Hakutulokset

  1. lolu

    uniongelmat

    onko muilla 10v.tytöillä/tytöllä nukahtamisvaikeuksia? Meillä kärsitty jo pitkää,on keskusteltu,rytmi on sama kuin ennen iltapala,pesu,pisut ym.Mielestäni kotiasiat pitäis olla ok. voiko näin nuorella olla murkkuikä esim? mielipiteitä kaivataan.
  2. lolu

    8v.uhma

    Voiko 8v olla uhma? Tuntuu et uhoo kaikessa vastaan ja tekisi kaiken just niinkun haluu,koulussakin joka päivä "jotain" Minusta tuntuu et mun voimat ei riitä ymmärtää mikä vaivaa? tietty en ehdi kaikille repeytyy kun muitakin lapsia. Perhenuevolaan en luota luotto meni 2v.sit joten minne...
  3. lolu

    1v.

    Nukkuuko teidän 1 vuotiaat koko yön ilman kitinää? Meillä tyttö kitisee ja on alkanut olla yöllä hereillä n.1h-2h ajan,alamme olla lopen uupuneita:'( vauva aikanakin nukkunut huonosti,mut ei koliikkia ole ollut. Nukkuu tällä hetkellä n.2,5-3h päikkärit onko liikaa ja tietysti seurustelua ja...
  4. lolu

    7- vuotias

    Pitäisikö olla huolestunnut,meidän ekaluokkalainen ei lue eikä kirjoita vielä?
  5. lolu

    LIMATULPPA

    Voiko se limatulppa tulla pieninä kökköinä ym. mulla se vähän vihertävän/keltaista mut en ole nähnyt mitään verijuovia ym. iltasin on supistellut välillä tekee oikein kipeetä? uskon et ei kauaa mene enään :D lolu37+3
  6. lolu

    Maksaläiskät

    onpa kiva huomata,että tulee naamaan ihania läiskiä.. luin et ne olis maksaläiskiä,joillakin tulee raskausaikana semmosia. Minulla ei ole ollut tämmöistä ongelmaa edellisissä raskauksissa,mut näköjää nyt on! ne on pahimmilaan suihkun jälkeen esim. mut näköjään toi uiminenkin tekee kasvot oikein...
  7. lolu

    Onko ketään odottavia 30v.äitejä. Hausjärvi-hyvinkää

    täällä olis äiti 30 joka kaipailee seuraa muista äideistä olis kiva kahvitella ja vaihtaa kuulumisia. odotan tällä hetkellä kolmatta. tuntuu et on jo ihan pihalla kun jo parikymppisenä teki tenavat. ja nyt vielä tuli yllärivauva :D mut tämä pienokainen on lämpimästi tervetullut.(ja salaa vähän...
  8. lolu

    kolmatta odottavat?

    onko ketään kolmatta oottavia äitejä? kyllä voin sanoa et on nää raskaudet kaikki ollut niin erillaisia!
  9. lolu

    ihana yllätys

    en osannut aavistaa et odotan kolmatta, luulin vain menkkojen jäävän pois sressistä ym. mut olen tosi onnellinen tästä ylläristä,voiko enään joululahjaa parempaa olla =)
  10. lolu

    kolmannesta haaveileva

    kolmannen haluaisin,mutta mies ei kauheesti asiasta innostu.millä saisin miehen ylipuhuttua:)

Yhteistyössä