Hakutulokset

  1. T

    meksiko

    Kertokaahan Meksikossa käyneet: - hygieniataso - terveydenhoitopalvelut(olen raskaana) - turvallisuus - pitkä lentomatka(lapsi 4v, kokenut matkaaja; tämä eka pitkä lento) Haluan kuulla rehellisiä mielipiteitä, matkaesitteet ym. olen lukenut. kiitos, ja rauhallista joulua
  2. T

    Ryanair ja rattaat

    Onko kellään kokemusta rattaiden kuljetamisesta Ryanairilla? Onko mahdollista, peritäänkö maksua? Lennetään elokuussa saksaan. Mietin 4-vuotiaan tarvetta rattaille siellä.
  3. T

    julkiselta yksityiselle

    Oletteko vaihtaneet kesken julkiselta yksityiselle? Missä olisi lähin klinikka satakunnasta katsottuna? Olen sekunda(eka lähti clomien ja monien tutkimusten jälkeen). Toista ei ole kuulunut kahteen vuoteen, tuntuu että pantataan hoitoon pääsyä(puolentoistavuoden tutkimisen jälkeen, pääsimme...
  4. T

    Dubai

    Onko kukaan lähdössä Dubaihin viikolla 49? Olemme aina seikkailleet kolmistaan(minä, mies ja tyttö 3v). Olisi kiva kuulla mielipiteitä paikasta.
  5. T

    "Ovulaatiokipuja"

    Heips! Onko kellään samanlaisia "kipuja"? n. viikko ennen ovulaatiota kipeytyy alavatsa ja -selkä. Tuolilta pitää nousta hitaasti, jotta ei tuntuisia kuin olisi kramppi vatsassa. Selkä on jotenkin "turta". Testin mukaan ovulaatio on tapahtumassa seur. 2 päivän aikana, toivottavasti tälläkertaa...
  6. T

    Lasten ruoka

    Oletteko laittaneet pilttipurkit lentokoneen ruumaan tai ottaneet niitä käsimatkatavaroiksi? Luin jostakin että ruumaankin voi laittaa. Entä miten ovat matkarattaanne kestäneet kuljetuksen?
  7. T

    Pikku Piia

    Onko kokemusta Pikku Piian matkarattaista? Minkä ikäiselle sopii? jne.
  8. T

    Ruokailu ulkomailla

    Oletteko käyneet Dubaissa vuoden vanhan lapsen kanssa? Mitenkä ruokailu? Oletteko vieneet mukananne purkkiruokaa, vaiko antaneet paikallista ruokaa? :flower:

Yhteistyössä