Hakutulokset

  1. ninuzi

    kun lapsi ei haluais isälleen..

    Mulla ei varsinaisesti oo kokemusta tuollaasesta,mut täytyyhän sen jotakin viestiä jos lapsi tulee itkien sieltä kotiin eikä halua palata isälleen. Kyllä jos mulla olis tuollanen tilanne niin ottaisin vaikka väkisin selvää, että mitä oikeasti tapahtuu,koska en uskois sinisilmäsenä aina kaikkea...
  2. ninuzi

    neuvoja kaipailis

    Mä tulin siihen tulokseen kun meilläkin tuo prinssi niin äitin perään ettei sinne omaan sänkyyn enää oikein tahtonut nukahtaa niin siirsin pinnasängyn omani viereen ja siihen on nyt rauhoittunut enkä näe syytä miksi sitä siirtäisi, käyhän se näinkin eikä öisin tarvitse huutaa äitiä kun äiti on...
  3. ninuzi

    ärsyttää

    ei saa päivystysluontoisesti..Eli ainakin viikkoa aiemmin pitää soittaa ja varata:(Ja lisäksi on ihan sairaan kallis...
  4. ninuzi

    sairaan lapsen hoitotuki!nykyisin vammaistuki..

    kiitos tiedoista:)
  5. ninuzi

    Miten päästä eroon...

    Niin siis sitähän juuri tarkoitin, että jos miehesi HALUAISI mennexänsä luo;mutta kun ei halua.
  6. ninuzi

    Kuinka usein sanotte lapsellenne rakastavanne häntä?

    Joka päivä monesti:)Ja tottahan tuota haastavaa 1vuotiasta rakastaakin,vaikka välillä osaa haastava ollakkin:)
  7. ninuzi

    Kumman korkkaan?

    Ota vettä taikka limsaa:)
  8. ninuzi

    neuvoja kaipailis

    Hellou! Elikkäs mulla 1.v. 4kk ikänen poika jota aina välillä oon nukuttanu vieres,nyt hän ei oikein tahdo osata nukkua omassa sängyssään:(Mitä neuvoja olisi siihen kuinka lapsi oppisi nukahtaman omaan sänkyynsä? Onko siitä mitään haittaa lapselle jos häntä joinakin öinä nukuttaa viereen ja...
  9. ninuzi

    Mä inhoan ihmisiä jotka naureskelevat aloittelijoille

    Joo keskenkasvuisia tuntuu olevan..Älä välitä!rohkeesti vaan uusien asioiden pariin ja sitten katsotaan kuka parhaiten nauraa kun osaat homman paremmin kuin muut kun tarpeeksi harjoittelet:)
  10. ninuzi

    Minkälainen persoona pääsee sairaanhoitajan tai terveydenhoitajan valintakokeen seulasta läpi?

    Mun ajoista on niin kauan ku oon nois kokeis ollu,mut kyl sinne pääsee aika helposti kunhan on sosiaalinen ja soaa ottaa muut huomioon eli jos et esim.puhunut ryhmätehtävässä kenenkään päälle niin hyvä:)
  11. ninuzi

    miten teillä mausteet?

    Mä ainaki pitäisin noin.KAtsoisin vaan päivämäärät onks ne kunnos ja antaisin olla:)Mitä vikaa?
  12. ninuzi

    Miten päästä eroon...

    Kehottaisin sinua kiinnittämään katseesi siihen mitä sinulla ja miehelläsi on, sillä jos katsot vain siihen mitä miehen exä oli jää mieheltäsi sinun parhaat puolesi aika varmasti näkemättä. Suosittelen sinua kääntämään ajatuksesi muualle kun alkaa taas sama ajatusruljanssi tuon exän kohdalla...
  13. ninuzi

    mistä tukiverkkoja tai jotain apua

    Moi! Apua voit kysellä oman paikkakuntasi lastensuojelusta. Lastensuojelu sanana kuullostaa hirveältä,mutta sieltä saa apua ja infoa mistä saisi lastenhoitajia ja muutenkin sieltä saisi keskusteluapua, että parisuhdekin pääsisi ehkä uusille urille:)ja saisi lisää syvyyttä :hug:
  14. ninuzi

    Mitä lapsille ILTAPALAKSI

    jugurttia ja leipää
  15. ninuzi

    ärsyttää

    Ärsyttää kun ei mistään saa lapsenvahtia seinäjoelta ja olis menoa.....blaah!
  16. ninuzi

    Ensimmäinen yö kun äiti ja isi poissa

    Meillä muksu on ollu yökyläs 3kk vanhana eikä oo ollu moksiskaan, joten tee niinkuin parhaaksi näet:)
  17. ninuzi

    auttakkee tyhmää eihän mese ole maksullinen palvelu

    Joo ei se oo ja ptää kyllä olla varovainen oikeesti ku kaikkii liittymisjuttuja tuloo joka tuutista ja saatetaan sanoa että on ilmasta,mutta sitten alkaakin tulemaan laskuja joten OLKAAHAN KAIKKI VAROVAISIA:)
  18. ninuzi

    saimme enkelivauvan

    otamme osaa :hug:

Yhteistyössä