Hakutulokset

  1. K

    Minä yritän nyt mustua!

    Joo kyllähän mä sen tiesin, että näkyy :D Ja näkyy varmaan sekin, että sillä on kirjoitettu joskus aikoja sitten jotain. Ja välissäkin mä vaihdoin nimimerkkiä, kun ajattelin yrittää mustua, mutta sit se aina vaan jotenkin jää...
  2. K

    Minä yritän nyt mustua!

    Siis joskus joo olin sillä nimimerkillä, mutta enpä montaa kertaa silläkään kirjoittanut. Voiko joku sellaista muistaa?
  3. K

    Minä yritän nyt mustua!

    Katotaan kuinka kauan kestän tätä :D Vuosia jo pyörinyt täällä ja aiemmin oon jo mustunut, mutta ei sit vaan oo tullu käytettyä sitä nimimerkkiä koskaan. Josko nyt sit :D
  4. K

    En sitten ehtinyt väliin ja nyt lapsi oppi väärän sanan :(

    Ai joo ja me leikittiin vielä ala-asteella "kuka pelkää mustaa miestä" niin mun poika leikkii "kuka pelkää jäämiestä". Eipä tää nyt enää ap aiheeseen liity. Sori :)
  5. K

    En sitten ehtinyt väliin ja nyt lapsi oppi väärän sanan :(

    Sit oli vielä joku laku? Joku Laku-pekka tms. Muistaako joku :D
  6. K

    En sitten ehtinyt väliin ja nyt lapsi oppi väärän sanan :(

    http://bp3.blogger.com/_SFMBbJuOrAA/Rvavjxa0VnI/AAAAAAAAAA0/7t7wsh_pwFM/s1600-h/aapinen.jpg http://uberkuul.files.wordpress.com/2007/07/neekeri-nauttii-banaanista.jpg Tämmösiä oli ennen aapisissa. Tuskin on enää :D Mitä ne neekerinpusutkin on nykyään? Ja eikö se joku Musta Pekka...
  7. K

    Onko ketään hereillä?? Kommentteja tästä okt:sta??!!

    Miten toi ruokailutila toimii? Siinähän on pöytä melkein seinästä seinään :D Ja oliko tossa vaan kaks makkaria?
  8. K

    Onko ketään hereillä?? Kommentteja tästä okt:sta??!!

    Koska se maalämpö on siihen laitettu??? Sehän on uusittava tietyin välein ja on tosi kallis paukku. Tai ainakin mulla on tää käsitys :D
  9. K

    hauskoja tunnareita :P

    Tää on ihana!
  10. K

    hauskoja tunnareita :P

    Tässä nyt on joku ihme video, mutta tätä biisiä on naurettu. Onko mulla jotain vikaa sävelkorvassa vai laulaako toi päin sanonko mitä? "Maailma tuntuu HAAAJOAVAAN" http://www.youtube.com/watch?v=yjzUj0Iabho
  11. K

    ketutusta Hop Lopissa...

    Meidän päiväkodin liukumäkeen on laitettu oikeen sellainen köysi, että lapset saa kiivetä sitä väärään suuntaan. Ehkä sun lapseskin sitten päiväkodissa ;)
  12. K

    Miksi lapsen saaneet maaseudulla on niin plösöjä/räjähtäneitä?

    Mä asun maalla, itellä 10 kiloa ylipainoa ja anteeksi jos sanon, mutta mä en tiedä yhtäkään toista äitiä tässä kylässä, jolla olis edes ylipainoa :( Ehkä mun pitäis muuttaa johonkin muualle :D
  13. K

    Onks kukaan nähny mun seksihaluja? Saa palauttaa jos on tavattu!

    Ei katselussa mitään pahaa ole. Katseleehan noi miehet muita sillä silmällä vaikka oma eukko kuinka haarojaan levittelisi.
  14. K

    Oletteko katsoneet tätä? Lihava nainen.

    Eikös se kuollut? Joskus katoin. Liia myöhään heräsi :(
  15. K

    Vauva ei kasvanut yhtään 4-5kk välillä eli kuukauden ajalla

    Meillä oli pojalla tullut alle 200g painoa just sen kuukauden välillä, kun kiinteät aloitettiin ja siitä se painonnousu hidastui sitten. Mutta ei siitä mitenkään huolestuttu, kun muuten oli tullut vähintään kilo per kuukausi :)
  16. K

    Voisitko luopua kännykästä...

    Tietokoneesta kyllä. Kännystä en. Jotenkin tulis turvaton olo ilman.
  17. K

    Raskaana ja kovia pohjekramppeja öisin - mitähän pitäisi syödä tai juoda, että nuo krampit helpottaisivat?

    Mulla ei auttanut muu kuin pitää sukat ja säärystimet öisin jalassa. Ja näin keskellä kesääkin :)
  18. K

    Vanhempani jättävät minut perinnöttömäksi

    Kuulostaapa hullulta taas? Kaikenmaailman "vanhempia" sitä on olemassa! Mut eikös se oo niin, että sulla on oikeus sun osuuteen eikä sua voida jättää perinnöttömäksi?
  19. K

    Sinä jolle EI myönnetty opintolainan valtiontakausta,

    Mun kaveri ainakin sai. Ja sossu vielä makso kaikki kirjat jne. Hippasen on asiat "paremmin" niillä, joilla luottotiedot mennyt....

Yhteistyössä