Hakutulokset

1. N

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Täällä ikäviä uutisia. Olin ultrassa perjantaina, eikä sykettä löytynyt. Nyt odotellaan muutama päivä vuotoa ja taitaa se sieltä juuri alkaakin, siltä ainakin tuntuu. Lääkäri arvioi että aika aikaisin on jo mennyt kesken, mutta ehkä parempi näin. Oli aika skeptinen olo alusta asti, johtuen kai...
  2. N

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Jestas Mrs Bree, kuulostipa hurjalle. On kyllä kieltämättä aika liukkaat kelit ja saa olla tosi varovainen. Harmitus tädistä mur-mur Mä niin toivon että sä pääset tälle listalle, mutta sovitaan että jouluna tärppi käy! Täällä onkin monta, joilla on viimeiset viikot tai suorastaan päivät...
  3. N

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kiitos mur-mur ja oivikki. Olen teitä kyllä seurannut ja taustaillut pitkän aikaa. Elänyt mukana iloissa ja suruissa ja toivon sydämestäni onnistumisia ihan kaikille kuumeilijoille ja odottajille. Jääräpäälle jaksamista, ei ole montaa päivää enää jäljellä odotusta. Koitahan kerätä voimia...
  4. N

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Moikka! Täällä uusi ilmoittautuu mukaan. Tosin hyvin epävarmana ja pelon sekaisin tuntein. Pari viikkoa sitten plussasin ja täytyy myöntää että oli aika iso ylläri. Oltiin nimittäin sitä mieltä että meidän perhe on täysilukuinen ja vaikka mulla lähes krooninen vauvakuume on ollutkin, niin...

Yhteistyössä