Hakutulokset

  1. L

    Vauvakuumeiset -2009

    Täti tuli. Jään tänne taka vasemmalle odottelemaan hoitoihin pääsyä ja kilpirauhasen rauhoittumista. Plussatuulia kaikille ja erityisesti Dublonille onnellista odotusta :hug: Likka
  2. L

    Vauvakuumeiset -2009

    Eihän se + vielä välttämättä näykään, mutta aika skeptisenä täällä mennään. Onnea vaan ajattelin kyllä jo aiemmin, että tuskin mitään testejä tarvitset taitaa olla niin vahvat oireet. Ei se alku varmasti helppoa ole varsinkaan nyt pienen kanssa, jos on kauhea ole ja varmasti vetää myös mielen...
  3. L

    Vauvakuumeiset -2009

    Hermot petti, nega testattu :'( nyt siis 24/26-28. Ei kuitenkaan ole menkat alkaneet. Silti laitoin jo miehelle viestin aamulla töihin, että jos kuitenkin pidettäisiin vielä taukoa tässä vauva unelmoinnissa edes siihen asti kun tää kilpirauhanen on tasoittunut. Ainakin erottaisin silloin mitkä...
  4. L

    Vauvakuumeiset -2009

    Yöperhonen: toivottavasti ovis jo kohta tulla tupsahtaisii :) Tsemppiä haastatteluun! Sannis: odottavan aika on pitkä! Ihan liian pitkä vauvakuumeiselle! Tosiaan ainakin olen jo valeraskaana, jos en muuta. Päivällä yllätti pikainen pahaolo kesken lauseen :o Mahaa nipistelee välillä ja...
  5. L

    Vauvakuumeiset -2009

    Blaah! Voisko noi kp:t mennä enään hitaammin :kieh: Lauantaina oltiin kaverin kanssa iltaa istumassa ja olin juonut kolme kaljaa niin yhtäkkiä tuli niin kauhea olo, että sain oksennusta pidätellä!!! Kerta se on ensimmäinenkin kun noin käy!! Ihan selvästi raskaana. Puolen tunnin pidättelyn...
  6. L

    Vauvakuumeiset -2009

    Toivossa on hyvä elää, sano kirppu :laugh:
  7. L

    Vauvakuumeiset -2009

    Onko teillä muita lapsia vai ensimmäistäkö kuumeilette? Jospa se olisi tärppi kuitenkin käynyt, mutta jostain syystä ei vaan näy vielä :D Toivotaan niin. Sekoittunut kierto on aina ihan ärsytystä ilman kuumetta tai ei :kieh: tyttö nukkuu pihalla. Väsyttää kun viime yönä valvottiin tytön...
  8. L

    Vauvakuumeisille!!

    Sannis minäkin täällä toivon, että mun kierto normalisoituis. Viimeksi kesti 20 päivää ja sitä edellinen kirto oli vielä vähemmän :/ Tässä kierrossa kuitenkin bongasin tikulla oviksen kp14 ja peitot heilui. Nyt menossa kp16, normaali kierto olis varmaan noin 26 päivää. Milloinkas niitä ekoja...
  9. L

    Vauvakuumeisille!!

    Sannis tuo nimi on oikein hyvä =) sopii mulle! Pitäiskö esitellä vähän eli minä olen vm -79 ja tyttö on 01/08 ja etelästä päin. Meillä yritys on oikeestaan alkanut. Odottelen vielä kilpparin normalisoitumista, mutta ei ehkäistä :D
  10. L

    Vauvakuumeisille!!

    Täällä myös yksi kuumeilija :) Tyttö täytti tammikuussa vuoden ja nyt on jo kova kuume päällä! Yritys on periaatteessa varovaisesti aloitettu vaikka odottelen vielä että omat kilpirauhasarvot normalisoituvat. Tärppiä en odota nopeasti vaikka toivon kyllä. Tyttö on keinohedelmöitetty mutta...

Yhteistyössä