Hakutulokset

  1. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Moi! Minulla on ollut hieman kiireistä viime viikkoina. :) Palkaton työharjoittelu loppui toissaviikolla (vihdoin ja viimein). Olihan sielä mukavaa, mutta nyt pääsee rahaakin tienaamaan samoista hommista, joten motivaatioita löytyy hieman enemmän. Ja samalla saa tuota äityis- ja...
  2. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Täällä käytiin viimeviikolla rakenneultrassa. Kaikki oli kuulema hyvin vauvalla. Kätilö ei kuitenkaan kertonut meille mittoja, vaan sanoi että vastasi viikkoja. Kysyimme kanssa jos sattuisi näkymään kumpaa suikupuolta vauva on. Niin se kätilö lupasi yrittää selvittää. Ja selvisi että poika...
  3. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    OnSiisKevät Minä menen vähän samoilla fiiliksillä. Ei tee mieli ostella oikein mitään uusia tai käytettyjä juttuja. Ja kun tiedän että kaiken minkä tarvitsen saan sukulaisilta ja tuttavilta. Kaikki vaatteista, hoitopyödästä ihan pinnasänkyyn. Vaunuja on jo tarjottu kolmet kappaleet meille...
  4. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    Ilmoitan että ensimmäiset vauvan liikkeet on tunnettu! :wave: Hienoa että niin monella on hyviä ultrakuulumisia täällä. Itselläni seuraava on vasta 3 viikon kuluttua, eikä millään jaksaisi odottaa sinne.
  5. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    kikka89: Voi sen asunnon periaatteessa katsoa olevan sama asia kuin kolmio. Keittiön ja olohuoneen välinen seinä vaan puuttuu. Eli lapsi saisi oman huoneen ja teilläkin olisi erillinen makuunhuone.
  6. M

    Lähihoitajaksi oppisopimuksella???

    Vuorotyöstä voin sen verran sanoa, että riippuu hieman paikasta tietysti, mutta useimmiten on kyse pelkästään aamuista ja illoista vanhuspuolella. Useimmissa paikoissa on vakkari yököt, jotka niitä yövuoroja hoitaa. Terkkarin vuodeosastoilla voi halukkaille olla yö-vuoroja. Eli kolmivuorotyötä...
  7. M

    mitä mieltä tällaisesta asiasta?

    Onhan se periaatteessa ihan oikeutettu kysymys. Jos viime raskaus mennyt lopulla huonosti, niin että ihan sterilisaatiota olivat suositellee? Ja nyt myös kipeenä, onko sekin raskauden takia? Niin helpostihan sitä ajattelee, ettei enää raskauksia suositella..
  8. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Mezzzy82 Helsingissä minäkin asun. Meinasin itse kanssa soittaa maanantaina ja kysellä, että miten on noiden terkkari ja lääkäri käyntien kanssa. Ja sitten pitäisi vielä ilmottautua perhevalmennukseenkin.. Tylsältä tuntuu kun on näin harvoin nämä neuvola ajat. Olisi mukavaa keskustella ihan...
  9. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Mezzzy82 Minulla oli viimeksi neuvolla joulukuussa ja silloin se terkkari sanoi että seuraavan kerran on sitten huuhtikuussa. Olen sillon kanssa yli 20 vk. Rupesin miettimään, että pitäisikö olla joku lääkäri neuvolla ennen 154 raskauspäivää? Vai miten se meni, että on oikeutettu...
  10. M

    mun "koti" ällöttää mua.

    Ehkä sinä alitajuisesti torjut nuo asunnot. Jos et vaan pysty näkemään muita asuntoja "oikeina" koteina, ilman että ne on omakotitaloja. Tai ehkä niistä on puuttunut se tunnelma, mihin sinä esim. olet tottunut lapsuuden kodissasi. Tuntuuko sinusta että olet päässyt kotiisi, kun menet vanhempiesi...
  11. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - helmikuussa

    Ilmottaudun joukkoon iloiseen! Ikää on 25 vuotta ja ensimmäistä lasta odotan. La on 29.8 ja paikka NKL. Huomenna olisi vuorossa jo kolmas ultra. :p Kävin varhaisultrassa n. kuukausi takaperin, kun minulla on niin pitkä kuukautiskierto ja halusin tietää monenella viikolla sitä oikeasti...

Yhteistyössä