Hakutulokset

  1. H

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    Minäkin haluaisin uusia kavereita, Tampereella asustelen ja oon 22, pian 23-vuotias. Taidan erottua vähän joukosta kun mulla ei ole lapsia, hirmuinen vauvakuume vain. Mutta mielelläni tutustuisin lähellä asuviin äiteihin/lapsiperheisiin. Vapaa-ajalla tykkään mm. ulkoilla (käyn kissani kanssa...
  2. H

    Farmvilleen naapureita!

    jaa, no niin kai se sitten on.
  3. H

    Farmvilleen naapureita!

    Kaipaisin uusia naapureita farmville peliin. Mulla on vasta 7 naapuria ja lisää olisi kiva saada. En vaan ole ihan varma miten se onnistuu, lisätäänkö sinne vain sähköpostiosoite vai millä tavalla? Siis jos ei ihmistä halua facebook kaveriksi. Selittäkääpäs hölmölle. Kiitos!
  4. H

    Mistä löydän puisen tai muovisen aarrearkun lapselle?

    http://www.enfantti.fi/product_info.php?cPath=27_64&products_id=1457[url] Tuolla enfantin verkkokaupassa on ihana merirosvon aarrearkku, mutta ei tietoa kuinka iso se olis.
  5. H

    Perjantaina aamulla laitettu jäykkäkouristus rokotus ja EDELLEEN käsi älyttömän kipeä

    Mulla kesti lämpöilyä ja kipua neljä tai viis päivää, en tarkalleen muista. ja pistokohta oli punainen ja arka, et kai se on ihan normaalia.
  6. H

    Mitä kortteja löytyy lompakostasi?

    on mulla vielä musti ja mirri kanta-asiakaskortti
  7. H

    Mitä kortteja löytyy lompakostasi?

    onhan niitä vaikka mitä: ajokortti, kelakortti, visa electron, s-etukortti, plussakortti, 4 kirjastokorttia, opiskelijakortti, lindexin, seppälän, kappahlin ja yves rocherin kortit, talentian kortti..siinä ne tais olla.
  8. H

    VERKKOKAUPPA LINKKIPINO =)

    ihania leluja: www.lelutalo.fi www.lelunetti.fi www.lelukeisari.fi www.enfantti.fi www.lelumarket.fi www.babystyle.fi leikkien.fi www.condiana.fi www.pinjata.fi www.murmeli.fi www.linuslotta.com www.tikkunekku.fi www.riemuli.fi www.juhojussila.fi (jukka-lelut) www.vipanat.fi...
  9. H

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Ja vielä tuosta perhepedistä ajattelin sanoa oman mielipiteeni. Eli meille ei tule koskaan sellaista, tai en tiedä voiko sanoa ei koskaan kun eihän sitä varmaksi voi tietää. Mutta nyt ainakin tuntuu sille etten ikinä haluaisi kokeilla, mä oon aina tarvinnut oman tilan ja rauhan nukkuessani etten...
  10. H

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Kyllä tää vauvakuumeilu tekee ihmeitä, tilasin nimittäin Vauva-lehden äsken vuodeksi, oli hyvä tarjous. :) Vaikka oon luvannut itelleni että sitten vasta kun olen raskaana niin tilaan joko Vauvan tai Kaksplussan, mutta kuinkas kävikään. :D Oon nyt kesän aikana pari lehteä kaupasta ostanu ja...
  11. H

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Jaa täällä on tehty tällaista listaa, kiva idea. Minutkin voisi ehkä siihen lisätä, mutta tuo yritys alkaa -kohta on kyllä paha kun ei tiedä vielä yhtään, mutta jos nyt omasta puolestani (haave) sanoisin vaikka että touko-kesäkuussa 2011, eli silloin jo olisi ihana alkaa lasta yrittämään. saa...
  12. H

    Missä kävit yläasteen? Päätösvuosi?

    arvasin ettei oo samaa koulua käyneitä. eli Viitasaaren yläaste ja vuosi 2003 (laskujeni mukaan). :)
  13. H

    G: Mummosi ja vaarisi nimet?

    Sofia ja Otto Matias Saimi ja Toivo Mun mielestä ihania nimiä, Sofian haluaisin laittaa omalle lapselleni, mutta miehen siskon tyttö on Sofia ni ei viiti.
  14. H

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Mä asun miehen kans nyt Keski-Pohjanmaalla mun opiskelujen takia, mutta ollaan kumpikin kotoisin keski-suomesta ja sinne halutaan takas ehdottomasti, tää ei oo yhtään meidän paikka missä nyt ollaan. Harmi vaan kun sillon en saanu opiskelupaikkaa muualta ni tänne oli tultava. Mulla on kyllä...
  15. H

    Mitä teette juhannuksena? :)

    me ehkä mennään kalajoen hiekkasärkille tai sit vaan ollaan kotona
  16. H

    Kuokuttavat nettisivut TOP 5? tai jos et keksi niin montaa niin TOP 3

    kaksplus vauva etuovi iltalehti kotipaikka.com
  17. H

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Mun ois tarkoitus valmistua sosionomiksi (AMK) ens vuoden lopussa, et puoltoista vuotta pitäis vielä jaksaa ahertaa ja opinnäytetyökin tehdä. Suuntaudun palveluohjaukseen, luulis töitä löytyvän sit tulevaisuudessa, ainakin toivottavasti. Kovasti haluttais miehen kans muuttaa jo nyt jyväskylään...
  18. H

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    Hei pitkästä aikaa! oon jääny ihan koukkuun tähän kaksplussan palstaan, melkeinpä päivittäin käyn juttuja lukemassa ja kuumeilu vaan kasvaa. Tuntuu välillä että en oo täysin onnellinen ilman lasta ja haaveilen vaan perhe-elämästä vaikka pitäis elää tässä hetkessä. Ja mä oon ihan hulluna vauva ja...
  19. H

    Mitä miehenne tekee työkseen??:)

    se on töissä abc:llä kokkina, olikohan se nimike liikennemyymälätyöntekijä.
  20. H

    Palstan lapsettomat?

    itseasiassa tänään just oon miettiny et pitäis pistää tämmönen avaus tänne, kiva tietää et on muitakin lapsettomia palstailijoita.

Yhteistyössä