Hakutulokset

  1. S

    ohuista limakalvoista

    Missä vaiheessa kiertoa tuota geeliä laitetaan? Keskustelin klinikkamme hoitajan kanssa ja hän sanoi että inseminaation jälkeen "hoidetaan" limakalvoja koska alkio kiinnittyy myöhemmin???
  2. S

    ohuista limakalvoista

    Voih - ihanteelliseen on niiiiin pitkä matka :(
  3. S

    ohuista limakalvoista

    Mikähän on "alaraja" limakalvon paksuudelle jotta alkio voi kiinnittyä? Itselläni kp 12 limakalvo oli vain 3,89mm :'( Ovulaatio tuli testien mukaan kp 15...
  4. S

    ohuista limakalvoista

    Kiitos kommenteista. Syöttekö te sitä jättihelokkia koko ajan vai tietyn ajan kierrosta? Itse ostin purkin eilen...
  5. S

    ohuista limakalvoista

    Eli te jotka olettte kärsineet ohuista limakalvoista - onko teillä onnistuneita inseminaatioita ja mitä / miten lääkkeitä käytetään ko. "vaivaan"? Minulle tehdään eka inseminaatio seuraavassa kierrossa ja nyt jo pelottaa että ei onnistu jos limakalvot eivät vahvistu :( Mistä siis uskoa tähän...
  6. S

    Huooh, empatia taas paistaa.

    Mä en jaksanut suoraan sanottuna edes lukea tuota tekstiä loppuun, mutta mutta olen itse ns. sekunda, lapsia(hoidoilla saatu) jo on mutta lapsettomuudesta kärsin ja silti mun on vaikeaa kohdata esim. lapsetonta työkaveriani, kun koen että hän taas on "rasistinen" mun lapsettomuuttani kohtaan...
  7. S

    Testaisinko? 2 viikkoa inssistä huomenna

    Testi polttelee kaapissa, huomenna inssistä on 2 viikkoa. Voisikohan testi jo näyttää mahdollisesn raskautumisen? En malttaisi odottaa enää...
  8. S

    Oletteko kertoneet?

    Vau Tästähän sukeutui oikein syvällinen keskustelu. Vastauksianne lukiessani aloin miettimään juuri noita raasuja "pimennossa", jotka eivät ehkä halua tunkeilla ja kysellä, mutta miettivät kuitenkin asiaa ja odottavat jotain infoa. Se on varmaan vähän niinkuin työhakemuksen jättämisen jälkeen...
  9. S

    Koska kiinnittyminen?

    Mä luin jostain että noin viiden vuorokauden päästä hedelmöitynyt munasolu on kohdussa ja alkaa etsiskellä kiinnittymispaikkaa.
  10. S

    Oletteko kertoneet?

    Oletteko kertoneet hoidoissa olemisesta ja esim. inssin tms. hoidon etenemisestä kavereille tai vanhemmille? Minä viimeksi kun olin inssissä viime vuoden lopulla, kerroin äidilleni ja parhaalle kaverilleni, ja kaduin sitä, koska hoito ei onnistunut. Nyt uusi inssi takana, enkä uskalla tällä...

Yhteistyössä