Hakutulokset

  1. T

    LAPSI SAI LASKUN! Puhelinmyyntihuijaus??

    Meillekin tulee pojalle mauri kunnaksen kirjoja ja itse siis tilaajana ja erikseen tulee sit lasku mulle kun olen pojan nimellä laittanut paketin tulee mutta sen paketin mukanakin tulee laskun näköinen lappu missä tosin on vaan paketin saajan nimi ja osoite ja siinä yleensä summa kohta on tyhjä...
  2. T

    GALLUP Onko lapsellasi uudet vai käytetyt vaunut?

    esikoisella oli käytetyt ja nyt toisella uudet :) ja mummolassa on ollut/on molemmilla käytetyt käytössä :)
  3. T

    Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

    Meiltä löytyy maatiaiskissat nimeltä Bisse (leikattu kolli) ja Elli (leikattu tyttö) ja sit narttu koira (puoliksi husky) nimeltä Manta. :)
  4. T

    ToukoVauvat 2011

    Ja tosiaan itsellä on yksi neuvola ja neuvolalääkäri käynti takana ja ultrakin oli ensimmäinen noin 3 viikkoo sitten. Seuraava neuvola on 07.12 ja ultra 10.01.2011. :)
  5. T

    ToukoVauvat 2011

    Täällä on toinen tulossa!! :D Esikoinen on nyt 1v 8kk vanha. Nyt rv 14+3 menossa, LA on 24.05.2011. <3
  6. T

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Mies: 27v ja minä: 21v, Yhdessä oltu 2,5 vuotta, esikoinen 1v8kk ja toinen tulossa LA 24.05.2011 :D
  7. T

    hirveä anoppi!!

    :D no minäkään en pahemmin viitsi ulkona olla paitsi muksun takia tietenkin tulee oltua mutta en muuten, välillä ihan tarkoituksella olen sisällä tyyliin lapsen kanssa jotta voin anoppia vältellä :S mä en kans kauheasti sille voi mitään vastaan sanoa kun ei se mua kuuntele ja mieheni pystyy...
  8. T

    hirveä anoppi!!

    Ja tuli vielä mieleen tosta selän takana puhumisesta että kerran kans naapuri puhui mulle kuinka anoppini kaupassa heidät nähdessään oli minua kans nille haukkunut, en yhtään yllättynyt eikä naapurikaan kun he tietävät kans millainen anoppini on mutta ei se silti kiva ole kuulla että ympäri...
  9. T

    hirveä anoppi!!

    Kuulostaa aika tutulta... Täällä kans en tiedä mitä tekisin anopin suhteen jopa mieheni ei meinaa sietää omaa äitiään. Asutaan samalla tilalla ne asuu noin 10m päässä viereisessä talossa. Ja anoppi tyylii haukkuu kaikki naiset lyttyyn varsinkin hänen poikiensa naisystävät!! Ja sieltä tulee...

Yhteistyössä