Hakutulokset

  1. P

    40+ miten saada toinen lapsi..? - Milloin te saitte?

    Sain ensimmäisen lapseni kun olin 38v poika syntyi 10.12.07, kun olin 40v sain toisen pojan syntyi 10.12.09 kolmas lapsi syntyy toukokuussa kun olen 42v, että näin meillä ihan luomuna.
  2. P

    Onko palstalaisen lapsella kellään "punaisia" hiuksia?

    On, vanhenmalla pojalla 2½ punaiset periytyy isältä ja nuoremalla mustat 6kk periytyy multa.
  3. P

    Foolihapon avulla raskaaksi(?)

    Söin molemissa raskauksissani folihappotabletteja, jättihelokkiöljytabletteja ja lisäksi e-vitamiineja pojat 10.12.07 ja 10.12.09 ja ikää mulla 38 ja 40 kun synnytin, enkä todellakaan luullut että mulle lapsia tulisi. :)
  4. P

    Sitkeä hiivatulehdus - neuvoja

    Niin ja tämä jogurtti laitetaan siis alapäähän, ei syödä =)
  5. P

    Sitkeä hiivatulehdus - neuvoja

    Voi kuulostaa ällöltä, mutta tavallinen maustamaton jogurtti ( Bulgaria jogurtti esm.) kaupan hyllyltä, tuttavalla oli jatkuvasti hiivatulehdus ja oli monta erillaista kuuria gyneltä saannut eikä mikään auttanut neuvosta kokeili jogurttia pari kertaa ja hiiva hävisi lopullisesti. Lapsia oli...
  6. P

    Omituista postia *soiva Nalle puh*

    Viime vuoden puolella oli kilpailu 2 plusassa missä piti lähetää lapsesta "söpö, ainutlaatuinen" kuva, Disneyn Nalle Puhin sivuille kilpailun voittaja sai jos oikein muistan lapsesta ison kuvan Nalle Puhin hahmojen kanssa ja muille oli lohdutuspalkintoina jotain muuta Nalle Puhin liittyvää. Me...
  7. P

    ovis/raskaustesti?

    Tein raskaustestin 1.4 ja plussa tuli (testasin ovistestillä ja raskaustestillä), menkat piti alkaa 8.4. =) Joten onnelisesti raskaana ollaan. =)
  8. P

    Miten sanotaan ruotsiksi?

    Prikkelina on suomenruotsalainen joten eiköhän se noin mene kun kirjoitin
  9. P

    Miten sanotaan ruotsiksi?

    Tack, för fina bilder av Lisa. Hoppas vi ses på sommaren!
  10. P

    Minä kierron päivänä olette plussanneet?

    kyllä, 24/33 ihmettelen vieläkin menkat pitäisi alkaa vasta 8.4 ja plussa näytti 1.4 ei aprillipila.
  11. P

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    Mrmelin. Kiitos vastauksesta, mulla näytti ovis 5 päivää ennen kun normaalisti ja kuukautiskierto on normaalisti 28/33 päivää. Nutten on ollut aika reippait menkka kipuja ja viiltäviä kipuja en tiedä onko siksi koska eka lapsi tuli sektiolla 17 päivää la ajan jälkeen eli v42+3 kun arpi antaa...
  12. P

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    Heippa, olisin kysynyt muilta kohtalontovereilta tämmöstä eli mulla menkat 9.3 ja ovis 21.3 (tikutin silloin) ja nytten 1.4 kun mulla oli kaapissa seka ovistesti ja raskaustesti tosi herkkä (olisikohan ollut one step) niin tein ensin ovistestin kun olen kuullut että sillä jotkut testaa raskautta...
  13. P

    Raskausoireita ovulaatiosta lähtien?!

    Ajattelin kysäistä minä myös täältä, kun vauvakuume on kova eli menkat oli 9.3 ja ovis 21.3 (testasin tikuilla) ja nytten viikon verran lämpöa 37.3-37.5 ja palelua ja yököttävä olo välillä. Mulla oli vielä ovis tikku kaapissa ja kun olen lukenut täällä että sillä jotkut on katsonut raskautta...
  14. P

    Mitä voisi pyytää näistä muumimukeista?

    tulen mukaan keskusteluun, mulla ois pari mukia josta en tiedä nimeä, eli nämä: sininen: muumipappa kirjoittaa ja muumimamma kutoo myös mukissa vihreä: muumipeikko istuu kivellä ja miettii ja nuuskamuikkunen myös mukissa keltainen: my ja mymmeli? istuvat kaminan vieressä punainen...
  15. P

    Lähihoitaja -huono palkka??

    Olen asumisyksikön ohjaaja, peruspalkka on 1900e lisäksi tulee ilta ja viikonloppulisät plus vielä hälytyslisä 30e kerta.

Yhteistyössä