Hakutulokset

  1. N

    Muita toista yrittäviä pitkällä ikäerolla?

    Ei enää yritetä, mutta ikäeroa tuli lapsille 5v. Helposti tulin raskaaksi molemmilla kerroilla.
  2. N

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    5kk. Mies vanhempi. :)
  3. N

    Päästäisitkö kohta 10v ilman aikuisia kaverin kanssa uimahallille?

    Itse kävin jo 7 vuotiaana kaverin kanssa, mutta toisaalta ajatkin on muuttuneet ja riippuu kai vähän paikkakunnastakin.
  4. N

    Uusia ystäviä/leikkikavereita Espoo-Vantaa-Hki yms.

    Hei, kaipailen lapselle leikkikavereita ja itselle uusia ystäviä pk-seudulta. Asumme Espoossa Leppävaarassa 3 vuotiaan lapsen ja miehen kanssa. Käymme töissä/päiväkodissa päivisin. Asuttu on täällä jo reilu vuosi. Olen vähän ujo ja kiireinen ja sen takia kai vaikea tutustua naapureihin yms...
  5. N

    Leikkikaveria pk-seudulta 3 vuotiaalle tytölle!

    Hei kaikki äidit ja lapset pk-seudulta! Täällä olisi 3 vuotias tyttö vailla leikkikaveria arki-iltoihin ja viikonloppuihin. Itse olen 29v. äiti. Asumme Espoon Leppävaarassa. Kirjoittelehan osoitteeseen hey_hey_79@hotmail.com
  6. N

    Espoosta ystävää

    Moi, täällä 3 vuotias tyttö kaipaa leikkikaveria iltoihin ja viikonloppuihin. Asumme itse Leppävaarassa, mutta pääsemme autolla tms pidemällekin. Minä äiti olen 29 v., jos sillä on jotain väliä. hey_hey_79@hotmail.com
  7. N

    Kaikki harrastukset pinoon!

    Nyt olen harrastanut lähiaikoina bodypumpia(eniten), kuntosalia ja hölkkää sekä spinningiä, mitä milloinkin. Joku kamppailuaji tekis mieli taas alottaa. Kaikenlaista tanssiakin on tullu kokeiltua.
  8. N

    thaiboxingia harrastaneet

    Olen käynyt peruskurssin ja harrastin n. 5 kk sen jälkeen ladythaita lähinnä. Nyt on ollut monta kuukautta taukoa. Ajattelin kyllä vielä jatkaa tässä ja ehkä käydä peruskurssin uudelleen toisessa seurassa lähempänä.
  9. N

    Espoo(Leppävaara) ja pk-seutu

    Hei, Etsin ystäviä lähiseudulta tai vähän kauempaakin. Olen 29 vuotias äiti Leppävaarasta. Minulla on n. 2v. 9 kk vanha tytär. Olisi kiva saada itselle ja/tai lapselle seuraa. Olemme muuttaneet tänne viime vuoden lopulla. Uudet ystävät olisi tervetulleita. sinikello8@luukku.com
  10. N

    Seuraa yksinäisiin iltoihin

    Moi. Olemme vähän aikaa sitten muuttaneet Espoon Leppävaaraan Myyrmäen läheltä. Kaipaisin kanssa tuttavia pk-seudulta ja tytölle leikkikaveria illoiksi ja viikonlopuiksikin. sinikello8@luukku.com
  11. N

    Tekisitkö toista lasta tässä tilanteessa?

    Ette kyllä mielestäni liian vanhoja ole, etteikö olisi mahdollista tehdä toinen lapsi vasta muutaman vuoden päästä. Itse en kyllä tuossa tilanteessa välttämättä kiirehtisi. Ei sillä ikäerollakaan ole mielestäni niin paljon merkitystä. Itsellä hiukan samantyylinen tilanne. Emmekä aio hankkia...
  12. N

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    Täällä äiti -79 ja tyttö -05 Vantaalta.
  13. N

    Länsi-Vantaa-Länsi-Hki

    Ulkoilu, juttu ja kahvi tms seuraa vailla oleva 26-vuotias äiti etsii kaveria alueelta Länsi-Vantaa-Länsi-Hki(esim. Konala-Malminkartano). Minulla on n. 4kk vauva. :attn:
  14. N

    Mailikaveria

    Olisko mailikaveria melko yksinäiselle 26-vuotiaalle avoliitossa elävälle kohta 4 kk vauvan opiskelijaäidille? Asustelen Länsi-Vantaalla. Sinä voit olla mistä vaan. Pidän pitkähköistä syvällisistäkin maileista ja pohdinnoista. Ei vain kiertokirjeitä tms. Tykkään elokuvista, harrastan liikuntaa...
  15. N

    Ulkoiluseuraa L-Hki?

    Täällä olis lenkkiseuraa kaipaava Länsi-Vantaalta ihan läheltä.
  16. N

    ystävä jonka kanssa mennään ja tavataan

    Moi! Olen länsi-Vantaalla asuva 26 v. vasta n. kk sitten esikoiseni saanut äiti. Elän avoliitossa ja opiskelen. Ota yhteyttä!
  17. N

    heinäkuun esikoinen

    Hei, Olen 25v. opiskelija Vantaalta. Odottelen esikoiseni syntyvän heinäkuussa 10. päivä. Olis kiva kirjotella vähän tuntemuksista tms. Ottakaa yhteyttä! sinikello8 @ luukku.com :attn: :wave:
  18. N

    heinäkuun esikoinen

    Hei, Olen 25v. opiskelija Vantaalta. Odottelen esikoiseni syntyvän heinäkuussa 10. päivä. Olis kiva kirjotella vähän tuntemuksista tms. Ottakaa yhteyttä! sinikello8 @ luukku.com :wave:

Yhteistyössä