Hakutulokset

  1. J

    Mikä olisi tulevan lapsesi nimi tämän generaattorin määräämänä:)

    Tytölle tulisi Valpuri Lumituisku Aletta :o Voiko Valpuri olla tytön nimi..??
  2. J

    G: Mitä miehesi tekee nyt?

    Lähti viettämään Baari-iltaa (sai luvan lähteä kun poika saatiin nukkumaan):)
  3. J

    Missä vauva nukkuu?

    Äidin ja isän keskellä:) Pinnis on kyllä kanssa valmiina sängyn vieressä mutta meille vauva vaan sitten jäi siihen viekkuun. Kai sitä pian pinnikseenkin raaskii alkaa opettaa nukkumaan :)
  4. J

    syöttekö paljon pasteijoita?

    Söin just kun tein eilen ristiäisiä varten eilen. Piti "koemaistaa" ...ja hyviä oli:)
  5. J

    Jos hankkisit nyt koiran millaisen ?

    Espanjan vesikoiran:) http://www.freewebs.com/kennel-kirpputurkit/Espanjanvesikoira.jpg
  6. J

    Gallup alakautta synnyttäneille

    Mullekkin sanottiin niin :)
  7. J

    Gallup alakautta synnyttäneille

    Minä kysyin sitä kätilöltä kun olin alkamassa ponnistamaan ja se sanoin että kaikilla sitä tulee... Itse ei ole mitään tietoa tuliko itseltä, sitä en sitten enään kysellyt... kun lapsi tuli niin ei enään hirveesti välittänyt.. :)
  8. J

    Ei hoitopöytää vauvalle?

    Meillä ei myöskään mahtunut minnekkään hoitotaso joten meillä on pesukoneen päällä semmoinen hoitoalusta missä reunat =) toiminut todella hyvin ja varsinkin hyvä kun se on kylpyhuoneessa altaan vieressä niin saa siitä helposti pestyä pyllyn:)
  9. J

    millaisia iltarukouksia luette lapselle?

    Levolle lasken luojani :) minullekkin pienenä aina luettu se kiva edes jotain kun muuten mitään jeesusteluja ei ole
  10. J

    yliopisto-opinnot ja lapsi

    Opiskelen kauppakorkeakoulussa. Minusta oli hyvä saada jonkun verran opiskeltua ja toi kandi tehtyä että voin nyt olla rauhassa olla opintojen suhteen, että on jo niin paljon opiskeluja takana että ei ole vaaraa että jumittaisi kotiin jä opiskelut jäisi kokonaan. Minusta tämä lapsen saaminen on...
  11. J

    yliopisto-opinnot ja lapsi

    Minulla juu :) Yliopisto-opinnot puolessa välissä, kotona 1 1/2 kk lapsi ja mies töissä. Tein kandin nyt raskauden loppuvaiheessa ja nyt olen hetken kotona kun lapsi on juuri syntynyt. Aion suorittaa joitakin tenttejä nyt heti keväällä, koulussa ei ole suurimmassa osassa kurssejä läsnäolo pakkoa...
  12. J

    Farmaseutin palkka

    Farmaseutti on yliopistotasoinen ammatti ja opiskelemaan on vissiin aika vaikea päästä. Lääketeknikko on eri asia, lääketeknikko työskentelee apteekissa (kassalla, lääkkeitä hyllylle ja asiakaspalvelua muuten) mutta ei saa antaa resepti lääkkeitä niinkuin farmaseutit. Lääketeknikko taitaa olla...
  13. J

    Mitäs mieltä olette Kokoomuksen kannatuksen noususta?

    Hieno juttu :) Kokoomus keskittyy mielestäni ajamaan tasapuolisesti kaikkien asioita, ehdokkaat vaaleissa koulutettuja sekä puolue pitää tärkeänä yleistä suomen talouskasvua joka tärkeää suomen tulevaisuudelle.
  14. J

    Huolestunut?

    Kiitti, vähän helpotti:) Kyllä huoli voi tullakkin ihan pienistä asioista.. ja sitten se vaan pahenee ja pahenee kun alkaa liikaa miettimään :/
  15. J

    Huolestunut?

    Pitäsikö olla huolissaan kun pian 6 viikoinen poika on tänään ollut hirveän väsynyt.. nukkunut vain ja syönyt välillä :/ muutenkin tuntuu olevan vauvalta puhti pois muuten ei mitään merkkejä että olisi kipeä..Ennen ollut paljon virkeämpi päivisin. :'(
  16. J

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 23 ja mies 28 vuotta, lapsi 1kk ja yhdessä noin 2 vuotta :heart:
  17. J

    kaksosille nimet? Mitä ootte mieltä?

    Miska ja Malla
  18. J

    Saisinko vinkkejä

    http://www.sisukas.net/component/option,com_frontpage/Itemid,72/ Täältä löytyy minusta kivoja vaatteita, kaikki ei varmaan silti tykkää tämän tyylisistä =)
  19. J

    Kaikkea sitä vanhemmat lapselleen nimeksi antaa

    Ihan kiva nimi minusta :)

Yhteistyössä