Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Alisa kiva kuulla sinulta hyviä uutisia! Kävin tänään ultrassa ja siellä näkyi KAKSI alkiota. Toinen viikkoihin nähden kehittynyt normaalisti (10mm) vastasi viikkoja 7+2, toinen aika paljon pienempi (noin 4mm) vastasi viikkoja 6+3. Lääkäri epäili, että mahtaako tämä toinen selvitä kun on niin...
  2. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Jennyli mulla tuli viime viikolla vaalean rusehtavaa vuotoa päivän ajan ja menkkamaisia alaselän kipuja sekä alavatsalla nipistelyä on ollut vaihdellen melkein joka päivä. Se vuoto jäi pariin päivään eikä sen jälkeen ole enää tullut. Mahdollisesti vain jotain kiinnittymisvuotoa?? Mulla edellinen...
  3. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Zebu hienoa kuulla että ultrassa kaikki ok. Itselläni tuli km viime syksynä kp 45 ja nyt on menossa kp 40. Uskalsin varata ultran ensi viikon perjantaille joten ensi viikko menee jännittäessä, ettei viime syksyinen toistu. Jännitän varmaan vähän liikaa :| Aamukastetta kiitos "kannustuksesta"...
  4. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Tänään oon ollu hermorauniona ja paniikki iskee; erittäin voimakasta alaselän jomotusta, kuukautiskivun tyyppistä ja alkoi tulla sellaista rusehtavaa vuotoa, km? Tänään olis tasan rv5. Onko teillä ollut tuon tyyppisiä oireita? Muistan vaan viimeksi kun alkoi tulla rusehtavaa vuotoa niin...
  5. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Jestas, alan jo epäilemään raskaustestin luotettavuutta, sillä mulla ainoa oire on ollut nipistely alavatsalla. Jostain syystä ruisleipää on tehnyt mieli ihan mielettömästi. No ehkä ne oireet sieltä vielä tulee.. :)
  6. S

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Hei vaan kaikille! Rohkaistun ilmoittautua mukaan marraskuun odottajiin. Olen kolmekymppinen ja ensimmäistä on yritetty pari vuotta, takana yksi keskenmeno ja eilen plussa (la 9.11?). Oireita ei ole nimeksikään viime plussaan verrattuna ja se vähän huolestuttaa... Aika "varpaillaan " ollaan...

Yhteistyössä