Hakutulokset

  1. C

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Pitkän pitkästä aikaa hei vaan kaikille! Vähän jäänyt kirjoittelu, mutta tasasin väliajoin olen kyllä käynyt lukemassa teidän juttuja. Onkin ollut kiva huomata, että tosi moni on vielä kyydissä mukana ja ensimmäinen vauvelikin on jo syntynyt. Tsemppiä vaan kovasti TVVO: n suuntaan. Meidän...
  2. C

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

    Lauantai-iltaa kaikille! Mä oon niin pihalla näiden viikkojen kanssa, en millään meinaa muistaa millä viikolla sitä kulloinkin mennään. Sen muistan vaan, että tiistaisin viikot vaihtuu. Nyt nappasin tiedon tuosta yläpuolelta Mintulta, kun muistaakseni meillä on sama LA :) . Tää aika kuluu...
  3. C

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Pitkän pitkästä aikaa hei kaikille!! Olen pitänyt tässä vähän hiljaiseloa syystä ja toisesta. Ikäviäkin uutisia oli näköjään tänne pinoon vielä kertynyt. Onpas ikävää. Pahoitteluni! Täytyy nyt toivoa kun alkaa lopuillakin tulla kriittiset viikot täyteen, että ne on loppu nyt!!! Tuli tosiaan...
  4. C

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Kiitos Tvvo ja Joni järjen äänistä ja oikeasta tiedosta koskien testiä. Voi sitten senkin spekuloinnin jättää romukoppaan. :laugh: Sukupuolen selvittämisestä: Aiotaan ottaa tälläkin kertaa selville sukupuoli. Mulle oli jo esikoisen kohdalla itsestäänselvyys, että sukupuoli selvitetään, että...
  5. C

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Kävin tuolla etusivulta kokoonpanoa katsastamassa ja huomasin, että onpas täällä paljon meitä pikkukakkosen tai useamman lapsen saajia. Garden ja Minttu1 laskettujen aikojen mukaan saatetaankin sitten olla yhtä aikaa punnailemassa Taysin pitkillä käytävillä :laugh: Joku kyseli...
  6. C

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Heissan veissan kaikille! Ensinnäkin pahoittelut keskenmenoista! Tiedän tunteen, ei kiva! G:T Äitiyspakkausta en ole ajatellut ottaa, koska edellisenkään vaatteita en juuri käyttänyt. Tykkään enemmän persoonallisemmista vaatteista ja selkeistä tyttö/poikavaatteista. Ja suoraan sanottuna...
  7. C

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Ihania sykeuutisia monella, Onnea! On tosiaan enää pieni prosentti, että menisi kesken. Sykettä odotteleville lohdutukseksi, että mulle aikanaan sanottiin yksityisellä että ennen 8 viikkoa ne ei edes varaa aikoja ettei petytä turhaan. Ja esikoisen kanssa kävi niin että 7+ viikolla kävin niin...
  8. C

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Käykääs ihmettelemässä... Meillä esikoinen meni oikein ja nyt olis poikaa tulossa. http://www.smartaboutyou.com/email/libero/new/kinesisk_kalender_fi.pdf
  9. C

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Papuneiti: Täällä kans yksi kiukkuilija. Harmittaa oikein itteäkin kun hermot palaa niin helposti mieheen ja tohon 2-vuotiaaseen. Muutenkin olo on kuin toisen asialla. Välillä heikottaa/yököttää ja välillä väsyttää vaikka olis juuri herännyt. Jännittää vähän ettei tulisi kovasti...
  10. C

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Tulisin täältä kans mukaan odotteleen. Laskettu aika olisi kai 1.6. Taas kävi niin kuin edellisestäkin että, muutama päivä oviksen jälkeen sitä vain tiesi olevansa raskaana. Tällä hetkellä oireista pahin on väsymys. Huonovointisuutta on myös alkanut esiintymään ja kahvi ei maistu. Meidän...

Yhteistyössä