Hakutulokset

  1. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Moikka. Minä kävin eilen varhais ultrassa ja ihanaa, pieni sydän siellä sykki. Monilla tuntuu olevan pahoinvoinnin kanssa painiskelua, itsellä kans on mutta kutakuinkin tuore mehulla tms olen sen saanut pois mutta palelee senkin edestä muilla?
  2. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    moikka! Pahoinvointi on alkanut tänään oli yökkö tosi lähellä.. hyvä niin tietää että masussa on kaikki hyvin. menkkamaista kipuilua ollut melkein päivittäin ja useasti. mutta ei vuotoa tms. jo 6+0 jee... En ole vielä tehnyt vaateostoksia, paitsi kaksi pikku bodya kirpparilta. joku...
  3. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Oireet ei ole pahoinvointia, eikä tissit arista, palelee vaan iltaisin ja väsyttää. muuten on ihan kuin ei mitää. toivottavasti mahassa on vielä jotain.. varaan ultraan ajan viikolle 7... vaikka jo ennemmin voisin mennä mutta ei kuulemma enne sitä rv 7 tehdä. kaneli87 ja pikkulilli 5+5
  4. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Minä kans mietin sitä pakkausta kun sisältö oikein nappaa, niin taidan rahana ottaa. Menen sillä rv 7+ sinne ultraan. Mutta yksityiselle. muut menossa varhaisultraan? Nyt 5+1
  5. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Rusinatar: täällä kans jotenkin hakeutui raskaustestin ostoon;) raskaana ja viivat vahvistuu. No onneksi.
  6. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Voimia Kuinka netyksen kohdanneille. Kuinka moni on menossa varhaisultraan? Itse haluaisin myös mutt niin kallis. Oireita ei ole kunnolla vieläkään. rv 5+1
  7. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Tänään poksuu 5+0:D tämä asia pyörii mielessä, kun katselin noita aiempia äitiys kortteja niin huomasin että niissä olen plussannut just tälleen 5rv kynnyksellä mutta nyt siis olen plussannut jo viikkoa aiemmin. Voiko enteillä kaksosia? eilen etoi kamalasti jauhelihaa ruskistaessa, eli...
  8. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    kivaa että useampi samaan sairaalaan tulossa. tiiä vaikka viereisissä huoneissa ponnistellaan =) (.) ei mitään oireita jos ei nippailuja ja kovaa palelua ym lasketa ei edes tissiä arista vaikka ennen ollu jo varhaisessa vaiheessa. vikkoja vielä edelleen vähän. 4+5 tekisi mieli jos ostaa...
  9. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Eikös tuo pkssk ole Joensuun keskussairaala? Jos on niin mulla kans synnytyssairaalana pkssk!
  10. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Katsoin tuota kiinalaista raskaus kalenteria, ja sen mukaan meille olisi tulossa poika:) ja katsoin myös edellisten lasten kohdalta ja paikkansa pitivät. Mihin lie perustunee tämä. Missä vaiheessa olette raskaudesta kertoneet vanhimmille lapsille? Meillä 7v alkaa jo aavistella kun välillä...
  11. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Kaneli87 La 8.9 25v ja 4 lapsi. Täälläkään ei raskaus oireita kummemmin ole ja vielä niin alussa ollaan että kyllä ne pin sieltä tulee
  12. K

    Syyskuun suloisuudet!

    Hei tässä myös yksi odottava. Itse tein ekan plussan 28pv apteekin omalla ja sain haalean Viivan. Sit eilen tein eli 29pv tein predictor testin johon ei tullut plussaa, mutta onneksi ostin Myös digitestin johon tuli raskaana 1-2. Ennestään lapset 7, 3, ja 1v 3kk
  13. K

    NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

    Täällä olis kans yksi. 4 lapsi toiveissa. Lapset tyttö 09/2005, poika 10/2010, tyttö 09/2011. Nyt toinen yritys alkoi.
  14. K

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    hei täälläkin vielä yhdessä kasassa ollaan. la poksuttiin 38+0 ja iltaisin aina on sitä menkkamaista jomotusta selässä jas sit kaks napakkaa supistustusta tuli tänää mut siihen se jäi. Oliko muita hyvin kikkoja joilla saada synnytys käyntiin?? neuvolassa kaikki asiat ok ja paino edelleen...
  15. K

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    eilen oli neuvola ja täti sanoi että tunsi vauvan pään ja että on todella alhaalla. ilkeästi painaakin kyllä kohdun suuta. vihloo ja nipistelee. ajoittain joitan suppareitakin mutta eivät kai mitään tee kun on vielä aika kivutttomia. jos vertaa oikeisiin kunnon suppareihin. hermot välillä tosi...
  16. K

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    onnea vauvan saanneille!!! Santulle vielä voimia ja jaksuja on niin väärin että elämässä näin käy. joskus kuullu sanottavan että kaikella tapahtuvalla on tarkoitus, mutta mikä tarkoitus on sillä että pieni vauva kuolee joka ei ole mitään ehtiny vielä tehdä. mielessäni olet. Tunsitko...
  17. K

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    osanottoni santulle, voimia ja halauksia. tässä odotellaan niitä supistuksia kanssa.
  18. K

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    poksuu 37+0!!! eilen neuvola ja pää kiinnittyny jo lantioon. onnea kaikille synnyttäneille.
  19. K

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    heissan. eilen sit taas poksuttiin 36+0 ihanaa hetki alkaa jo lähestyä. Niin millaisia synnytyksen lähestymis oireita ollu teillä muilla? onko muita kun supistuksia? mulla kans ton kakkosen kanssa oli kuukauden ajan melkein sellaisia kovia supistuksia, että aina alkoi ja kesti jonku...
  20. K

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    taas kamalasti juttua tullut ei oo ehtiny koneelle asti. viime perjantaina kävin lääkärillä ja siellä tutkivat myös kohdun suun. 2cm pehmeää kanavaaa ja ulkosuu sormelle auki. ja poksuin lauantaina 35+0. Jokos teillä on millaisia synnytystä edeltäviä oireita ollu?? jännää alkaa olla jo meillä...

Yhteistyössä