Hakutulokset

  1. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan taas kaikille pitkästä aikaa.! Olen tässä ollut itse hieman taustalla, ja aion nyt olla jatkossakin, koska viimeinen alkiomme ei selvinnyt sulatuksesta. Nyt tässä odotellaan uutta luovuttajaa ja uusia hoitoja... Onnea vaan kaikille tulevin hoitoihin ja muihin vaiheisinne...
  2. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa ja mukavaa vappua! Plajon on sattunut ja tapahtunut täällä viimeaikoina. Onnea vauvan saaneille, plussanneille sekä hoitojaan aloittaville! Itse olen pitänyt hoidoissa nyt hieman taukoa ja tarkoitus olisi jatkaa hoitoja syksyllä. Viimeinen alkio siellä...
  3. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Eipä taaskaan tärpänny... Negahan sieltä tuli :'( . Nyt on enää yksi alkio jäljellä. Pidän nyt jonkun aikaa taukoa, ennen uutta yritystä... Pahoittelut ja :hug: Dreamille ja Typyliinille negan johdosta.
  4. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka! Joo kyytiläinen on nyt matkassa. Yksi siirrettin ja yksi vielä jäi varastoon.... Nyt vaan sitten jännitelään ja toivotaan parasta sekä pelätään pahinta hih! Toivottavasti Aliisa pääset tänään siirtoon... Tsemppiä typyliinille ja Dreamille piinistelyyn!!! Terkuin: Jonsku
  5. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan! Paljon onnea Simmikselle ja Marrulle!!! Mulla on kans huomenna PAS-alkion siirto, joten Dream piinaillaan nyt sit yhdessä hih! Toivottavasti Aliisa pääset kans pian siirtoon... Terkuin: Jonsku
  6. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Rudylle paljon onnea Prinsessoiden johdosta!!!!
  7. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan kaikille ja Hyvää alkanutta vuotta minunkin puolestani! Pahoittelut aluksi kaikille negan ja keskenmenon saaneille. Alisalle kyllä jo olisi sen onnistumisen suonut... Mutta hienoa, ett jaksat ajatella jo asioita positiivisesti etenpäin.... Itseläni hoidot siirtyivätkin helmikuun...
  8. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihanaa Alisa!!! Onnea Plussasta. Toivotaan todella, että kaikki menee tälläkertaa hyvin... Itse olen kanssa liittymässä jälleen kerran piinistelijöihin hieman ennen joulua. 14.12 on limisiultra ja sit selviää alkionsiirtopäivä... Olen kanssa samaa mieltä. että toivottavasti kirjoittelu...
  9. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnittelut Kauniskuulle pienen tyttären johdosta!!!
  10. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan! Bardolinolle onnittelut tyttären johdosta!!! Uusille tervetuloa minunkin puolesta... Paljon on sattunut ja tapahtunut palstalla viimeaikana. Mukava niin. Aliisalle onnea tulevaan koitokseen... Terkuin: Jonsku
  11. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Matildalle onnittelut!!! Hienoa Alma, että tekin pääsette piakkoin jatkamaan hoitoja. Terkuin: Jonsku
  12. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa: Onneksi teillä on tosiaan mahdollisuus päästä hoitoon pian uudestaan, mikäli ei nyt onnista. Toivotaan silti vielä parasta... Iituskalle kaikkiea hyvää jatkossa. Dreamille ja Minnille onnea tulevaan. Matildalle tsemppiä loppupiinailuun. Terkuin: Jonsku
  13. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nega tuli jälleen :'( . No onneks vielä voi yrittää, kun on alkioita pakkasessa... Nyt pidän hieman taukoa ennen uutta yritystä. Aliisalle ja Matildalle tsemppiä piinailuun! Toivotaan, et tellä on parempi tuuri. Vekaralle ja Nennuliinille onnittelut hyvistä ultranäkymistä :heart...
  14. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan! Kovasti tsemppiä piinailuun Matildalle ja Aliisalle. Hankala tilanne oli teillä molemilla. mutta onneksi kuitenkin lopulta siirtoon päästiin. Itselläni olis testipäivä ke 7.10. Sillon pitäis käydä verikokeessa. Piinisaika on mennyt ihan hyvin. Mukavaa viikonloppua kaikille...
  15. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei Vaan! Joo eilen käytiin siirrossa ja kaikki meni hyvin. Oli alkio selvinnyt sulatuksesta ja jäi vielä kolme pakkaseen :) Nyt vaan toivotaan parasta ja pelätään samalla pahinta hih. Wilhelmiinalle onnittelut hyvistä sykkeistä :heart: :heart: Toivotaan, et kaikki menee hyvin loppuun...
  16. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    LOTTA: Olen kovasti pahoillani :hug: Toivotaan, että pääset leikkaukseen ja sitämukaa sit jatkamaan hoitoja... Rudylle jaksamista suuren vatsan kanssa. Nennuli: Hyvä, et kaikki oli hyvin ja sydänäänet kuuluivat. ON: Itselläni on nyt sit alkion siirto keskiviikkona. Terkuin: Jonsku
  17. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan ! Matilda: No se pitkä väli oli omsata tahdosta. Halusin nauttia kesästä ja ladata akkuja kunnolla... Toivotaan, että saatte paljon hyviä munasoluja ja alkioita siirretäväksi. Toivotaan, et kaikki menis hyvin. Mul ois huomenna ultra ja siirtopäivä sit selviää... Lotalle ja...
  18. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi harmi Matsalu. Olen todella pahoillani puolestasi :hug: Voimia ja jaksamista!
  19. J

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan kaikille! Vilhelmiinalle onnittelut plussasta! Toivotaan, et kaikki menee hyvin. Lotalle ja Matsalulle tsemppiä piinailuun! Bardoliinolle jaksamista loppuajalle! Matildalle tervetuloa mukaan joukkoomme! Tosiaan missä päin olette asiakkaana? Me odottelimme reilut kaksi...

Yhteistyössä