Hakutulokset

  1. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Hei taas todella pitkästä aikaa! :ashamed: Oon käynyt vaan luskelemassa ja kirjoittelu aina jää. Yleensä istun koneella imettämässä, niin on hankala yhdellä kädellä kirjoittaa pitkää stooria. Sairastelusta on ollut puhetta. Sannilla on tällä hetkellä kauhea räkätauti. Taitaa olla kolmas...
  2. M

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Oon lukenut tekstiä taaksepäin ja mieleen jäi Nupun teksti. Ihan kyyneleet tuli silmiin sitä lukiessa :hug: Siis yhden lausunnon perusteella ollaan ottamassa lasta pois äidiltä, ilman minkäänlaista seurantaa edes :o Toivottavasti asia järjestyy parhain päin! Eihän tässä uskalla neuvolassa enää...
  3. M

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Joulukuussa

    Tervehdys pitkästä aikaa! Meinaa kirjoittelut jäädä, kun aina koneella istuessa on Sanni tissillä ja nytkin heijaan isosiskoa rattaisiin päikyille B) Ihan järkkyä, kuinka nopeesti aika menee. Sanni tuli jo 3 kk :o Niin haikeena lueskelen teidän esikoisen saaneiden tekstiä, kun kaikki on...
  4. M

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Lokakuussa

    Tsemppiä kaikille imetyksen kanssa painiville :hug: Ajattelin vielä muistuttaa, että mitä useammin vauvaa pitää rinnalla, sitä paremmin määrä vastaa kysyntään! Meillä miehellä loppui isyysloma maanantaina ja Sanni lopetti nukkumisen siihen :headwall: Viimeviikolla nukkui päivisin 3-5h unia...
  5. M

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** syyskuussa

    Heippa! Onnea Roonan pienelle nimestä :flower: Cummastelija: :hug: Mä en sitten saakaan papereihin merkintää: säännöllinen synnytys :kieh: Kalvot ja istukka oli kyllä repaleiset, niinkuin ennenkin ja käskettiin seuraamaan vuotoa. Torstaina oli siteessä kalvon paloja ja alavatsa...
  6. M

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** syyskuussa

    Piti vielä laittaa synnytyksen kesto 4h 13min. Avautuminen 3h 55min, ponnistus 10min ja istukka irtosi 8min päästä.
  7. M

    **SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** syyskuussa

    Tervehdys! Synnytys stooria: Meidän neiti syntyi su 13.9 klo 8.35. Torstai-iltana supisteli säännöllisesti 19-00.30, mutta kipu puuttui. Sama juttu perjantaina koko päivän, supistelua ilman kipuja. Käytiin äidin kanssa kaupungilla illalla, jonka jälkeen tuntui kotona muutama tuntuvampi...
  8. M

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Onnittelut jo synnyttäneille :flower: :heart: Ja paljon voimia omaansa vielä odottaville :hug: Ne viimeiset päivät oli kyllä pitkiä! MillionNights ja Sanni 4vrk
  9. M

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Meidän tyttö syntyi su 13.9 klo 8.35. pituutta 52cm ja painoa 3975g, pipo 35cm. Päästiin just kotiin. Synnytyksen kesto oli 4h ja jotain minuutteja. MN + Sanni 2vrk :heart:
  10. M

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Huomenta! Heräsin puoli viisi tunteeseen, että joku repii mun selkärankaa lantiosta irti |O Elikkä sain jo luvan lähteä synnärille :heart: Vessahädäntunne on aivan tajuton :ashamed: Hoitajaa odotellaan ja mä pelkään koko ajan, että tää loppuu tähän :kieh: MN + neiti 39+3
  11. M

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Onnittelut vauvoista O&O, mama-84 ja Usvatähti :heart: :heart: :heart: :flower: Mua inhottaa viedä tyttöä kerhoon, kun pari viikkoa kanssa kuunnellut tuota; eikö se vieläkään oo syntynyt!!! |O Tässähän voi mennä vielä kolme pitkää viikkoa, ennenku mitään tapahtuu. Kaupan kassatkin...
  12. M

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Onnea vauvautuneille :heart: :heart: Teitä on kertynyt jo aika hyvin :D Oma olo on todella tuskainen, vaikka viikkoja vasta 38+6 :'( Kokoajan neuvolasta luvataan syntyväksi parin päivän päästä! Miksi ne tekee aina sen saman??? Olis lupailematta, kun se jää tuonne takaraivoon kumminkin...
  13. M

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    O&O:lle tsemppiä matkaan! Onnea vauvautuneille :flower: Mulla oli neuvola tiistaina ja tätsy ei olis millään antanut aikaa enää ensviikolle! Lupas tulla kotikäynnille seuraavalla ajalla :D Nyt oli sf mitta laskenut 1cm, ja vauva laskeutunut huomattavasti viikon aikana. Lisäksi...
  14. M

    Hyvä 4D-ultrapaikka?

    Me käytiin rv 26+1 Helsingissä Femedassa. Puhelimessa kanssa sanottiin, ettei kela korvausta saa enää näillä viikoilla. Mies sitten kävi maksamassa ja kela korvaus saatiin kuitenkin :o :D Hyvähän se oli! Ultra kesti n. puoli tuntia ja sisarukset sai olla mukana. 160? jäi itelle maksettavaksi...
  15. M

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Hiljaisuus: Onnea vielä kerran pienestä nyytistä! Suolen toiminnasta, tääläkin toiminut muutaman päivän todella vilkkaasti. Normaalisti ei, kun tuo rauta vähän vaikeuttaa asiaa :ashamed: En muista laitoinko jo, mutta eilen supisteli vähän kipeämmin illalla :D Ensin siivosin melkein...
  16. M

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Kylläpä on ollut rankka koettelemus Roonalla :o Onneksi se on nyt ohi :heart: Helinälle onnittelut täti-tittelistä :flower: Onnittelut myös Hiljaisuudelle vauvasta :flower: Mä oon siivonnut koko päivä, vielä olis yks lastenhuone siivoamatta. Joka paikkaa särkee ja kolottaa, joten...
  17. M

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Onnea Faith pojasta :flower: Hiljaisuus: Onnea matkaan :flower: Toivottavasti käynnistyy helpolla! Mulla on jalat ihan hajalla nykyään jo aamusta. Kävely on todella tuskaista ja kivuliasta |O Mutta onneksi vauva on puskenut itseään kolmatta päivää alaspäin :D Jotain edes tapahtuu...
  18. M

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Onnea Vivid pojasta :flower: Ja onnea Roonalle kotiutumisesta. Koita ottaa ihan iisisti. Sitä on yllättävän heikko, vaikka osastolla tuntee olevansa elämänsä kunnossa :whistle: Mullakin on reisiä poltellut ja särkenyt nyt kahtena päivänä. Supistuksiakin on bongattu, jee :laugh: Ja...
  19. M

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    esmeralda: Mä oon ymmärtänyt, että se jumppapallo enemmänkin olis kivunlievitykseen ku edesauttamiseen. Vai onko ne sit sama asia :laugh: Mut joka tapauksessa rentouttamiseen. Mii: Nykyään ei kuulemma tuttipulloja tarvi edes keitellä, muutakuin sen ekan kerran ennen käyttöä. Samoin ku vauvan...
  20. M

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Heips! Ihanaa Mii, että saat pienen kotiin :flower: Mullakin oli tänään lääkärineuvola. On niin turhautunut olo! :ashamed: rv 36+5 Pissa puhdas Hb 113 :saint: (96) Turvotus ++ Rt, ei kunnolla laskeutunut eikä kiinnittynyt Paino 300g/ vk Sf 31 (29) rr 112/60 Kanavaa jäljellä...

Yhteistyössä