Hakutulokset

  1. A

    Asiallista keskustelua rintojen suurentamisesta....kiitos!

    Onnea uudesta rintavarustuksesta! Itsellänikin on tuo haaveena =) Saako udella missä klinikalla kävit? Paljon olen noita netistä selaillut mutta en oikein ole osannut tehdä päätöstä. Kävin ite kuukausi sitten silmäleikkauksessa ja kun saan sen maksettua alan haaveilla tisseistä ;) Kovasti...
  2. A

    Onko Martina ja Esko siis taas yhdessä?

    Musta vaan tuntuis oudolta jos heittäis hyvän parisuhteen ihan hukkaan. Ei kai kaikki nyt ihan martinan syytä voi olla.
  3. A

    mikä siinä on kun ne nuoret miehet ei saa autoja pysymään suorassa talvisin???

    Koska niillä on jalkojen välissä sellainen kasvain johon pakenee veri niiden aivoista. Meidän tielläkin ollut kaksi ulosajoa kuukauden sisällä, toinen auto lensi lumivallin yli pyörätielle asti. Niin kauan leikitään että joku kuolee.
  4. A

    Kuka se Martina Aitolehdon uusi mies on?

    What! Onks Martinalla joku uus?? Mä oon vissiin eläny taas jossain tynnyrissä ;D
  5. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Tänne on tullut taas paljon tarinaa luen kohta kaikki läpi... Sitä ennen ilmoitus: Meille syntyi poika rv 40+4 tiistaina 28.12 klo 02.08. Pituutta pojalla 51cm ja painoa oli 3570g. Synnytys oli helppo ja nopea, vain 1t8min. Tässä teille tarinaa: Maanantaina mua supisteli ja vihlo oikeestaan...
  6. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Joku kyseli epparihaavasta, niin mulla oli kipeä n.4viikkoa esikoisesta. Sitten helpotti kun ne muutamatkin tikit (mitkä ylipäätään pysyivät) irtosivat.
  7. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Paljon onnea vauvautuneille :flower: ja kovasti kiitoksia synnytyskertomuksista!!!! SaBiNelle suuret onnittelut plussan johdosta!!! Olenkin monesti miettinyt sinua ja toivonut että saisitte vielä hyviä uutisia! Kaikkea hyvää teidän perheelle :heart: Safiatou kyseli käynnistyksistä. Mulla...
  8. A

    Tuliko toivottuja lahjoja, mikä oli sinun paras lahjasi entä lapsien?

    Meille tuli tosi hyvät lahjat. Ei turhaa krääsää. Mä ja pojat saatiin Reinot. Esikko sai luistimet. Mä sain sähkövatkaimen ku vanha hajos just vähän aikaa sitten. Mies ja esikko sai PS3. Vaatteita ja yöpukuja tuli muksuille. Hyvä niin ja saatiin sitten rahaakin kun olin toivonut esikon uuden...
  9. A

    Tuleeko ensvuonna uus vauva?

    "toivon et se apina menee kesken" Toivottavasti meet itte kesken! IDIOOTTI!
  10. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Hyvää Joulua kaikille!!! Tulin vain Poksumaan 40+0!!! POKS POKS!!! Esikoisesta vedet meni rv40+1 et saas nähä kuin käy tällä kertaa vai malttaisko pikkunen odottaa sinne Tammikuun ekaan päivään =) Olen vaan niin onnellinen että tämän päivän sain olla lasten kanssa =) Ja kyllä me ainakin...
  11. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Morjesta! Kasassa ollaan edelleen!! :) Nukahdin aamulla vähän ennen puoli yhdeksää sohvalle ja se niistä supistuksista. Esikoinen tuli eskarista jo klo10 ja oli sen verran levoton et koko päivä mennyt sitä ja kuopusta vahtiessa. Nopeasti ehdin suihkussa vaan käydä ku mies tuli töistä, sitten...
  12. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Moikka! Eilisen kärinän jälkeen lähdin sitten ulos kävelylle ja poika 6v tuli mukaan jakamaan tekemiään joulukortteja naapureiden lapsille. Tikkasin yli puoli tuntia ihan täydessä kiukussa menemään. Mullaha ei ole vieläkään vauva laskeutunut joten pystyn kävelemään ihan samalla tavalla kun en...
  13. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    2 päivä päästä meidän kuopuksella on ollut 2viikkoa putkeen korvatulehdus aktiivisena päällä. Tänään poju kävi taas lääkärissä miehen kanssa ja molemmissa korvissa tulehdus. pyysin että ottaisivat samalla jotain kokeita että onko jotain muuta mikä pitää tuota korvatulehdusta yllä. Otin sitten...
  14. A

    Synnytyksen käynnistyksestä jotain tietävät (nkl)

    Mulla käynnistettiin raskaus viimeks 38+1 omasta pyynnöstä, kun oli niin paha olla ja pelkäsin vauvan kasvavan liian suureksi. Eri sairaalassa toki. Kyllähän noista asioista voi sairaalan kanssa neuvotella, en ehkä mainitsisi tota joulua ainoaksi syyksi. Mulla tänään rv 39+3 eli LA 24.12 =)
  15. A

    Lisbeth Salander - miksi oli holhouksessa?

    Se selviää noista tulevista jaksoista. Noi leffat kyllä poikkeaa hiukan niistä kirjoista. Kirjat on NIIN paljon parempia.
  16. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Anve Kannatta varmaan jokatapauksessa soittaa neuvolaan noista alapaineista kun on aika hurjat kuitenkin. Ties vaikka pistäisivät sut äitiyspolille piipahtamaan ja oisit kohta nyytti kainalossa. Ehkä vielä ennen joulua :xmas: Keltakanelille ja Ruusunlehdelle vauvaonnittelut :flower: Eikös...
  17. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Vauvaonnittelut Elovenalle :flower: ja kiitos synnytyskertomuksesta!!
  18. A

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Nipsulle ja Tuulenvireelle ja Melinalle vauvaonnittelut :flower: Kukka Kiitoksia synnytyskertomuksesta, aikamoista haipakkaa on teidän pikkuinen pitänyt. Julialle vauvaonnittelut vielä tätäkin kautta :heart: L-84 Onnea vauvautumisesta ja kiitos synnytyskertomuksesta. Mulla just aina ollu...
  19. A

    Millasia painoarvioita teillä on ollut rv29 ?

    Kakkonen oli Rv 28+6 1600g, syntyi käynnistettynä 38+1 3690g. Oli siis iso jo tuolla ekassa ultrassa. Muut olleet pienenpiä.
  20. A

    Emätin on kyllä sellainen sana joka tappaa halut =(

    Samaa mieltä ap:n kanssa tästä emätin sanasta.

Yhteistyössä