Hakutulokset

  1. S

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Jenny90, viestiä ja pyyntöä laitettu fb:ssä :)
  2. S

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Moikka! Täällä eräs varovaisesti ilmottautuu :wave: Eli slottade/la 16.8/24v./toista odotan/PS Mulla ennen tätä 4 keskenmenoa, joten varovaqisin mielin. Tällä hetkellä kärsin ilmeisesti keuhkoputkentulehduksesta, jee.
  3. S

    Palstamammojen HAALARIPINO alkakoon! KUVAPINO

    Tässä tän hetkiset vk-haalarit: Aijaa.com - 8926215.jpg Aijaa.com - 8926218.jpg Aijaa.com - 8926222.jpg ja tulevan talven: Aijaa.com - 8926216.jpg Aijaa.com - 8926217.jpg Aijaa.com - 8926219.jpg cuppiksen takkiin on harmaat reimatecin housut vielä :)
  4. S

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Täällä meni nyt sitten ilmeisesti kesken. Verta tulee ja kivut on aika kauheet :'(
  5. S

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Tuosta painosta olette puhuneet.. Itse oon tooooosi ylipainonen ja sillä meinaan 45kg ylipainoinen. Painan nykysin enemmän kun viimesilläni viime raskaudessa :( toivotaan että sais tiputettua vähän painoa, ensi kuussa on ravintoterapeutti. Tupakakoinnin lopetin heti kun plussasin :) niinkuin...
  6. S

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Heippa! Täällä yksi masuilija liittyy mukaan :) Olen 21-vuotias ja odotan toista lasta. LA on 7.6 ja synnytän Porvoon sairaalassa. Esikoinen on reilu 2-vuotias Elli tyttö (synt. 11.7.09.) Reilu kaksi vuotta tässä on nyt yritetty raskaaksi tulla ja johan tärppäsi vihdoin :) Hieman aroin...
  7. S

    Porvoon kirpparit

    Mitkä on Porvoon parhaat kirppikset? :)
  8. S

    tokaluokalla enkkua?

    meillä alkoi jo eskarissa nuo perus jutut :) ekalla saatiin ihan kirjat.
  9. S

    Mitä mieltä olette?

    no älä..
  10. S

    voikoa masentunut äiti olla hyvä äiti?

    no hienoa että jotkut voi olla. ehkä sitten niin. omalla kohdalla en ollut kykenevä mihinkään. silti, onnellinen äiti on parempi kuin masentunut. jankkaa kuka mitä vaan
  11. S

    voikoa masentunut äiti olla hyvä äiti?

    jos tuntee olevansa masentunut, kannattaa heti hakeutua ammattilaisen apuun eikä jäädä vellomaan siihen paskaan, se vaan pahenee! varsinkin sen lapsen kannalta
  12. S

    voikoa masentunut äiti olla hyvä äiti?

    tottakai masentunut äiti rakastaa lastaan! sitä ei kukaan kiellä :)
  13. S

    voikoa masentunut äiti olla hyvä äiti?

    nimenomaan. nykyään kaikki on allapäin. masennus on vakava sairaus.
  14. S

    voikoa masentunut äiti olla hyvä äiti?

    no itse entisenä masentuneena en oisi ainakaan ollut kykenevä hoitamaan lasta.. jos on "masentunut" eli elämä on vaan mälsää ja jne. niin silloin ehkä. jos kyse on oikeasta mielenterveysongelmasta KUKAAN ei voi olla hyvä äiti silloin.
  15. S

    Voisikohan tuo idiootti nyt hakea kakaransa pois

    mun kaveri lähti pari viikonloppua sitten katsomaan vanhaa tuttua tunniksi, tuli aamukuudelta! eikä ollut eka kerta. minä hoidan lapsen illalla ja aamulla kun "äiti on niin väsyny kun on nukkunut vaan tunnin" lapsi herää aina 7.
  16. S

    voikoa masentunut äiti olla hyvä äiti?

    ei ikävä kyllä :( sillon ei ole hyvä kellekkään
  17. S

    Miten voin olla ajattelematta mieheni "rakastajatarta?"

    mihin luottaa ja uskoa?!! sehän on pettänyt sua :O
  18. S

    minkänlaisia hoitoaikoja lapsillanne on?

    kauhee miten pitkiä aikoja :O
  19. S

    Miks niin monella ei oo luottotietoja???

    ja kaikista kauheinta että noi velat ei oikeesti ole mitään pieniä!!
  20. S

    Miks niin monella ei oo luottotietoja???

    no visa electronillakin voi vaan ostella näkemättä rahanmenoa, ja sit "hups" keskellä kuuta huomaakin et tili on tyhjä..

Yhteistyössä