntoon, ja nyt sitten vaihdetaan omakotitaloon (sinällään aivan ihana juttu), mut pistetäänpä tavarat TAAS pakettiin.. Muut saapi kyllä kantaa, mulla on jo...
  12. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Mä olin jo fiiliksissä, et jee, pari sivua vaan on tullut tekstiä... Kunnes pääsin loppuun ja löysin linkin elokuun pinoon :D Jestas. Kiitos kuitenkin ENIE uudesta pinosta! :) Vauvanvaateliikkeitä tai mammavaateliikkeitä Tallinnassa, kellään vinkkejä? Lähdössä sinne ke-pe. Ihana oli...
  13. H

    Ostaisitko kannettavan joka on vuoden vanha

    En tolla hinnalla varsinkaan, enkä enää muutenkaan. Kerran moisen virheen tehny, en tee toiste.
  14. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Lueskelin silmät ristissä tekstejä, unille nyte! Ehkä tarkastan huomenissa, että mitä mä luinkaan :D Iita ja pikku-Muru 16+2 :heart:
  15. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Petite, Flagyl comp on tarkoitettu: Trikomonas-hiiva-sekainfektiot silloin kun molemmat taudinaiheuttajat on todettu infektion aiheuttajiksi laboratoriotutkimuksilla ja bakteriellin vaginoosin hoito. = hiivaankin pitäis päteä, mutta joskushan se on niin sitkeä se tulehdus ettei mee yhellä...
  16. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Mä oon ollu nyt taas laiska lueskelemaan ja vetäisin sitten viikon tekstit tässä urakalla, joten kaikki teidän kertomisenne on mössönä päässä :D Erota sieltä sitten että kuka sanoi ja mitä sanoi... :D Kipeenä makaan kotona, ihan järkky flunssa. Mies oli jo varma että mulla on se saamarin...
  17. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Merkkaan ja poksun :D Iita +pikku-Muru 15+0
  18. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Ainiin ja tosta Tamiflu-viruslääkkeestä, ei suositella raskauden 1. kolmanneksen aikana, ja muuten käytöstä on vähäisiä kokemuksia. Kuuluu luokkaan B1 (A sallittu, D esmes sikiövaurioita näin lyhyesti selitettynä) ja eläinkokeet ei 50-100-kertasilla annoksilla ole aiheuttaneet sikiövaurioita...
  19. H

    ***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

    Farmaseutti minussa herää taas henkiin, kun luen näitä lääkepohdintoja.. NEXIUMia ei suositella raskauden aikana koska rajallisesti tietoa. Mm. Kätilöopiston lääkärit näyttävät silloin tällöin kuitenkin reseptejä kirjoittelevan. OMEPRATSOLI on tietokantojen mukaan ok vaikeissa tapauksissa...
  20. H

    Cittarin 2 r-testin paketti,merkkiä en nyt muista

    Ei tullut sillä ekalla tikulla, joka oli nega :) Mä testasin toisella merkillä jo samana päivänä, kun en malttanu oottaa :D

Yhteistyössä