Hakutulokset

  1. F

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Heipä hei! Vähän jälkikäteen näin ilmoittelen, kun synnytyksestä jo kymmenen päivää, mutta meille siis syntyi 10.7 tyttö rv 39+1. Vauva oli kääntynyt viime metreillä perätilaan ja siksi synnytyksessä päädyttiin lopulta sektioon. Olin aika järkyttynyt kun sain vasta päivystyksessä perätilasta...
  2. F

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Taas kerran onnea kaikille vauvan saaneille! Mä olen ollut melko rauhallisena tässä viime aikoihin asti, mut nyt alkaa täälläkin kyrsimään tämä odottelu. Tänä aamuna vihdoin ihan vähän supistellut, mutta tuskin sen vakavammasta kyse. Varmaan minäkin niihin joulukuisiin sitten siirryn... :D...
  3. F

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Pitkästä aikaa taas ilmoittelen itsestäni. Olen kyllä käynyt lukemassa uutisia! Suuresti onnea kaikille jotka vauvan ovat jo saaneet!!!! Täällä ei mitään merkkejä vielä synnytyksestä, mikä on toisaalta ihan hyvä kun ollaan tässä neljä viisi päivää pakkailtu (minä laiskemmin, mies enemmän)...
  4. F

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Täällä pyydettiin myös niiden ilmoittamaan itsestään joista ei ole vähään aikaan kuulunut. Taidan kuulua heihin. Olen kyllä lukenut palstaa mutta on jäänyt kirjoittamatta... Mulla siis menossa rv 35+2 ja hyvin on vauva pysynyt matkassa mukana. Tulin tänä iltana just Tallinnasta, kävin...
  5. F

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    Pitkästä aikaa minäkin ajattelin tänne kirjoitella, kun on ollut ultrat ja neuvolat myös. Mulla on paino noussut kuutisen kiloa. Tänään taitaa olla rv 22+5 jos nyt taas oikein osaan sen tulkita. :) Ilmeisesti ihan normaali nousu, kaveri ainakin kertoi että sillä oli tässä vaiheessa tullut...
  6. F

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Mullakin oli sitten ilmeisesti vaan liitoskivuista tai kasvusta johtuvia kipuja. Kävin päivystyksessä, kun kipu oli jatkunut jo puoli vuorokautta, mutta siellä todettiin että kaikki ok. Vauva kasvanut normaalisti eikä mitään poikkeavaa löytynyt. Luulen että sisäelimet vaan huutaa sit apua kun...
  7. F

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Ups, painovirhepaholainen iski, viikot tosiaan vasta 17+0. Kiitos huomautuksesta! Eli la on 16.7 Täytyy toivoa että kyse tosiaan vaan venymisestä (ihana ajatus!) ja että menee pian ohi. Toivottavasti munkaan maha ei mitenkään valtavaksi kasva. Edelleen ainakin omat farkut jalassa, eikä...
  8. F

    <3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

    Hei! Ajattelin liittyä joukkoon, vaikka vasta tässä vaiheessa. Veikkaan että porukkaan on kuitenkin uudetkin jäsenet tervetulleita? =) Lisäksi huomasin, että mun lasketulla ajalla ei ole vielä muita, eli la 16.7. Ensimmäistä odotamme, ja nyt rv 18+0. Mulla olisi saman tien myös kysymys...

Yhteistyössä