Hakutulokset

  1. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    onnenkukka, pahoittelut :hug:
  2. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    emily, voi kuinka ihnia uutisia. Millä viikolla olit siis varhaisultrassa? Piinailijoille ja piikittelijöille paljon peukkuja!!! ON: olen ollut vähän matalalla profiililla. Plussa on kyllä varmistunut, mutta verikokeessa en ole käynyt. En vaan oikein vielä osaa iloita ennen ekaa ultraa kun...
  3. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    emily toivotaan että arvo nousee! dreamer tsemppiä huomiseen punktioon dream toivottavasti kuulet hyviä jakautumisuutisia ja saat kyytiläiset mukaan ylihuomenna Mä olen lukenu varmaan jo liikaa Pregnylistä ja sen näkymisestä. Pitää yrittää nyt malttaa muutama päivä ennekun testaan...
  4. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Ei auta muu kuin odottaa.. Mun annostus oli tuo 5000. onnenkukka, ymmärrän raha-ahdistuksen. Kuitenkin jos plussa tulee, niin sitä rahanmenoa ei tarvitse suraa ikinä.
  5. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Plamsu, ei se laatu vaan määrä :) Varmana saatte jotain kyytiin. ON: huonon olon vuoksi kävin apteekissa ja ostin herkän testin. Tuloksena selvä haamu. Nyt täällä ihmeissäni mietin, että voiko 26.4. eli vähän yli 2 vkoa sitten otettu Pregnyl tehdä vielä valehaamun?!!??? Nea-Milla pp10...
  6. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Junnu ihana äitienpäivälahja tosiaan, onnea! t.Menkkakipuinen ja kiukkuinen Nea-Milla pp9
  7. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    kenzo ja pirppa :hug: milliäinen ja valdelsa :heart:
  8. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    :heart: onnea Batinka t.menkkajuilintainen ja kiukkuinen Nea-Milla pp7 (kai)
  9. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    KEnzo ja haave, minäkin peesaan teitä flunssapiinailijana. Mulla on lisäksi kurjaa menkkajuilintaa. :| Tsemppiä tälle suurelle tsemppariporukalle. Itkekäämme ja naurakaamme. Yleensä lopussa kiitos seisoo! Nea-Milla pp6
  10. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Plamsu tsemppiä plajon. Yritä levätä ja hemmotella itseäsi. Piikittelijät, piinailijat ja uudet, tässä pinossa ONNISTUU =) Pirppa voimia.. t.piinaileva Nea-Milla flunssan kourissa
  11. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    emily ja batinka vautsivau, mahtavia uutisia ja peukkuja!!!
  12. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    ON Nonnii, yksi on kyydissä. Saadaan pakkaseen varmaan vaan yks tai kaks, koska ne ei ollu ihan priimoja. Muutama oli 'monitumainen' tms. En ihan tajunnu mut vissiin niin, että sinne olikin livahtanut useampi siittiö?? Sellasia ei sitten vissiin siirretä/pakasteta, tietääkö joku tarkemmin...
  13. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    tahtoovauvan :flower: onnea onnea onnea ja ihanaa sinun juhlia vappua kun ei tarvii juoda alkoholia hih
  14. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Voi tsemppiä Pirpana että pääsette siirtoon!
  15. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Kenzo, alkoiko sulla Luget vasta siirron jälkeen? Mietin vaan, kun mulla ei oo niistä mitään ohjetta...
  16. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Joo minska, soita ihmeessä niin sitten ei tarvii pähkäillä!
  17. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    ON Kuulin just että meiän kaheksasta solusta oli hedelmöittyny viisi. Yks oli 'vammainen' eli se ei ois voinukaan. Kuulemma ihan hyvin. Eli todennäköisimmin haen huomenna yhen kyytiin :)
  18. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    tahtoovauvan voin ymmärtää että viimeinen piinapäivä on varsinaista piinaa ja tuntuu pitkältä. Tsemppiä! Toivottavasti ois hyviä uutisia, kivuthan voi olla merkkinä molemmista. Minska, ihanan positiivinen mies sulla. Ajattele, että niistä voi hedelmöityyä ja jakautua vaikka kaikki neljä...
  19. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    millis1981 paljon onnea plussasta! Pirpana74, hyvin ne sulaa!
  20. N

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Rockafellaoi Rockafella :hug: . Time will come.. Kenzo loistoasenne. Yks siihen vaan tosiaan tarvitaan ja pidetään peukkuja loistoyksilölle! ON: punktio oli kivuton ja tuloksena 10 rakkulaa, joissa 8 solua. Jännitellään sitten vaan huomisia uutisia hedelmöittymisestä ja jakautumisesta...

Yhteistyössä