Hakutulokset

  1. Y

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    :heart: :heart: Tulin vaan kertomaan että sain ihanan pikku prinsessan 12.9. :heart: :heart: Ja onnea kaikille muillekkin vauvan saaneille :flower: ei mene enää pitkä aika kun kaikki syyskuiset ovat nyytit kainaloissa, voimia siihen asti :hug: ..ja etenkin sen jälkeen :heart: yo85 &...
  2. Y

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :heart: Täällä ollaan edelleen yhes koos.. Huomenna ois viimenen neuvola ja siellä sitte varataan yliaikakontrolli. Toivon niin kädet kyynärpäitä myöten ristissä ettei tarviis käynnistää! Onkohan miten paikkakuntakohtasia nuo viikot millon aletaan...
  3. Y

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    tulipas paljo kirjotusvirheitä :headwall: no raskaus tekee tyhmäks, menee kirjotustaitoki, jospa sitä vielä lukee osais :laugh:
  4. Y

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Heipä hei! Ihan ekana ONNEA AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI Miille ja Anrikalle :heart: Meinas ihan tulla tippa linssiin ku luin että on jo vauvoja syntyny tähän pinoon, niin ne tuollaset uutiset vaan saa herkistymään tässä vaiheessa varsinkin :) Sitten vähä omaa napaa: kerroin sillon aiemmin että...
  5. Y

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

    ...siis aloin ponnistaa klo. 21.30..siks laitoin ton syntymäkellonajan tonne..
  6. Y

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

    Rupeaakohan se satamaan vai ei ku näytästää aikas uhkaavalta tuo ilma, tulis kunnon ukkosmyrsky ni raikastuis ilma sen jälkeen, sitte sais taas paistaa :) vaikkaki nyt on ruennu jo vähä tuntumaan raskailta nuo kuumat päivät, varsinki ku pitää tuon esikoisen perässä juosta ku se ei pysy...
  7. Y

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

    Anrika, kiitos vastauksesta :heart: sain eilen ne maksa-arvojen tulokset ja ne oli normaalit, nyt odottelen vielä niitä sappihappoarvojen tuloksia, pitäis huomenna tulla..saa nähä miten käy. Ne kai on vissiin just vaaraksi vauvalle jos sitä sappihappoa pääsee lapsiveteen tai jotenki näin jos...
  8. Y

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

    Raskaushepatoosista!! Muistelen lukeneeni että jollain oli ollut kyseinen vaiva. Missä vaiheessa se todettiin? Ja jouduttiinko synnytys käynnistämään aiemmin tämän vuoksi? Kertokaa kellä tietoa asiasta. Mä olen nyt ihan paniikissa ku mulla on ollu jonkin verran ihon kutinaa nyt parisen viikkoa...
  9. Y

    **SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

    moro! Ei oo tullu mulla oikein kirjoteltua tänne, oon kyllä aina käyny lueskelemassa teidän kirjotukset :) On kyllä ollu tänään hiostava ilma, oikein trooppinen, plaah.. käytiin kävelemällä molemmissa mummoloissa tänään ja matkaa tuli semmonen 12 kilsaa, ei hyvä tällä ilmalla, vaan...
  10. Y

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Heipsistä! Tuolla näky aiemmin olevan puhetta et tekeekö lääkäri vai kuka sen rakenneultratutkimuksen..meillä tekee joku ylikoulutettu kätilö, en nyt muista sen tarkkaa ammattinimikettä mut joku tyliin tämmönen, ei tavan kätilö mut ei kuitenkaan ihan lääkärikään, kuitenki siihen hommaan...
  11. Y

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Iltaa kaikille :) En oo oikein ehtiny kirjottelee tänne mut oon aina käyny lueskelee teidän jutuja sillon tällön. Onneks on kuitenki olemassa tällasia palstoja ni tietää ettei oo yksin vaivojensa kanssa, välillä meinaa hormonit heitellä mielialoja siihen malliin ettei itekkään perässä pysy...
  12. Y

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Osaisko joku sanoo mitkä sisarusrattaat ois hyvät? Nyt on tietty vielä liian aikasta sellasille hankinnoille mut alustavasti ajattelin kysellä. Emmaljungan twin city cross-vaunut vaikuttais meidän tarpeisiin sopivilta mut on uutena niin hel..tin kalliit mut saahan niitä käytettyinäki aika hyvin...
  13. Y

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Odottava ja onnellinen mulla on ainaki ollu huimausta aika paljoki mut sillon vähemmän ku muistaa syödä säännöllisin väliajoin.. luulin jo että raudanpuutetta ois mut ei se sit ollukkaan. Ekan aikana jouduin syömään lisärautaa jossain vaiheessa..muistaakseni joskus loppuajasta vasta..
  14. Y

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Heips! Mä oisin vielä "työntymässä" mukaan tähän pinoon. Mun tiedot onki jo tuolla eka sivulla ku laitoin yv:tä Roona82lle. Eli siis toista lasta odotan, la 6.9. Esikoinen syntyi 10/07. Oon käyny aina lueskelemassa teidän juttuja mut en koskaan oo saanu aikaseks kirjottaa. Tuo pikkupomo pitää...

Yhteistyössä