Hakutulokset

  1. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Hei ja anteeksi kun täältä ihan sivusta kirjoittelen, mutta haluaisin antaa yhden hyvän linkkivinkin, kun niin moni tuntuu noiden yöheräilyjen kanssa tuskailevan. Minulla on 6kk ikäinen vauva, joka vielä täysimetyksellä ja joka yöheräilee paljon, välillä nälän takia ja välillä läheisyyttä...
  2. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Totta se on. Suunnittelukäynti oli eilen ja henkilöstöpulan vuoksi hoidot päästään aloittamaan vasta ensi vuoden alussa. En kylläkään tiedä koskeeko sulku kaikkia vai vaan meitä uusia, ensimmäistä IVF-hoitoa odottavia. Toivottavasti kirman torstain käynnillä selviää tuokin asia. Möhköä...
  3. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Toisella keskustelupalstalla huhuttiin, että ksshp:n lapsettomuuspoli olis kiinni VUODEN loppuun. Ei kai toi voi pitää paikkaansa?!? Tietääkö joku asiasta??
  4. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Ikävä kuulla, ettei teidän eka siirto tuottanut tulosta. Ja se on aina harmi, jos itselle jää sellainen olo että olisi voinut tehdä jotain eritavalla, siis jatkaa vielä pistoksia tms. Voi kun voisikin aina pyytää kahden lääkärin mielipiteen! Ainakin sellaisissa vähänkään epäselvissä tilanteissa...
  5. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Toukokuun loppupuolelle saatiin aika (tällä viikolla siis varattiin se). Ja mies tosiaan käskettiin mukaan, joten eiköhän se tuo ivf-suunnittelu ole :) Ihan kiva saada tietää jo ennen kesätaukoa, että millä aikataululla lähdetään liikkeelle sitten syksyllä. Tuo konemaisuus minuakin välillä...
  6. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei, vielä kyselen tuosta IVF-suunnittelukäynnistä. Osaako joku sanoa, miten pitkä aika tuohon suunnitteluun yleensä varataan? Kun meille annettiin vain puolen tunnin aika, ja nyt tietty aloin miettiä että olihan se varmasti IVF:n suunnitteluaika mikä meille varattiin, kun ei ollut erikseen...
  7. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kiitos taas kun infosit mua suunnittelukäynnistä! Jotenkin noin minäkin eilen asian mielessäni järkeilin, että kiireellisemmät/hoidoissa jo olevien asiat hoidetaan ensin. Ja niinhän sen kuuluukin olla, että hoidossa olevat pääsevät varmasti ultriin juuri silloin kun on tarvis. Onnea teillekin...
  8. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kiitos vastauksesta kirma! Enpäs huomannut että olitkin jo samasta asiasta kirjoittanut tuossa aiemmin, kauheella höngällä piti mun vaan heti päästä kysymään asiasta enkä tajunnut lukea aikaisempia tekstejä. Niin mun tyylistä :) Kiva kuulla ettei ole jonoja hoidon aloittamiseen. Taidankin...
  9. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei, osaako kukaan sanoa kuinka pitkät jonot on tällä hetkellä IVF:ään Keski-Suomen keskussairaalassa? Meillä jonoon siirtyminen edessä aika piankin ellei nyt sit satu tärppiä tulemaan toisesta inssistä.
  10. L

    Inseminaatio

    Mitenkäs jastun inssi meni? Millä mielellä olette? Monesko tuo inssi sulle nyt olikaan? shenda: Monesko inssi sulla edessä? Saako kysyä/tiedätkö, että miksi syöt femaria etkä clomeja? Onkohan niillä paljonkin eroa? Mulla tehtiin suunnitelmiin muutos, eli inssi ois kuitenki tulossa tähän...
  11. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    elsa ja wilsson: Kiitos vinkeistä! Ja "kiva" huomata, että on muitakin joita ärsyttää nuo sulkuajat. Ei oo kyllä yhtään kiva kun joutuu tosiaan sitäkin stressaamaan kaiken tämän muun lisäksi, niin kuin elsa sanoi... Mulla tehtiin suunnitelmiin sellainen muutos, että menenkin ultraan vasta...
  12. L

    Inseminaatio

    Onnea jastulle huomiseen inssiin! :) Mullakin oli vain yksi folli ja silti oli kuulemma ihan hyvät mahdollisuudet. Mulla alkoi tänään vuoto :( Nyt sitten oon laskeskellut että tässä kierrossa ei inssiä pystytä tehdä koska ultra osuis polin sulkuviikolle. Samoin seuraava kierto menee...
  13. L

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Minäkin hoidoissa Keski-Suomen keskussairaalassa julkisella puolella. Ottaa päähän nuo polin loma-ajat!! Mulle pitäis toinen inssi tehdä ja ultra osuis ensi viikolle eli kun poli on kiinni. Tietääkö kukaan, voisikohan tehdä niin että kävisin tuon ultran jossain yksityisellä gynekologilla...
  14. L

    Inseminaatio

    Pahoittelut Susannalle negasta :( Jaksamista ivf-hoitoihin! Saako kysyä, että miksi päätitte jättää inssiyritykset kahteen kertaan? Itsekin olen miettinyt että ei varmaan kovin montaa kertaa kokeilla inssiä... Jokos Miirun testipäivä lähenee?? Onko ollut vielä tuntemuksia? Mulla on ollut...
  15. L

    Inseminaatio

    Moikka! Mulla oli tosiaan inssi maanantaina ja nyt sitten vain odotellaan. Kauheesti kuulostelen koko ajan tuntemuksiani, ihan kun niistä nyt jo mitään vois päätellä ;) Toimenpide itsessään ei kauheesti tuntunut miltään ja oli ohi nopeemmin kuin huomasinkaan. Illalla sit vaan pyörrytti...
  16. L

    Inseminaatio

    Kiitos Veena ja Irene vastauksista! Tänään aamulla näytti ovulaatiotesti plussaa, joten varmaan sitten huomenna tehdään inssi. Jännittää. Tai ei se toimenpide itsessään jännitä vaan se saammeko toivottua tulosta. En oikein tiedä pitäisikö antaa itselleen lupa toivoa ja uskoa raskauteen vai...
  17. L

    Inseminaatio

    Hei kaikille! Olipas kiva kun löytyi tällainen palsta jossa voi lukea muiden inssiläisten kokemuksia! Mulle oltais tekemässä ekaa inssiä nyt tähän kiertoon ja olis pari tyhmääkin tyhmempää kysymystä teille jotka jo tiedätte miten homma menee :) Söin clomeja kp3-7 1 tabl/pvä ja ultrassa kp...

Yhteistyössä