Hakutulokset

  1. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Huh, naksuvarvas veti kyllä pidemmän korren vauvan koossa :D Tuollasta en varmasti minäkään kyllä alateitse sais ulos..! Mun synnytys alkoi 40+4 ja vauva oli arvioitu päivänä jolloin oli la kilon pienemmäksi! Vaikka mun eka synnytys meni kait ihan aika normaalisti (14 h/48 min) ottaen varsinkin...
  2. U

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Täällä taas yksi uusi kinkun kypsyttelijä! Laskettu aika on 22.9. ja toista (esikoinen on nyt 1 v 7 kk) nappulaa odotan! Kinkku kuvaa varmaan hyvin tätäkin mahassa kasvavaa, koska eka lapsi oli 4,670 kg ja 55 cm... Ketään muita isoja lapsia synnyttäneitä...?! :D Olen kyllä pitkä, 178 cm ja...
  3. U

    Vauvaa vaan kitisee koko ajan....

    Tuon ikäisellä voi olla vielä superkovat imuhalut vaikkei nälkä oliskaan. Ja joskus se tissi vaan rauhottaa, siinä saa läheisyyttäkin. Ja tutti ei välttämättä aja samaa asiaa. Etkö pysty imettämään? Huomasin ainakin oman esikoisen kanssa että ekan kuukauden jälkeen helpotti huomattavasti kun...

Yhteistyössä