Hakutulokset

  1. neiti86

    RFSUN digitaalinen testi?

    Millaisia kokemuksia teillä siitä on?... Itse sain tänään aamulla sillä negan kun samanaikaisesti tehty liuskatesti (pregcheck) antoi selkeän plussan.... muutoinkin liuskoilla saanut jo useamman plussan joten tulos on aika selkeä... :) tänään siis viikkoja 4+2...
  2. neiti86

    galluppia joululahjoihin liittyen

    elikkäs, missä vaiheessa te muut olette joululahjojen hankinnoissa/tekemisessä?? itse sain tänään ostettua viimeisetkin lahjat, muutamat sukat jos vielä kutoisi... :xmas: ja pitäisi ilmeisesti paketoidakin nuita lahjoja kun ei vielä yhtään ole pakettiin asti mennyt... ;)
  3. neiti86

    ikävä perjantai....=(

    meidän piti eilen juhlistaa äidinisäni eläkkeelle pääsyä, mutta juhlatunnelma muuttui melkoisen äkisti kun saimme kuulla että isänisäni joutui sairaalaan viiden aikoihin koska pyörtyi yllättäen ruokapöydässä istuessaan... sairaalassa (päijät-hämeen keskussairaalassa) kuvaukset paljastivat...
  4. neiti86

    hollola!!!!

    onkos täällä ketään hollolasta??????? kaveria täältä suunnalta kaipailisin... asun herralassa.. muutimme tänne viikkoa ennen joulua... olen siis 19wee 1wee pojan äiti.. isikin (25) meilt löytyy... pistäkääs privaa tai sit tänne meiliosoitteitanne tms.... mese osoitteeni on typy_86@hotmail.com
  5. neiti86

    lahdesta???

    löytyykö kahvittelu tms kaveria/kavereita lahen suunnalta?? vähän on tylsää kun ei paljon kavereita ole.. =)
  6. neiti86

    lahdesta??

    nuoria tai vähän vanhempia äitejä ystäviksi tai kavereiksi löytyykö?? ollaan kilpiäisistä...(mukkulan takaa..) pistäkää meiliosoitteitanne niin otan yhteyttä.. :attn:
  7. neiti86

    lahdesta äitejä??

    onko heitä yhtään?? olisi mukava saada kahvittelu ja vaikka lenkkeily seuraa muista äideistä... itselläni on 5kk vanha poika... asustellaan kilpiäisissä... (mukkulan lähellä) :attn:
  8. neiti86

    ystäviä haussa???

    siis ystäviä meseilemään, meilailemaan, kahvittelemaan tms?? olen 18w, poika 5kk ja lahdesta ollaan... isikin (24) meiltä löytyy... osoite on typy_86@hotmail.com :attn: :attn:
  9. neiti86

    joulukuussa syntyneitä?

    meillä poika 9.12.-04 pituus 49cm ja paino 3340g
  10. neiti86

    lahtelaisia?

    lahesta äitejä/odottajia ystäviksi? olen 18-vuotias kohta 3viikkoisen pojan äiti... kaipaisin seuraa kahville/kävelylle tms... :hug: B)
  11. neiti86

    poikahan se...

    poika syntyi meillekin 9.12... painoa oli 3340g ja pituutta 49cm... perjantaina ensimmäinen neuvolakäynti poitsun kans... B)
  12. neiti86

    lahtelaisia?

    onko lahtelaisia äitejä/odottajia, jotka haluis tapailla ja vaihdella ajatuksia koht 18-vuotiaan odottajan kanssa? odotan esikoistani... la on 4.12... mulle voi meilata, jos haluu osoitteeseen niina_uotila@jippii.fi B)
  13. neiti86

    lahtelaisia???

    löytyykö lahdesta äitejä tai odottajia ystäviksi 17wee odottajalle? vauva on rv16+4... laskettu aika on 4.12... pistäkää meilii jos huvittaa... niina_uotila@jippii.fi
  14. neiti86

    meilikaveria odottajalle?

    löytyykö meilikaveria esikoistaan odottavalle neidolle? olen lahdesta... kenestä vaan, mistä vaan... :)
  15. neiti86

    lahtelaisia?

    olen lahtelainen odottava äiti ja kaipaisin toista odottajaa tai jo vauvan saanutta ystäväksi esim. kävelylle tms... löytyykö? :)
  16. neiti86

    lahden/orimattilan suunnan äitejä/tulevia äitejä?

    löytyykö ketään lahtelaista äitiä/tulevaa äitiä ystäväksi 17vuotiaalle esikoisensa odottajalle? vauvalla laskettu aika 4.12... olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja ajatuksia... :)
  17. neiti86

    loppuvuodesta synnyttäviä ystäviksi?

    heips. onko muita tulevia äitejä, joilla olisi marras-joulukuussa laskettu aika? olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja kenties tapaillakin. olen 17-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani, jonka laskettu aika on 4.12. pistäkää meiliosoitteenne mulle niin meilaan takaisin. :) ps.olen lahdesta...

Yhteistyössä