Hakutulokset

  1. N

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    Tervehdys ja ruulika vappenit kaikille :D Mulla on painon pudotus motivaatio kyllä ihan huipuissaan!!!!! Nyt´kun taas tauti selätetty ja liikkumaankin pääsee... Eli tänä aamuna paino 123,8! Taitaapi olla 5 kiloa kohta kadonnut,aivan mahtavaa B) B) B) Tänään on munkin paistoa ja...
  2. N

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    No ei me mihinkään lapsimessuille päästy...isommalla pojalla aamulla jalka niin kipeä,ettei käveleen päässy,eikä jalkaa saa suoraksi.Aamupäivä meni sairaalan päivystyksessä ja nyt siteissä,jänne venähtänyt,ei onneksi pahempaa...Epäilen että satuttanut sen eilen kaverinsa luona,kun siellä oli jo...
  3. N

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    Löysin minäkin tieni tänne,tökkii sivut juu...Ei tainnu mun viiminen sepostus tulla perille...elikkä painoni on tällä hetkellä 124,6...tai toi lukema oli toissa päivänä,nyt en viitsi vaakaan pompata,kun menkat menossa täälläkin päin. Mutta hiukanhan se on pudonnut,ja hyvä niin :) Ja...
  4. N

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Terve! Miksköhän mulla aukee sivulle 24 pelkkä tyhjä sivu???? Noh,toivotaa,että tää rustaus tulee perille. Elikkäs,nythän mä vasta hokasin,että täällä on tapana pompata puntarille keskiviikkona,onko näin? No tässä mun tämän viikon saldo.eli paino oli tänään 124,7kg,että alas päin on...
  5. N

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Hyvät alkaneet viikot munkin (hillosellaisen) puolesta! =) Sain itselleni lääkäri ajan huomiseksi,ja oon päättäny istua sen pakeilla tasan niin kauan,kun se keksii mulle pysyvämmän parannuskeinon |O lobotomia ehkä... :whistle: Iines: käsitinkö oikein,että sullakin jonkinsortin...
  6. N

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Eli synkkyyteen on vaivuttu :'( Joteskin mieli tooosi maassa,eikä pelkästään painon takia vaan sadan muunkin murheen...Edelleen oon siis kunnolla kipeenä ja ukon kanssa sukset tosi ristissä,tuntuu,että toisen pärstän näkeminenkin ärsyttää...Onneksi tajuan kyllä sen,että tää on taas sellanen...
  7. N

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Nyt on sitten upouusi vaaka nurkissa ja kävi juuri niin,kuin arvelinkin....alko potuttamaan ja rankasti :ashamed: Vaikka tiesinkin jo,että paino oli tosiaan tammikuussa yli 128kg,niin noiden lukemien näkeminen satuttaa.Ja sitten se,että musta tuntuu,että olisin pienentynyt enemmänkin,kuin mitä...
  8. N

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Hitsinpimpulat kun olo ei voi olla jo normaali :headwall: Mie haluaisin lenkille!!!! ARGH! Mulla perussairautena astma ja sen lisäksi oon altistunu aikas pahasti homeelle ja joutunut työskentelemään sisäilmaltaan huonossa työpaikassa.Tästä syystä mulla sairastelukierre ja paraneminen...
  9. N

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Apuva,mie unohin koko puntarin :headwall: Asun tosiaa aika takapajulas,ja kun tänään kävin kaupungilla,ni piti se pirun vekotin ostaa...hmmm...näinköhän mie unohinkin sen ihan piruttani...ei ei.tarkotus oli oikeesti ostaa! No,viikonloppuna sitten. Joo,kävin lääkäri reissulla ja oon koko...
  10. N

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Ai niin juu....tavoitepainoni tällä hetkellä on 99kg :laugh: Eli kuhan alle sata sais....ja siitä sitten vielä toki pudotetaan lisää..mulla muuten kokemusta tosta ison määrän laihuttamisesta on..ennen lapsia sain puolessa vuodessa pois 30kg painonvartioissa....oli olevinaan silloin tosi...
  11. N

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Tänään harmittaa kovasti se,että olen kipeänä :'( Oli tarkoitus lähteä salille ja uimaan illalla,mutta jää taas... Olen sairastellut todella paljon viimeisen vuoden ajan.Mulla mm. krooninen poskiontelotulehdus ja leikkaus takana.Olen ollut aika alamaissa ja useana päivänä vetäytynyt peiton...
  12. N

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Hellou! Ihana löytää täältä tämmöinen mukavan tuntuinen joukko kohtalotovereita! Toivon,että otatte minut mukaan laihtumaan kanssanne :) Eli minä olen tämmöinen yli kolmikymppinen,kahden pojan äiti eteläisestä osaa Suomen maatamme. Olen onnistunut turvottamaan itseni yli sata...

Yhteistyössä