Hakutulokset

  1. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    26.06. syntyi seitsemän tunnin uurastukseen jälkeen klo 10.04 virkeä tyttövauva apg 9/10. Paino 3940g, pituus 51 cm ja pipo 35 cm. Lähtö tuli aivan yllättäen yöllä, supistuksia tuli satunnaisesti, eivätkä olleet edes kovia. Kolmen aikaan hulahti sänky märäksi ja vähän aikaa ihmeteltyäni...
  2. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnea kaikille vauvautuneille :flower: Sydänkäpynen: toivottavasti saat neidon pian kotiin. Näin mahakkaiden joukko vähitellen vähenee, toivotaan että me loputkin tehdään oikea spurtti tässä lopussa ettei tarvii siirtyä tuonne heinäkuisiin. Rypäle: mulla olisi myös laskettuaika kolmen...
  3. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Polilla käyty ja päättivät että kuitenkin vielä odotellaan kun paineet on laskenut ja päänsärky vähentynyt. Pissa oli vielä plussalla, mutta lääkäri epäili että se voi johtua myös lähestyvästä synnytyksestä. Paineita ja pissaa täytyy seurata kotona. Ensi maanantaina taas äitipolille...
  4. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    :flower: Kiva kun saatiin taas lisää vauvauutisia. Itselläni on ollut supistuksia eilen ja tänään, jospa ne avaisi vähän paikkoja ennen huomista. Huomenna iltapäivällä olisi se äitipoli jossa aikoivat tehdä sisätutkimuksen ja mietitään käynnistämistä. Mulla on kanssa kaksi laskettua aikaa...
  5. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnea jälleen kaikille vauvautuneille :flower: Yö meni todella hyvin, vain kaksi vessakäyntiä ja nukuin kuusi tuntia putkeen. Tänään vihlonut lantiota ja alapää ollut todella kipeä, jospa se enteilisi jotain. Ja päänsärky on pysynyt poissa! :D Hyvää Juhannusta kaikille sekä...
  6. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Tiivarille onnea matkaan. Maleha oletko rasvannut massua, kutina voi johtua vatsanahkan venymisestä, mulla ahkera rasvaaminen helpotti kutinaa. Tänään ensimmäinen päivä kun ei ole sitä älytöntä pääkipua. Pystyin jopa käymään kaupassa mieheni ja kuopuksen kanssa, ihana tunne. Juhannusruuat...
  7. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    On taas tullut paljon ihania vauvauutisia ja synnytyskertomuksia. Sydänkäpyselle tsemppiä huomiselle. Itse en ole paljon jaksanut nyt kirjotella kun tämä päänsärky vaivaa vieläkin. Olen yrittänyt nukkua aina kun mahdollista. Eilen oli neuvola ja sain vihdoin pikaisen lähetteen äitipolille...
  8. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Ihana kun on tullut niin paljon uusia vauvoja. Melcarann sinulla on jo jännät paikat... Kovasti onnea. Sydänkäpyselle onnittelut käynnistysajasta. :flower: :flower: :flower: Omaa napaa: Kävin aamulla tarkastuskäynnillä neuvolassa. Pissa oli nyt puhdas Painoa oli tullut kahdessa...
  9. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Tintti74 toivottavasti vauva oppii pian syömään ja pääsee kotiin. Aamulla kävin neuvolassa: Paino +400 Sf-mitta 34 RR 122/82 pissa yhdellä plussalla liikkeet ++ syke 130-150 RT Perjantaina uudestaan verenpaineen mittaus ja pissan tarkistus. Päänsärkyä on ollut jo neljää päivää...
  10. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Ammulle ja koko perheelle onnittelut prinsessan johdosta :flower: Todella suloinen vauva. Meillä anoppi ja appiukko ilmoitti olevansa mahataudissa joten ei ole kaksivuotiaalle hoitajaa jos lähtö tulisi. Ei sillä että olisi edes sellainen olo, mutta eihän sitä ikinä tiedä kun ne lasketut...
  11. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Mä taidan kyllä kans olla täällä vielä heinäkuussa. Laskettu aika myös 29.6 alapääkipuja lukuunottamatta ei ole mitään merkkiä että olisi tulossa. Kolmella laitteella on ultrattu ja lasketuksi ajaksi ne kaikki ilmoitti 24.6, mutta ei sitä ole papereihin muutettu. Täällä pitää olla kuulema...
  12. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Velville ja perheelle jaksamisia ja iso voimahali :hug: Itselläni myös kaksi vuotias poika ja voin vain kuvitella miten rankka päivä teillä on ollut. :ashamed: Maasulle onnittelut pikku prinssin johdosta, ihanaa saada vauvauutisia tänne. :flower: Ja Tipulle sekä Rakkikselle...
  13. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Tsemppiä Katalle huomiseen! Muille levollisia ja pitkiä unia. |O Fenix ja masukki 37+0
  14. F

    Savonmuan Hilimat

    Nostellaanpa taas vähän. :attn: Mulla on matkaa n. 80km ja kyllä se pistää miettimään. Viides tulossa joten voi olla tosi nopea lähtö, nopein kun on tähän mennessä tullut kahdessa tunnissa. Nyt ajattelin kysyä neuvolassa olisiko mahdollista saada jonkinlaista tutkimusta että tietäis...
  15. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnea Kielletty ja Venla :flower: Huomenna olisi maaginen 37 viikon rajapyykki :) Yöunet vieläkin katkonaisia jalkakipujen vuoksi, mutta olen saanut parhaimillaan nukuttua jopa kolme tuntia putkeen. Päivät menee hyvin väsymystä lukuunottamatta, pihatöitä olen paljon tehnyt ja tänään...
  16. F

    Savonmuan Hilimat

    Tervetuloa joukkoon Härkänainen. Paljon on todellakin Hilimoja, mutta kovin on hiljaisia savolaisiksi. Tänään jo vähän säikäytti kun tuli tosi napakoita supistuksia monta peräkkäin, en ole vielä ollenkaan valmis synnyttämään. Onneksi ne kuitenkin laantui, mutta alapää on niin kipeä ettei...
  17. F

    Savonmuan Hilimat

    Täälläkin yhtenä kappaleena vielä, mutta laskettu aika onkin vasta 29.6. Kovin on hiljaista Savon mammoissa ollu, hyvä aik kun etsit meidät taas kartalle. :wave:
  18. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Kyllä mä uskon että se vähän helpottaa nykyiseen ainakin jos sisaruksiinsa tulee. Nyt on pisin yhtäjaksoinen uni ollu pari tuntia |O, jännittää jaksaminen tulevassa synnytyksessä. Kun saisi nukuttua edes päivällä, mutta sama juttu kauhea kipu jaloissa kun on vähän aikaa ollu pitkällään...
  19. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Galluppiin: Ei ole linea negraa tullut, mutta masu on hennon ihan vaalean karvan peitossa, kai se häviää raskauden jälkeen. Vauvan liikkeet sattuu sekä ylä- että alapäähän. Päällä kun poraa oikein kunnolla niin ei kävelemään pysty ja pepulla työntää vasemman puolen kylkiluita oikein tuskaisesti...
  20. F

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Jotenkin en ole saannut aikaiseksi kirjoitella, kun ei mitään isompia aiheita ole ollut ja aika ei näytä riittävän mitenkään. Lukemassa olen kyllä aina yrittänyt pikaisesti käydä. Ensinnäkkin suuret onnittelut kaikille jo vauvansa saaneille. :flower: Ihanaa kun ensimmäiset "kesäkuiset" ovat...

Yhteistyössä