Hakutulokset

  1. T

    Voiko 3.5v. leikkiä yksin omalla pihalla?

    Asumme kerrostalossa, tyttömme kohta 5v, en edelleenkään päästä yksin pihalle(kerran päästin terassille ja 15min meni ja katosi "metsäretkelleen" omien sanojensa mukaan). En niinkään pelkää enää autoja, vaan niitä kaikenmaailman "namusetiä". Lapsenietu menee omanetuni edelle!
  2. T

    Inssitärpit?

    Heips! Ensimmäinen "yllätysraskaus" päättyi kohdunulkoiseen, toinen alkoi clomeilla(2vuoden yrityksen jälkeen) ja nyt tämä kolmas raskaus alkoi sitten ekalla insillä.(kolmostakin yritettiin erilaisin lääkityksin aluesairaalassa(syöttivät vähän liikaa noita clomeja), kunnes lähdimme...
  3. T

    Hei, nyt kerrotte reheellisesti vaikka harmaana onko teillä (raha-asiaa)...

    Minä olen oppinut 70-luvun lapsena tulemaan toimeen vähällä. Perhe minä, mies, lapsi 5v ja toinen tulossa. Asumme 73 neliön kolmiossa, kerrostalossa(huoletonta asumista). Kun asumme suht pienissä tiloissa eipä tule ostettuakkaan mitään isompaa. Lapsen vaatteet ostan lähes kaikki...
  4. T

    Egypti tai Emiraatit lasten kanssa

    Tulimme lauantaina kotiin. Säät suht hyvät, pari päivää pilvessä, mutta suht lämmintä. Olen itse ajatellut pukeutumis ym. säännöistä että maassa maan tavalla, elikkä olkapäät olen kaupungilla peittänyt ja polvet juuri ja juuri. Maaliskuun lopussa on melko varmasti jo hyvin lämmintä...
  5. T

    meksiko

    Kertokaahan Meksikossa käyneet: - hygieniataso - terveydenhoitopalvelut(olen raskaana) - turvallisuus - pitkä lentomatka(lapsi 4v, kokenut matkaaja; tämä eka pitkä lento) Haluan kuulla rehellisiä mielipiteitä, matkaesitteet ym. olen lukenut. kiitos, ja rauhallista joulua
  6. T

    Ryanair ja rattaat

    Onko kellään kokemusta rattaiden kuljetamisesta Ryanairilla? Onko mahdollista, peritäänkö maksua? Lennetään elokuussa saksaan. Mietin 4-vuotiaan tarvetta rattaille siellä.
  7. T

    Onko siellä muita, joilla vaikeuksia saada toista lasta?

    Heips! meillä eka sai alkunsa clomeilla (ennen oli yksi kohdunulkoinen). Toista on nyt yritetty runsaat kaksi vuotta. Nyt odotellaan ekaan inssiin pääsyä, mulla kun osuu ovulaatio just lauantaihin tai sitten klinikan kesätaukoon :| . Syytä meillä ei ole löytynyt!
  8. T

    Kokeneet auttaka!! Etelänmatkasta 1,5-vuotiaan kanssa!

    Olimme ekan kerran tyttäremme kanssa Dubaissa kun hän oli 1,5 vuotias. Lento oli yöllä. Meillä meni todella hyvin lento, oli aivan innoissaan uudesta ympäristöstä. Nukkui n. puolet lennosta(3h). Meillä oli mukana leluja, kirjoja ja pikkupurtavaa. Oma positiivinenasenne auttaa. Aikaa kulu jonkin...
  9. T

    toisen lapsen saantiongelma

    Ei ainakaan mieheni veljelle ole tuottanut ongelmia tuo tutka-asemalla työskentely. Meillä tyttö 03, joka clomien avulla lähti alkuun(takana kohd ulk.00), nuo varmaan yleisellä puolella "hidastavat" hoitoihin pääsyä. Päätimmekin lähteä yksityiselle. Mies sai juuri kuulla simppojen olevan...
  10. T

    Puolivuotias Dubaihin vai kanarialle?

    Molemmissa käynneenä suosittelen Dubaita. (Hygieniatasossa ei suuria eroja ole). Olemme olleet siellä tyttäremme kanssa nyt kolmesti(kohta 4v). Meidän neiti ei ole purkkiruokia suostunut syömään kotonakaan, joten meillä on ollut huoneistohotelli jossa hyvät keittomahdollisuudet. (tarjolla on...
  11. T

    Kunhan puran ajatuksiani

    tuttua... näihin voisin lisätä vielä yhden "syyn". Olemme molemmat mieheni ja minä absolutisteja(maisteltu on, ei ollut meidän juttu). Heti ensimmäiseksi oletetaan että on syvästi uskonnollinen kun ei juo.(Oma veljeni jopa, ei tahdo ymmärtää asia!). Monesti olen netissä seikkailut ja...
  12. T

    Rauman suunnalta ystävää...

    raumalainen melko yksinäinen minäkin. Olen 30+ ja minulla on 4 v. tyttö. :wave:
  13. T

    julkiselta yksityiselle

    Oletteko vaihtaneet kesken julkiselta yksityiselle? Missä olisi lähin klinikka satakunnasta katsottuna? Olen sekunda(eka lähti clomien ja monien tutkimusten jälkeen). Toista ei ole kuulunut kahteen vuoteen, tuntuu että pantataan hoitoon pääsyä(puolentoistavuoden tutkimisen jälkeen, pääsimme...
  14. T

    Vinkkejä Dubain matkaa varten?

    Tulimme 19.12 Dubaista. Me otamme loman rentoutumisen kannalta, joten rannalla (Dubai beach park) tuli oltua. Pääsymaksu oli 5 dirhamia aikuisita, (lapsemme on 3 vuotias). Al Mamzar parkia on tultu myös kokeiltua, se on ehkä rauhallisempi ja siellä on mukavia poukamia. Ostoskeskuksissakin tuli...
  15. T

    Rauman suunta hoi

    Muisti petti! s-postiosoitteeni on: petra03@netti.fi
  16. T

    Rauman suunta hoi

    Heips! Olen 33-vuotias Raumalta. Minulla on 3-vuotias tyttö. Perheeseen kuuluu myös mies. petra03@luukku.com
  17. T

    Dubai

    Onko kukaan lähdössä Dubaihin viikolla 49? Olemme aina seikkailleet kolmistaan(minä, mies ja tyttö 3v). Olisi kiva kuulla mielipiteitä paikasta.
  18. T

    clomit ja irrotus

    Heips! Mulla yksi irrotuspiikki maksoi 4,28?, joten onkohan tuo n.21? koko paketin hinta? Clomit n.60?/purkki. Tutkimukset on meillä tehty kerran, nyt lääkäri ei katsonut niitä aiheelliseksi tehdä uudelleen. Meillä kohta vuosi yritetty toista( ei meilläkään ehkäsyä ole ollut käytössä...
  19. T

    "Ovulaatiokipuja"

    Heips! Onko kellään samanlaisia "kipuja"? n. viikko ennen ovulaatiota kipeytyy alavatsa ja -selkä. Tuolilta pitää nousta hitaasti, jotta ei tuntuisia kuin olisi kramppi vatsassa. Selkä on jotenkin "turta". Testin mukaan ovulaatio on tapahtumassa seur. 2 päivän aikana, toivottavasti tälläkertaa...
  20. T

    Matka Dubaihin varattu..

    Olen Dubaissa käynyt 3 kertaa, joista 2 viim. reissua lapsen(kohta 3v.) kanssa. Olemme olleet yleensä joulukuussa, kerran helmikuussa. Joulukuussa oli sopivan lämpöistä, helmikuussa vähän viileätä. Vaikka onkin islam-maa, ei varsinaisia arabeja paljon näe. (intialaisetj pakistanilaiset ym...

Yhteistyössä