Hakutulokset

  1. S

    35v+ odottajat, vol 3

    Kiva kuulla, että muillakin rempataan taloa... Meillä talo jo aika loppusuoralla, mutta on siinä jo vuosia kulunutkin ja kohta saa aloittaa alusta :laugh: Jotenkin sitä vaan ei saa kotona aikaiseksi paljoakaan, kun miehen kanssa työksemme remontoidaan toisten luukkuja :saint: Mulle olisi...
  2. S

    35v+ odottajat, vol 3

    Mamma67, mulla pisin väli oli tasan 5 vuotta, mutta omalla äidilläni oli väliä lähes 12 vuotta minun sekä pikkuveljeni kanssa. Silti pikkuveljeni on syntymä on kestänyt vain kaksi tuntia... ja omia synnytyksiäni en edes ala kertoilemaan, ette kuitenkaan uskoisi. Vimpelin Tommi (aivan ihana...
  3. S

    35v+ odottajat, vol 3

    Kiitos anjamarita SpookyMama, voi miten paljon "samaa" meistä löytyykään :hug: Kyllä se minulla ainakin hormoonit heittävät taas puolelta toiselle, ihan hävettää, mutta kaippa tuo ukkeli on jo niin tottunut :D Piti nuo lapset vielä listata eli p-91, p-93, p-95, t-98, p-03, t-05, t-06...
  4. S

    35v+ odottajat, vol 3

    Olen uusi naamari täällä ja toivotaan, että kirjoitin oikeaan laatikkoon :whistle: Ikää on kertynyt 36 vuotta ja lapsosia kahdeksan. Ysin la olisi omien laskujeni mukaan 13.8.09 =) Tuntuu olevan mukavaa porukkaa täällä :wave:

Yhteistyössä