Hakutulokset

  1. E

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Meitähän on jo vino pino =) Kiva, kun saadaan lisää turinaa mukaan. Siitä pienestä vuodosta: Mitään ei ole enää onneksi tiputellut. Kipujakaan ei ole minkäänlaisia ja raskausoireet ovat samat, mitä aikaisemminkin. Inhottavimpina jatkuva palelu ja hurja väsymys + ällötys ja...
  2. E

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Eilen illalla alkoi rusehtava vuoto -pieni tahra oli housuissa. Nyt sitten päivän mittaan muutama tahra ja pyyhkiessä tuota ruskeaa...enpä vielä ala pelätä pahinta, mutta oliko täällä joku, jolla aikasemmin KM tai vastaavaa tiputtelua? Luulisin, että KM:n kuuluu kirkas punainen vuoto ja...
  3. E

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Ihanaa, meitä on jo monta! Tervetuloa :wave: Tuosta kertomisesta: Me kerrottiin heti tuleville isovanhemmille ja muutamalle ystävälle. Olen vauvakuumoillut yli vuoden, joten suu ei pysy kiinni. Heti ekasta yrityksestä onneksi tärppäsi. Toinen tuli heti, kun annettiin lupa :heart...
  4. E

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Voi ei Varanikki :hug: ! Täällä meni muutama päivä sängynpohjalla, mutta nyt ollaan taas vauhdissa mukana. Tosin tuo huono-oloilu jatkuvasti taka-alalla ;) Ihmettelen kovasti, ettei kukaan muu meidän perheessä sotke kaakeleita! Tervetuloa uusille matkustajille! Pidetään pää kylmänä ja...
  5. E

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Onneksi olkoon kaikki uudet plussanneet :flower: Täällä on joko astetta pahemmat raskauspahoinvoinnit tai sitte vatsatauti...veikkaan jäljempää :laugh: . Nyt petiin! Toivottavasi lista on kasvanut, kun tuun seuraavan kerran, ja terveenä katsomaan. Nii ja niistä hormooneista...ei haittais...
  6. E

    Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

    Oltiin itsekin aika yllättyneitä tästä ripeästä toiminnasta, vaikka yritys olikin kova :p Olo on vielä tosi epävarma! ClearBluella testailin ja ekana päivänä, kun vuoto olisi pitänyt alkaa. Oli niin selkeitä oireita. Menkat tulee aina kellonlyömällä...
  7. E

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    No onpas meitä La 4.11 paljon! Ihanaa! :hug: Mulla kolmen viikon päästä eka neuvola, jolloin pinoudun, jos kaikki on edelleen kunnossa ...ja vähän järkevämmällä nikillä =) Sitä piti kysymäni, onko hormoonit tehneet teille jo mielialakepposia? Minulla tuppaa menemään laidasta laitaan...
  8. E

    Muita jotka jättäneet ehkäisyn pois helmikuussa?

    Täällä poistettiin kuparikierukka 3.2. Siitä seuraavalla viikolla ovis ja plussa tehty 25.2. :heart: Toista odotellaan...toivottavasti =)
  9. E

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Heippa! Varanikillä ja minulla on sama La :wave: Tein testin viimeviikon ke. Heti ekasta yrityksestä tärppäsi -viikko kierukan poston jälkeen. Toiveet on korkealla, mutta olo on varauksellinen. Esikoinen on myös syksyn poika vuosimallia -04. Osalle perheestä on kerrottu, heille jotka...

Yhteistyössä