Hakutulokset

  1. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    En aikoihin ole muistanut teidän kuulumisia käydä lukemassa ja nyt kun sen tein,niin piti aivan sisään kirjautua jotta pääsen onnittelemaan Piia-Liisaa :heart::flower: Voi että,ensimmäinen helmikuinen siis jo maailmassa =) Muillekkin hyviä vointeja ja terkkuja =) Hemmi ja maha 29+6
  2. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Heipä hei.Niin harmittavan vähän tänne puolelle tulee kirjoiteltua(olen äänessä fb:ssa),että katson parhaaksi että minut voi poistaa listalta Toivottelen teille mukavaa odotusaikaa ja hyviä vointeja jokaiselle =) Ja varmasti tulen jatkossakin lukemaan teidän kuulumisia,mutta minä hiljenen =)
  3. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    :heart: POKS 20+0 :heart:
  4. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Eilen oli sitten se ultra,ja kaikki näytti olevan niinkuin kuuluukin :heart: Sukupuoli selvitköön sitten helmikuussa :D LA muuttui muutamalla päivällä,eli uusi olisi 9.2 Aika rankka ultrareissu oli,12h... 450km menopaluu+kaupunki shoppailut päälle =) täällä pohjoisessa nämä välimatkat on mitä...
  5. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Elossa ollan :wave: hiljaiseloa viettänyt tämän palstan suhteen kun ollaan muutettu ja sitä myöden oltiin pari viikkoa ilman nettiä,kamaluus :O:D mutta nyt pelittää taas,onneksi :) on se kumma että miten sitä enää ei osais kyllä elää ilman internettiä.... Noista kantovälineistä olitte jutelleet...
  6. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Syysvuokko en oikein tiedä mistä saan sen närästyksen,tuntuu että vähän kaikki aiheuttaa sitä... no eilen söin kotitekoista pitsaa lounaaksi,sen jälkeen se taas alkoi,päivällä söin tosiaan paistettua kalaa ja sitä raakaa porkkanaa jotka siis ilmeisestikkin pahensi sitä närästystä ja koko ilta...
  7. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Hei,närästääkö muilla??Siis tämä on jotakin aivan hirveää :x ja Renniestä ei oikein ole apua ja se itessäänkin on jo jotakin niin ällöttävää että :x:x Esikoisesta ei kyllä näin aikaisin alkanut tämä vaiva... ja muuten mua ei ole ikinä närästänyt,ainoastaan raskaana ja mielellään tämän vaivan...
  8. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Niin tosiaan,mainita vielä piti että kyllä ne liikkeet nyt tuntuu,kun tässä jokin aika sitten täällä epäilin että tokkapa ne on niitä,mutta nyt olen jo aivan varma että tyyppi siellä tönii äitiä,ja yleensä töissä päivällä kun istun työpisteellä,ei sitten illalla niinkään.Kai sillä sitten on...
  9. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Huomenta Norjasta =) Niin harmittavan vähän saan tänne aikaiseksi kirjoitettua,vaikka lukemassa kyllä käyn teidän kuulumiset ja tunnen itseni vähän stalkkeriksi kun en sitten edes jaksa sisään kirjautua :ashamed: Jotenkin aika menee niin hurjan nopeaa,viikot vain hurahtavat ja pian on jo...
  10. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Joka päivä(ja välillä useamman kerran päivässä)käyn kyllä teidän kuulumiset lukemassa,mutta jotenkin olen niin saamaton,etten saa itse mitään rustattua :ashamed: Huono olo seurana edelleen iltaisin,millonkahan tämä loppuu...?Esikoisesta muistaakseni oli jo tässä vaiheessa pahoinvointi ohi...
  11. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Hei vaan!Aivan alusta asti olen teidän jutusteluja lukenut ja myötäelänyt sekä iloiset että surulliset asiat täältä taustalta ja nyt vihdoin päätin että enköhän minäkin hyppää mukaan jutusteluun aivan oikeasti enkä vain haamutaustaile täällä,sopiihan se? =) Alkuraskaus oli aika rankka,kovia...
  12. H

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Nyt piti ihan kirjautua että voin onnitella Buamia,varmasti aika järkytys alkuun,mutta varmasti se hyvin menee :heart: ja möykkäänkin siitä fb:stä,NYT Buam sinne meitä moikkaan ja KAIKKI MUUTKIN MUKAAN!!!
  13. H

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Rasuku kiitos vastauksesta =) mutta mites tuota puolukkaa sitten käytännössä käytetään,siis hankaanko noita pojan huulia sillä yhellä puolukkapallerolla vai kuinka...?
  14. H

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Katyana mähän poltin ennen ja olen pystynyt kyllä olemaan polttamatta.Mutta edelleen välillä tulee tilanteita ja hetkiä mihin kuuluis se tupakka,mutta olen ollut kovana :) Donu Tääki ois kiinnostunut siitä kirjasta,eli jos sähköistä teet,niin mulle kans :D en ehkä kuiten ihan pelkästään...
  15. H

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Fb-ryhmään haluavat,KiiajaVille tuolla fb-ryhmässä valitteli kun ei pääse kirjautumaan tänne enään tämän uudistuksen jälkeen,eli hän ei ole teidän ryhmäpyyntöjä nähnyt.... en tiedä kuinka tässä toimitaan nyt,mutta olen viestinviejä ja käyn kertomassa fb:ssä että täällä olisi halukkaita...
  16. H

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Tääki välillä ilmottelee itestään täällä :wave: enimmäkseen tuolla fb-ryhmässä vaikutan,jotenki helpompi ku muutenki siellä pyörin... Tänään käytiin neuvolassa,mitat: 7500g ja 65,6cm =) Empuuulle :hug: ,kuulostaa että olet virtuaalihalauksen tarpeessa,kun ei tätä kautta mitään muutakaan...
  17. H

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Tuolla odotuspuolella jo huhtikuisten pino,aatella,vastahan me plussattiin :o itsellä tulee tänään tasan vuosi (ekasta)plussasta,sen jälkeen niitä jokunen sitten tehtiinkin... :D ja poika täyttää tänään kokonaista 4kk,iso poika jo :heart:
  18. H

    Huhtikuisia 2011?

    Piti tulla onnittelemaan uusia huhtikuisia :heart: :flower: Itse kirjoittelin huhtikuisissa 2010 ja tossa vieressä sitterissä tuhisee pieni poika tänään ikää 4kk =) poika siis päätti syntyä muutaman viikon etuajassa,eli tosiasiassahan meillä on maaliskuinen vauva,mutta huhtikuu oli...
  19. H

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Mama74 minkälainen kaukalo ja matkarattaat sulla on?Meillä on Graco logico s kaukalo ja tarkotuksena ois ostaa siihen sopivat gracon matkarattaat kesälomareissulle,mutta valinnan varaa on niin paljon etten tiedä mitkä niistä kannattaisi ostaa...Neuvot ja suositukset ovat tervettulleita myös...
  20. H

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Tinami ja Empuuu meidän vauvat ilmeisesti puhuu samaa vauvojenkieltä,täällä myös nuo samat ihanat ääntelyt :heart:

Yhteistyössä