Hakutulokset

  1. miija

    missä muut hepatoosi-odottajat?

    Moikka! Oon taustalta seuraillut tätä ketjua :) . Mulla oli viime raskaudessa hepatoosi. Huomen aamuna menen käymään verikokeissa kun eilen alkoi iho kutisemaan :| . Yöllä heräsin vielä jalkapohjan kutinaan. Kunhan nyt ei vaan olisi sitä mitä pelkään :/ . Raskausviikkoja on nyt 29+0.
  2. miija

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Minulla on. Minulle tuli viime odotuksessa tuo hepatoosi :( . Tässä odotuksessa ei ole vielä merkkejä ilmaantunut ja toivon tietysti ettei tulisikaan. Toivottavasti sinulla ois arvot normaalit ja ei olisikaan kyseessä hepatoosi. Alkoiko sulla kutittamaan ihoa? Täällä on nyt menossa rv. 26+1...
  3. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Eliisa80: Tässä ois yhdenlainen kanakeiton ohje: Perunoita, kasvissuikaleita (pakaste), kanajauhelihaa tai broileri fileesuikaleita, kanaliemikuutio ja puoli pakettia Koskenlaskijajuustoa sekä tietysti vettä. Mausteiksi paprikajauhetta ja currya. On hyvää :p Ei olla sen koommin nimiä...
  4. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Täällä myös keli aivan kauhea. Ei tarvia kyllä nenäänsä pahemmin ulos pistää. Aamulla vein esikon eskariin ja vaikka on tarha ihan vieressä niin tuntui että pystyyn jäätyy. Kohta pitäisi lähteä hakemaan tyttö pois sieltä :/ . Meillekin selvisi rakenneultrassa kumpi on tulossa. Tai...
  5. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Tatjana80 :hug: . Toivotaan että pienellä on kaikki hyvin masussa! Edellisessä odotuksessani vauva ei ultran aikoina milloinkaan liikkunut, vähän saattoi vaan käsiään tai jalkojaan liikutella. Muutenkin liikkui koko odotusajan laiskan puoleisesti. Sitten sai olla huolissaan miten vauva voi :'( ...
  6. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Heippa! En olekaan aikoihin kirjotellut tänne. Lukemassa oon välillä käynyt mutta sitten en oo jaksanut kirjottaa itse mitään :ashamed: . Oma vointi on ollut hyvä. Vaavin liikkeet on vahvoja ja potkuja tuleekin aika paljon. Ihanasti näkyvät jo ulospäinkin silloin kun olen makuullaan...
  7. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    very important babyMinkä merkkiset peräkkäin istuttavat ostit? Synnytystä oon sen verran miettinyt että toivon että ei tarviaisi tällä kertaa käynnistää.
  8. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Hossolle Onnea tyttölupauksesta! Saa nähdä saadaanko me tietää huomenna kumpi on tulossa. Jännittää kovasti huominen rakenneultra. Mulla on ollut koko aamun heikko olo. Oksentaa ei ole onneksi tarvinnut mutta kyllä on välillä yököttänyt :( . Ulkoilemaan tekisi mieli mutta on niin märkä...
  9. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Minulle ei maistu läheskään kaikki ruuat, vaikka kuinka olisi herkkuruokaa niin välillä etoo tosi paljon. Kahviin on on/off suhde. Normaalisti (ei-raskaana) tulee juotua harvoin. Nyt tekee välillä tosi paljon mieli ja on pakko juoda mutta välillä sen tuoksu saa kylmät väreet aikaiseksi...
  10. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    :wave: Ruokagallup...Juustoinen kanakeitto on hyvää!! Ite meinasin tehdä tänään kanakastiketta (fileesuikaleista ja kermasta) ja riisiä :p . Mies saa syödä eilistä perunamuusi-jauhelihalaatikkoa. Täällä on voitu hyvin. Oma olo on ollut hyvä ja vauva liikkunut pari viime päivää melkein...
  11. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Synnytyksistä...esikoinen syntyi rv. 32+4 ja toinen 38+1. Ensimmäisen synnytys käynnistyi itsestään ja toinen käynnistettiin. Tiiä kuinka sitten tämän kolmannen kohdalla käy. Tietysti toivon että mahdollisimman pitkälle pääsen. Mies soitteli tänään ja muistutti minua naistenpäivästä :laugh: ...
  12. miija

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Tänne ei mitään ihmeellistä :). Masu on kasvanut ja olo on ollut hyvä. Vähän on masu kipuillut ja "sukkopuikkovihlasujakin" on ollut. Melkosen paljon vauva tuntuu liikkuvan. Suurin osa liikkeistä tuntuu oikealla puolella; sivulla ja ylhäällä. Sitten tuntuu vasemmalla puolella alavatsalla...
  13. miija

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Tyttö/poikatuntemuksista...Välillä tuntuu siltä että poika on tulossa ja välillä tyttö. Olisi kyllä ihan mukava saada poika noiden kahden tytön jatkeeksi. Mutta odotellaan rakenneultraa :)
  14. miija

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    irtosoralle Onnea uudesta kodista! Tunsin eilen illalla ensimmäiset liikkeet ulospäin. Ihanan pieniä potkuja :heart: . Tuntuivat tuossa navan korkeudella oikealla puolella. Pikkuinen aloitti jumpat heti sen jälkeen kun olin syönyt suklaapatukan. Hyvä tietää millä saa pienelle vauhdin päälle...
  15. miija

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    hosso: Mun anoppi ei antaisi tehdä minun oikein mitään kotitöitä näin raskaana ollessa :/ . Mm. pyykkejä en saisi viedä kuivumaan ja ruokakasseja en saisi kantaa. Viime odotuksen aikana tuntui että vahtasi minua kuin haukka ja oli sitten neuvoja antamassa. Rasittavaa ja raivostuttavaa, enhän...
  16. miija

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Mulla on viime päivät olleet melko oireettomia. Jano on ollut kyllä kova ja nälkä mutta muuten ei ole ollut mitään. Liikkeitäkään ei juurikaan oo tuntunut. Eilen aloin jo huolestua kun ei ollut tuntunut muutamaan päivään taas mitään mutta kyllä sitten illalla muutama liike tuntui :heart...
  17. miija

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Mulla oli viime neuvolassa hb 118. Ensimmäisessä neuvolassa oli vielä alhasempi, 107 ja silloin terv. hoit. neuvoi syömään monipuolisesti ja etenkin sellaisia mitkä sisältää rautaa. Ja oli hb onneksi noussut.
  18. miija

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Mulla on rautalääke pistänyt mahan aina kovalle :/ . Nyt en oo vielä rautalääkettä syönyt mutta luulen että jossain vaiheessa pitää. Sokerirasitustestin tuloksetkin muistin eilen kysyä neuvolasta ja ne olivat hyvät. Ulkoilemaan en tänään jaksanut lähteä. Tosi upea ilma on kyllä mutta on...
  19. miija

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Lauantaita! Pistäydyin kaupungilla nopsaan tyttöjen kanssa äsken. On kyllä aivan mahtava ilma ulkona. Aurinko paistaa ja nollakeli. Harmi ettei ennätetä tänään ulkoilemaan kun on iltapäivällä menoja ja nyt pienempi neiti on päiväunilla. Tänään tunsin ensimmäistä kertaa aamulla liikkeitä...
  20. miija

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    äiti lpr: En tunne joka päivä liikkeitä. Muutaman päivän välein yleensä. Esikosta en muista miten paljon se liikkui vatsassa mutta oli jokatapauksessa rauhallinen lapsi. Toinen oli masussa tosi laiska liikkumaan mutta nyt liikkuu sitten senkin edestä. On oikea hulivili tyttö :D . Mietin...

Yhteistyössä