Hakutulokset

  1. S

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    Pikaiset kuulumiset täälyäkin. Tosin ihan ensin halaus niille joiden odotus on päättynyt... Eilen oli eka neuvola. Siellä oli kaikki ihan ok, mut sydänääniä ei kuulunut. Tosin sen pitäiskin olla normaalia. Mutta jäi huoli, joten varasin samalle illalle yksityiselle ajan, että saisin...
  2. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Iltaa kaikille! Kuumetauti kaatoi minut perjantaina sänkyyn ja siellä olen edelleen. Kamala yskä ja kun siihen heittää tän raskauspahoinvoinnin päälle, niin olo ei ole kovin kuninkaallinen. Tosin mä olen taas löytänyt ystävän appelsiineista, syön niitä koko ajan, niin paha olo pysyy hiukan...
  3. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Täältä sais oireita... Mulla on paha olo KOKO AJAN... Tänään olen jo kerran oksentanut, eilen kävin pönttöön päin kumartamassa varmaan kuusi kertaa. Alkoi perjantaina tää kuvotus ja pahenee vaan, en tajua miten voin huomenna töissä 11 tuntia olla... Tuntuu, että ihan kaikki haiseekin pahalle...
  4. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Meeri83 Mulla on kokemusta uusioperheestä sen verran, että ekat lapset -00 ja -01 syntyneet ovat edellisestä liitosta. Uuden perheen kanssa ollaan eletty nyt reilu neljä vuotta ja meillä on -06 syntynyt yhteinen tyttö ja nyt odotellaan toista yhteistä. Meillä isompien sisarusten kohdalla kaikki...
  5. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Hei! Onpas meitä jo paljon... Onnea kaikille! Mulla paha olo meinaa vahvistua päivä päivältä. Eilen kavin jo töissä kumartelemassa pöntön päällä, mutta pönttö haisi niin kamalalle, etten voinut edes oksentaa siihen. :ashamed: Huimausta on kans jonkin verran. Kuukausi pitäis vielä malttaa...
  6. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Heissan kaikki! Mä voisin kans ilmoittautua pikkuhiljaa kasvavaan joukkoonne... Meille odotellaan neljättä syntyväksi marraskuun alussa. Plussan tein jo 22.2. neljä päivää ennen kuin menkkojen piti edes alkaa. Oireina on pientä pahoinvointia, jonka toivonkin tällä kertaa pysyvän pienenä...

Yhteistyössä