Hakutulokset

  1. V

    Pyöräily ja 6kk vauva???

    Ensi kesänä pojan kanssa joudutaan kulkemaan paljon fillarilla kun auto on isännäl töissä käytös. ja bussit ei tääl kulje. kävimmepä sit katsomas noita peräkärryjä bilemas. mut eihän siin pysty istumaan noin pieni joka ei kunnol tod näk viel istu. eli onko joku malli mis esim sen istuma osan saa...
  2. V

    On nää vanhat hirsitalot niin hataria....

    yritän tuossa saada leivinuunia palamaan ja pitää pitää ikkuna auki et saa tarpeeks korvaus ilmaa.... ei näköjään oo tarpeeks hatara et tulis sen verran ilmaa lattian raoista et tuli palais....
  3. V

    turha:kissa otti viiden tunnin tirsat

    tuli aamulla kotiin kahdeksan aikaan, söi ja meni nukkuun meidän sänkyyn kaikkien peittojen alle kun petasin sen. ny jaksoi neiti vihdoin nousta. oi kun sais viettää samanlaista leppoisaa elämää... tai ei taida mullakaan niin kamalan rankkaa olla....
  4. V

    Mitäs sitä on tännään jo tehty?

    Täällä oli pyykki päivä. Eli olen kantanut eka korillisen puita, sit 40 litraa vettä kaivosta, lämmittänyt veden hellal, pessyt neljä koneellista pyykkiä pulsaattorilla ja kantanut sen kaiken veden myös pihalle. saanko mä laiskotella loppupäivän?
  5. V

    kuivattuja omenasiivuja

    tekeekö kukaan muu hullu tämmöisä? ostin eilen sellaisen siivutusvehkeen et huiskis noita tulee helposti paljon. alkaa kuivatustila olla vähis... kattelin vain kaupas et on melkoisen hyvä hinta nois...
  6. V

    Turku hoi!

    saako muualta kuin ruohonjuuresta tai maailmankaupasta sappisaippuaa ja lanoliinia ja näpsyjä jakestovaippa tarvikkeita muita ja pesupähkinöitä? en jaksais mennä keskustaan asti kun muuten asiaa sinne bauhausin suunnalle ja olen autolla liikkeellä. Kiitos!

Yhteistyössä