Hakutulokset

  1. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos vastauksista Viipulainen ja Palleroita! Sain tänään mielenrauhan, kun digitaalinen antoi tuloksen 2-3 vkoa. ❤
  2. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei himotestaajat! Kertokaa te harjaantuneilla silmillänne tälle panikoijalle, että onko nuo viivat tummuneet. (n) Ylhäältä alaspäin pp8, pp10, pp11 ja pp12. Kiitollinen avusta! ❤
  3. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Juu, täälä kaikki hyvin. Ongelmia on ollut vain korvien välissä, jonka takia mm. käynyt varhaisultran jälkeen 2 kertaa yksityisellä ultrassa tarkistamassa, että kaikki hyvin. Nyt on helpottanut, kun on saanut sydänäänet kuulumaan doplerilla, niin voi niitä aina välillä kuulostella jos epäilys...
  4. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei täältä taustalta! Armi: Todella suuret pahoittelut myös täältä ja oikein paljon voimia tulevaan.. :hug: Melindalle: Paljon onnea plussasta! :flower: Tamtam 13+5 ja edelleen jännittää..
  5. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei vaan taas kaikille! Täältä taustalta piipahdan kertomaan, että tänään 7+1 käyty vu:ssa ja pieni kaveri sydämensykkeineen löytyi oikeasta paikasta. Kokokin vastasi hienosti 7+0. :heart: Niin kauheasti jännitin ultraa, että naama valkoisena ja kädet täristen lääkärin huoneeseen menin. Lääkäri...
  6. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei vaan kaikille! Hiljaiseloa pitelen täälä taustalla, kun en uskalla vielä muuallekkaan siirtyä. Onneksi Nipsu tilanteesi selvisi! Positiivistä on tieto, että yritystä selkeästi on ollut. :hug: Kaikille piinaalijoille toivottelen plussatuulia! :) Hattivattisella ja Armilla rupee olemaan...
  7. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hippu: Tämä tärppi oli 2 ivf tuoresiirto. Pas-siirrosta sain edellisen plussan, joka meni kesken. Joten oman kokemuksen mukaan onnistumis % ihan tasan.. :) Hoidossa ollaan julkisella. Jauhopeukalolle peukut pystyssä, että tuoresiirtoon pääsisitte.. Itse vielä matalalla profiililla enkä...
  8. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Todella inhottava tilanne sinulla Nipsu74. Toivottavasti nyt huomiset hcg arvot selkeyttävät tilanteesi. :hug: Armi74: Pitkää pinnaa piinailuihin! :) Hippu: Tervetuloa! ).( Veritestissä en ole käynyt, mutta tein cb digitaalisen ja näyttöön pamahti, että raskaana 2-3.. :) Yritän nyt sisäistää...
  9. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nipsu74 hyvältähän tuo kuulostaa, toivottavasti nousee vaan hitaasti.. Itse tein aamulla apteekin oman ja sain lähes saman paksuiset viivat.. Nyt on pää taas ihan sekaisin, en osaa oikein iloitakkaan.. Jos en olisi aikaisempia testejä tehnyt, olisin varmasti onnesta soikeana.. Tarkkaillaan...
  10. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kyllä sulla Nipsu74 on jännät paikat! Toivottavasti kaikki on hyvin! Itse juu olen tiuhaan testaillut ja kyllä tää nyt pahasti siltä kemialliselta näyttää.. Viivat haalenee.. :'( Veritestiä ei meillä tehdä, joten omakustanteisesti se pitäisi käydä ottamaan, jos sen haluaa. Huomenna aamusta...
  11. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kiitos vaan kaikille onnitteluista! Itse masennuin jo, kun aamupissasta ei tullut yhtään sen vahvempaa viivaa, kuin eilinen. Aivan saman vahvuinen oli.. Nyt pelko kemiallisesta nousee kohisten.. :( Miukula: Meillä myös poju syntyi heinäkuussa 2010.. :)
  12. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tässä tää nyt taas nähtiin, tää testailun malttaminen meinaan.. On nyt särkenyt ristiselkää julmetusti eilisestä lähtien, samanlailla kun ennen tätiä. Menin salille suoraan töistä, ja ei tullut mistään mitään, kun ajattelin vaan tätä mönkään mennyttä kiertoa. Salilta oli mentävä suoraan...
  13. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Miukula: Ajattelinkin, että sinulla oli tuttu nimimerkki! :wave: Yritimme esikoista 2009 ja junnu syntyi 2010. :) Odotuksen odottajissa silloin kirjoittelin. Nyt täälä taas.. :)
  14. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tevetuloa Miukula! :) ).( Täälä piinailu jatkuu piinavaana niinkuin aina. Yritän pitää itseni kurissa ja tehdä testin vasta virallisena päivänä, eli perjantaina. Ajattelin että jos siinä ystävänpäivässä olisi jokin taika ja kaksi viivaa tikkuun ilmestyisi.. Kaikkia mahdollisia oireita on...
  15. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Paljon onnea plussanneille!! :flower: Luotte toivoa! :) Tamtam pp5
  16. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Meillä kaikki pas-siirrot on tehty lääkkeelliseen kiertoon, joka onkin sinänsä kauhean helppo ajoituksen kannalta. Nyt lääkäri kysyi, että onko minulla tasainen kierto ja onhan minulla. Hänen mielestään nyt voitaisiin sitten tehdä mahdolliset siirrot omaan kiertoon, koska sen jälkeen...
  17. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Olen todella pahoillani negoista Iitu ja Nipsu! :( Tutun kuuloisia ajatuksia monella. Kyllä tämä lapsettomuus on kova itsetutkiskelun paikka ollut ainakin minulle, mielelleni ja parisuhteellemme. Jotenkin ajattelen, että jos tästä selvitään, niin selvitään kyllä monesta sen jälkeen...
  18. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulevat hoidot: Armi74..................1. IVF 3. PAS......... vko 7/14? joku_raja...............1. IVF 2. PAS......... helmikuu 2014 Tamtam................2 IVF Piinailijat:......................Testi: Tamtam.........................14.2 Plussanneet:
  19. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei! Pahoittelut negasta joku_raja, se sattuu aina yhtä paljon.. :( Itse tulen juuri siirrosta. Yksi top-alkio laitettiin kyytiin. Erikoista oli, että lääkäri vaihtoi minulle ivf:n icsi:in tähän hoitoon, mutta biologi olikin päättänyt kumminkin tehdä hedelmöityksen ivf:llä???? Ei...
  20. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kiitos tsempeistä! :) Iitu78: Keskenmeno on varmasti aina kovapaikka, mutta tuntuu, että tällaisessa tilanteessa se tiputtaa kyllä extra korkealta. Se, että sattui vielä olemaan viimeinen huurunenä pakkasesta, ei kyllä auttanut tilannetta. Tiesi joutuvansa aloittamaan taas kaiken alusta ja...

Yhteistyössä