Hakutulokset

1. G

Raskausajandiapeetikot missä??

babjuska: Arvot tuntuu olevan joka sairaanhoitopiirissä erit, täällä Lapissa omaseurannassa tavoitteena on paasto alle 5 ja ruoan jälkeinen 30 min. arvo alle 7. Nuo taitaa olla koko maan tiukimmat arvot.
  2. G

Joo, olen myös pyrkinyt välttämään sohvalle köllähtämistä ruoan jälkeen, mulla myös kävely teettää hankaluuksia ainakin ajoittain joten yritän sit puuhastella jotain kotihommia. Nyt olen myös käynyt uimassa aamuisin, jos se auttaisi aamiaisen jälkeisiin nousuihin, mutta välillä mulla on vaan...
  3. G

Riituli: Kiitos tuosta linkistä. Tietty vähän tuo ahdistaa että ei ole näyttöä myöskään siitä että EI olisi haittaa... Mutta olen myös pitänyt varmempana että pyrin pitämään edes jonkin määrän hiilareita ruokavaliossa. Olen nyt ajatellut että jos pysyn yli 60g hh/vrk niin sen pitäisi olla...
  4. G

Hei Riituli ja mimuli, Mistä Riituli olet kuullut tuon että hiilarit ei saisi mennä alle 120 / vrk? Olen vähitellen karsinut hiilareita ruoastani, ensin kaikki makeat, sokerit, valkean viljan jne. ja nyt olen alkanut jo laskea tarkkoja hiilarimääriä kun en saa sokereita kuriin. Tällä hetkellä...

Yhteistyössä