Hakutulokset

  1. E

    Ivf Clomifen+Menopur yhdistelmällä, kokemuksia?

    Eikö kenelläkään ole kokemusta tästä lääkityksestä...? No tulen kertomaan omani, kun tämä hoito on käyty lävitse. :)
  2. E

    Ivf Clomifen+Menopur yhdistelmällä, kokemuksia?

    Hei, Onko kenelläkään kokemuksia Ivf:stä, jossa lääkityksenä on Clomifen ja Menopur (+ Orgalutran, Pregnyl). Lääkäri ehdotti tätä lääkitystä, koska vaste Puregoniin on ollut suuri. Puregonin 100 IU annoksella kasvatti n. 30 munista. Nyt tällä lääkityksellä pyritään pienempää määrään. Suuressa...
  3. E

    Kiukkuketju

    Nemi77 Kiitos rohkaisusta! Viikonloppu on mennyt itkiessä ja miettiessä miten vien asiaa eteenpäin. Ja voimatkin on aika lopussa... Julkisella ollaan hoidossa. Yritän maanantaina tavoittaa sairaalan potilasasiamiestä selvittää onko asialle mitään tehtävissä. Otan maanantaina myös uudelleen...
  4. E

    Kiukkuketju

    Nyt tämä kiukkuketju tulee kyllä todella tarpeeseen. Kiitos ketjun perustajalle! Odotettiin miehen kanssa vuosi, että päästäisiin kolmanteen hoitoon (ivf). Poli aukesi viimeinen maaliskuun alussa ja huhtikuulle suunniteltiin hoitoa. Kaikki ok tähän asti. Pistin puregonia 5 pv, jonka jälkeen oli...
  5. E

    Ivf:stä saatava sairasloma mietityttää

    Moi, itse olen pitänyt lapsettomuushoidoista johtuvat sairaslomat omista lomapäivistäni. Kunnallisella olen ja meillä tutkitaan todella tarkkaan sairas yms. muut poissaolot. Koska työnantajan ei tarvitse maksaa palkkaa "kaikesta" sairaslomasta. Esim. kosmeettiset leikkaukset kuuluvat tähän...
  6. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Eka lääkkeellinen pas olisi tähän kiertoon suunnitteilla. Laastarit käytössä ja luget tulee sit myöhemmin kuvioon mukaan... Meillä ei ole kanssa varsinaista syytä löytynyt. Keskenmenon jälkeen olen ajatellut kaikenlaisia kromosomi-testauksia yms. Tosin nekin aika hinnakkaita... Peppiina77...
  7. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Sain maksusitoumuksen sitten viimeinkin. Tosi hyvä näin kyllä kannatti taistella tästäkin asiasta. Tosin kun soitin ekan kerran oli eri hoitsu ja kertoi, että ei täällä ole mitään tietoa sun tilanteesta ja käsittely aika on 3-4 viikkoa! No minä sitten pyysin tarkistamaan miksi...
  8. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Itsekkin haluaisin jonkinlaisen linjauksen siihen, että millä perusteella tiputtavat osan pois jonosta. Eli maksusitoumusta ei tipu kaikille ja sitten jos lupaavat vähän sitä sun tätä niinkuin Dopeylle oli käynyt. Itse soittelen myös tällä viikolla saa nähdä miten käy... Nyt tytöt sillä...
  9. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Näinhän siinä kävi...luomuplussa ylläri päättyi keskenmenoon rv10. Itkut on itketty ja suunta otettu kohti uutta yritystä. Tosin usko on hiipunut entisestään... Alkioita olisi pakkasessa, mutta vielä ei ole tietoa saanko maksusitoumusta In-tiimiin. Sulkuaika on siis pidentynyt...
  10. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Nna: Kiitos! =)
  11. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Ollaan yritetty lasta kohta 4 vuotta, eikä plussan plussaa ole meillä koskaan näkynyt (selittämättömiä!. Tänään kuitenkin se ensimmäinen plussa tärähti ruutuun!!! En usko tätä miten nyt voisi onnistua ihan luomusti, kun hoidoillakaan ei ole tulosta tullut... Menkat 3 pv myöhässä ja Clearbluessa...
  12. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi! Käytiin tällä viikolla polilla suunnittelmassa syksyn hoitoa. No joo...lapsettomuuspuoli pistetään säästösyistä kiinni koko loppuvuodeksi. En osannut enää muutakuin nauraa niin hirveältä tämä tilanne kuulostaa, lyödään lyötyä. Yksityiselle kyselin maksusitoumusta, mutta eivät anna kuin...
  13. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hoidot kuuluvat hoitotakuun piiriin! Siis nyt kyllä on kaiken huippu jos poli on loppuvuoden kiinni! :headwall: Tämän kevään saldo hoidossa ei ole ollut mitenkään huippu, vain yksi siirto on saatu tehtyä. Lääkkellistä pas-siirtoa eivät ole jostain syystä suostuneet tekemään. Ajoitus on osunut...
  14. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Lumietta: kannattaa soittaa ja selvittää asia sairaalasta. Ottavatko hoitoon loma viikon jälkeen, jos olet hoitanut ultran jossain muualla. Yksityinenkin on tosin kiinni. Itse soittelin myös tänään uudesta hoidosta. 2 Ivf tehtiin tammikuussa ja sen pas suostutaan tekemään vasta välikierron...
  15. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Meillä piti simppatestin tulokset olla mukana, kun mentiin eka kerran sairaalan lapsettomuus polille. Eli eka tk-lääkärille, josta mulle labratestejä ja miehelle simppatesti yksityisellä ja tulokset mukaan ekaan poli käyntiin. Musta on hieman ristiriitaista sekin, että sairaala vaatii aina...
  16. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Lapsettomuuspuoli taitaa ainakin olla. Katselin juuri sieltä viime vuonna saamaani tiedotetta, jossa seuraavat... Suljettuna: -joulun aikaan 3-5 vko -kesällä 10-13 vko -pääsiäisenä 2-3 vko -koulujen syys- ja kevätlomaviikot
  17. E

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Itse aloitin hoidot julkisella, jonne jouduin jonottelemaan kesän vuoksi melkein puoli vuotta. Osa toimenpiteistä esim. ivf, pas, IUI tehdään maksusitoumuksella yksityisellä. Julkisen puolella vain ultrat, mutta itse toimenpiteet yksityisellä. Olen edelleen hoidossa julkisella, mutta välillä...

Yhteistyössä