Hakutulokset

  1. A

    Kuvia plussatesteistä

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3557556.jpg tässä viel toi linkki siitä mun viime testistä, kun sanoit ettet aikasemmin saanut auki,että jos nyt sitten:)
  2. A

    Kuvia plussatesteistä

    No sanos muuta, saa nähä miten uni tulee ku aamulla teen viel yhen rsfu testin mikä on kaapis, ja sit jos se taas näyttää kahta viivaa ostan viel töihin kun meen niin pari sieltä s-marketista:D sen verran oon täpinöissä! ja lokakuisiin sitten juu:) nyt kaikki peukut ja varpaat sun muut pystyssä...
  3. A

    Kuvia plussatesteistä

    Täytyypi siis ostaa huomenna ässästä sellaisia:) en oo koskaan kokeillut..kiitosta! :)
  4. A

    Kuvia plussatesteistä

    ja hei [b]paapelo , mistäs olit mahtanut ostaa/tilata nuo one step testisi? kun ei meidän apteekissamme ainakaan ollut kuin clearblueta ja apteekin omaa. :| ja tietty sitten citymarketissa näitä rsfu testejä..
  5. A

    Kuvia plussatesteistä

    nonniiin:) mut onnea sulle kuitenkin ja toivottavasti kaikki menee hyvin:) täytyy toivoo et iteki pääsee sit koht jo kertoilee varmasti että raskaana ollaan;P
  6. A

    Kuvia plussatesteistä

    ootko nyt sitten monennella:)? noi näyttää noi kaks ekaa kyllä niin niiltä mun testeiltä, että uskoisko nyt sitten viimein että ne oli positiivisia, apuva. oon haltioissani =) toivottavasti huomenna aamulla vahvempi viiva, laitan heti tänne sit:P
  7. A

    Kuvia plussatesteistä

    ainoa pelko on ku noista rsfu testeistä puhuttu paljon pahaakin, mutta oon kyllä haaleampiakin viivoja nähnyt kun nuo omani ;)
  8. A

    Kuvia plussatesteistä

    kiitos kiitos:P alko kädet tärisemään:D nyt kun vaan olis OIKEASTI tärpännyt,tosin en kyllä voi uskoa että kaks testiä huijais mua näin. koitan olla innostumatta liikaa,ennenku teen ens viikolla uuden testin, mutta toivottu tää pikkunen on kuitenkin:)! ja onnea hugoliina =) :heart:
  9. A

    Kuvia plussatesteistä

    kyllä se vaaleanpunainen oli se viiva! että tiedä sitten, pakkauksessa oli kaksi testiä, kummatkin näytti sen toisen vaaleanpunaisen viivan. ens viikolla sitten uusia testejä kehiin, en uskalla vielä innostua:) ! :$
  10. A

    Kuvia plussatesteistä

    http://www.aijaa.com/v.php?i=3557556.jpg tässä vielä linkki jos ei tuo kuva näy! B)
  11. A

    Kuvia plussatesteistä

    mulla näkyy nyt kummatkin, sinun päivitys ja oma, toivotaan nyt että muillekin näkyy! =)
  12. A

    Kuvia plussatesteistä

    onko tämä OIKEASTI PLUSSA? kaks tälläistä saanut 2 aamuna, mitä pitäis ajatella :x :D :headwall:

Yhteistyössä