Hakutulokset

  1. E

    guess asiantuntijoita??

    mullakin on kaks laukkua joissa molemmissa kuvailemani jutut..myyjä väittää aidoksi -on ostettu ulkomailta ja ollu myynnissä luotettavalla myyjällä ja kertoo nähneensä myös muilla myyjillä samanlaista laukkua..hmm, ei oikeen nyt tiedä uskoisko, mutta toisaalta ku ei tiedä kuinka paljon guessilla...
  2. E

    guess asiantuntijoita??

    olen ostamassa guess laukkua netistä joka on ulospäin priima guess kankaine logoineen, mutta sisäosa mietityttää minua..vuori on yksiväristä satiinia, laukussa ei ole sisällä guess laattaa eikä vetoketju ole tyypillisin neliskanttinen guess tekstillä varustettu...osaisiko joku kertoa onko...
  3. E

    guess asiantuntijoita??

    olen ostamassa guessin laukkua joka on ulospäin aivan priima guess logoineen ja kankaineen, mutta sisäosa mietityttää minua...vuori on yksiväristä "silkkiä",sisäpuolella ei ole guessin laattaa ja vetoketjun pidike ei ole tavallisin neliskanttinen gues tekstillä varusteltu...osaako kukaan auttaa...
  4. E

    saako turvavöihin jatkokappaleita kaukalon kiinnitystä helpottamaan?

    tietäiskö kukaan saako auton turvavöihin jotain jatkokappaleita tms kun turvakaukaloa ei nyt saa kunnolla kiinnitettyä riittämättömien vöiden vuoksi..

Yhteistyössä