Hakutulokset

  1. M

    onko täällä hoitajia jotka töissä sellaisessa paikassa missä saa rtg-säteitä?

    Olen itse röntgenhoitaja. Meillä raskaana olevat eivät saa työskennellä esim. läpivalaisussa tai ottaa osaston ulkopuolisia kuvia. Luukuvauksia, ultraääniäja tietyn verran ct-tutkimuksia voi tehdä. Magneettitutkimukset kiellettyjä ekalla kolmanneksella. Yövuoroja ei tarvitse tehdä, muuten voi...
  2. M

    Ohjetta virkattuun kastemekkoon?

    Yksi kiva löytyy kirjasta Parhaat virkkausmallit, jonka tekijä on Jeanette Skarpmo (Gummerus 2004). Novita tai moda-lehdistä löytyy varmaan kanssa. Kysy kirjastosta. Googlettamalla voipi löytyä lisää ohjeita...
  3. M

    osaako teidän 1v7kk taaperot sanoja?

    Meidän neitonen, joka on tällä hetkellä jo 2v8kk, ei oikeastaan montaa sanaa 1½ iässä puhellut ja aloin jo huolestumaan että oppiiko ikinä...Kunnes sitten ihan ennen 2v päivää sanoja ja lauseitakin alkoi tulla niin että riittää! Ja nyt välillä toivotaan, että osais olla joskus papattamatta...
  4. M

    Tervehdys

    Aiheuttivat mulle ikäviä alavatsapistelyjä ja hikoilua. Ei tosin joka kierrossa. Söin kaksi 4kk kuuria ja kaksi kertaa tulin raskaaksi,jotka meni kummatkin kesken. Clomit ei kuitenkaan lekurin mukaan keskenmenojen syy, huonoa tuuria kai. Onneksi raskauduin luomusti kaksi kertaa ja tuotokset...

Yhteistyössä